Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • duncan66

    csendes tag

    válasz dionaea #3476 üzenetére

    A közelében sem vagyok még az adatkorlátnak. Ennek már ők is utánanéztek.
    Az előző is hosszú meccs volt, mert senki sem tudta mi a hiba oka. Sim kártyát cseréltek, ezt aztán elfelejtették aktiválni, hat napig tartott és három telefon kellett hozzá.
    Ma megint felhívtam őket, kiderült, a telenor "konfigurált" valamit a hálózatán. Nem kell mondanom, hogy a probléma nem oldódott meg.
    Az inviteles hibafelvevő megint tájékoztatja a telenort.
    Ebből állunk, hogy tájékoztatják egymást, közben engem senki nem kérdez meg, hogy jó-e már, arra várnak, hogy majd szólok, ha nem jó.
    Amikor nem jó, akkor a hibafelvevő az elejéről kezdi "Tudom-e, hogy a mobilnet nem mindenütt egyformán működik?"
    Az ideg megöl.

Új hozzászólás Aktív témák