Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • beyruth82

    veterán

    válasz Quqesz #6264 üzenetére

    2 éves gyártói garanciát csak hivatalos viszonteladó telefonjaira adnak én úgy tudom.Már nincsen a plusz garancia tehát nincs 3 év akkor sem ha regisztrálod a telefont a huawei oldalán.
    Hivatalos huawei partnerek:
    FirstPhone
    Extreme Digital
    Media Markt
    Euronics
    Notebook.hu
    Speedshop
    eMag
    Auchan
    Tesco
    Expert
    Notebookspecialista.hu
    X-System
    Best Byte
    UPC
    Telekom
    Telenor
    Vodafone

    [ Szerkesztve ]

  • kali

    legenda

    válasz Quqesz #6264 üzenetére

    Ebből azt veszem le, hogy már csak itthon, a hazai hivatalos viszont eladók által forgalmazott készülékekre adják meg a a kötelező egy év feletti kiterjesztést, vagyis a második 12 hónapot.
    Amely webshop külföldről hozza be a készüléket, ott a második évben az általuk történt vásárlás helye szerint érvényesíthető a jótállás, azért kell hozzájuk visszaküldeni, oda juttatják el a készüléket.

    szabcsab: Sorban szűkíteném és zárnám ki a hibalehetőségeket, kezdve a SIM kártyákkal, a szolgáltatással/szolgáltatóval, a készülék kapcsolódó beállításaival (alap mobiladat, kétkártyás 4G, LTE nagy sebességű mód...stb.), majd a telefon szoftveres, esetleges hardveres hibája tekintetében.
    Az alkalmazások el- és feltűnése akár egy gyári visszaállítás, vagy szoftverfrissítés eredménye is lehetett.
    Két aktív SIM kártya esetén akkor is csak az egyiket jelzi ki (4G, H+, H, 3G, E és G), ha mind a kettő a hálózaton lóg, egyet viszont ki kell, ha nincs tiltva az adatkapcsolt sem a SIM kártyán, sem pedig a készüléken.
    Azt tudom javasolni, hogy ha a kapcsolódó beállítások jók és a SIM kártyákkal sincs gond, akkor csak az egyik SIM legyen engedélyezve, a telefont újraindítod, majd ha feljelentkezett a hálózatra és kijelzi, hogy 4G (vagy ami elérhető), akkor kapcsold be a második SIM kártyát, így néhány anomália kiküszöbölhető.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák