- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Androidos tablet topic
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
HTC U11
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aryon87
félisten
Ha jol latom, a Plusnak a hatlapjan a jeloles a qi toltesnek van, azaz o mar kepes ra. Es tetszik a telefon 😍
Huawei Mate50Pro & Huawei Watch GT2 Sport / Honor Magic 5Pro / Huawei P40Pro / Xiaomi 12X // Huawei P8 Lite / LG G4 / Xperia SP
-
Varoz
őstag
válasz Aryon87 #2054 üzenetére
Faszák lesznek!
Qi töltés nem vonz annyira, de kell bele a ficsőr mindenképp, ma már nehéz eladni nélküle.
Ujjlenyomatolvasó helye nekem annyira nem jön be, viszont örülök, hogy nem a kamera mellé rakták, mint a konkurencia, hogy a kamerát tapogasd állandóan.Viszont a Lifenak nem értem azt a g.ci nagy káváját alul. Brr...
Érdekes, ebben a cikkben is azzal vannak megáldva, hogy átlátszó lesz a telefon. Mindenki hülye? Totál egyértelműen látszik, hogy az a Qi tekercse, nem az átlátszóság a lényeg, hanem a Qi töltés. Valószínűnek tartom, hogy a végleges készüléken nem fog látszani.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
CptAdamica
veterán
válasz Aryon87 #2054 üzenetére
Van már videó is róla. Jó kis telefon lesz. Tetszik, hogy a képernyő nincs lekerekítve, az olyan bénán hat. Ezen kívül a Sense még jobban közelít a stock Androidra, menü felhúzó gomb. Jók az oldalsó gyors ikonok is szorításra. Ha tényleg 4000 mAh-es aksi lesz benne, akkor pedig maga a tökély.
[ Szerkesztve ]
Megyen!
-
kerxy
senior tag
válasz CptAdamica #2056 üzenetére
3930 mAh akksi lesz, tényleg egész jó. A kezdő ár se olyan brutális, 265e Ft. A qi kimaradt, de az nálam sem szempont, várós a teló, de itthon még legalább egy hónap. Azért remélem a sima U11 nem lesz elfelejtetve
-
mocsyzozi
tag
Csak azert hogy tudjatok a telemax ujra visszakuldte a telefont arra hivatkozva hogy nem az europai piacra keszult,raadasul meg illegalis szoftver van rajta es nem javitjak mivel nem tudnak alkatreszt beszerezni hozza!Kertem a firstphon-t hogy az osszes iratot masoljak le amit a telemax kuldott a javitassal kapcsolatban es osszecsomagolom a keszukeket es vissza kuldom a HTC -nek!
Ferob:Abban segits nekem hogy ird meg hogy hol van a HTC kozpontja ahova vissza kuldhetem a keszuleket!
Udv:Zoli
Ja igen ha vakaki nincs kepben a telefon tokeletes csak a hatlapjan tort ossze az uveg....Mocsyzozi
-
ferob
őstag
válasz mocsyzozi #2060 üzenetére
Ha egyértelműen garancián kívüli javításra van leadva a készülék és el is ér a regionális szervizig, akkor függetlenül attól, hogy milyen állapotban van, az árajánlatot követően kötelesek megjavítani.
A továbbiakat megtárgyaljuk privátban, hogy ne legyen ezzel tele a topik.
-
Aryon87
félisten
válasz brainticket #2062 üzenetére
Most olvastam a hirt, hat azert lehetett volna mar qi tekercs ennyi erovel. Nem mintha hasznalnam, de a tudat.. van toltopadom, meg anno az S7edgehez rendeltem. Azota porosodik
[ Szerkesztve ]
Huawei Mate50Pro & Huawei Watch GT2 Sport / Honor Magic 5Pro / Huawei P40Pro / Xiaomi 12X // Huawei P8 Lite / LG G4 / Xperia SP
-
mocsyzozi
tag
Ok!
Mocsyzozi
-
Varoz
őstag
válasz mocsyzozi #2060 üzenetére
Ja tényleg a tiéd ázsiai, akkor nem tudom mit szidod a szervizet, nincs közük a te készülékedhez.
Azért se mindegy ez, mert itt ámokfutsz, más meg megijed, közben EU-s készülékkel meg nem lenne gond![ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
ferob
őstag
Ne foglalj olyasmiben állást, amire nincs rálátásod, mert a szerviz még akkor is tud másik régiós készülékhez alkatrészt rendelni, ha konkrét hardveres eltérés állna fenn, így egyáltalán ne vedd olyan biztosra, hogy másik készülékkel senki nem járna így.
Garancián kívüli javításról volt szó, elvégre egy külső behatás következtében összetört hátlap cseréjéről szól a problémája, amit mindegyik alkalommal fizetős javításra adott le, mivel értelemszerűen erre a jótállás nem is vonatkozna, amivel ő tisztában is volt.
De akkor arról még említés se esett, hogy teljesen mindegy, hogy milyen régiós a készülék, mivel hardveresen teljesen megegyeznek, bár ez lényegtelen, mivel az üveg hátlap pontosan ugyanolyan paraméterekkel rendelkezik mindegyik modellnél.Elég meglepő lenne, ha bárki, aki HTC készülékkel rendelkezik és Európában tartózkodik hosszabban vagy éppen ide is költözik, akkor soha többet nem tudná javíttatni a készülékét, még teljesen kifizetve sem, mert a szerviz azt nem javítja.
Egyszóval teljesen igaza van, ha valaki megvásárol ennyi pénzért egy ilyen készüléket, akkor a regionális szerviznek ugyanúgy kötelessége térítés ellenében javítani a telefont.
-
Varoz
őstag
Nem tudjuk azt sem, hogy mit írt a papírra mit nem. Mivel garanciális javításnak vették már az elején, akkor vagy ő vagy a pultban ülő ember elírta. Még is a hTC van ekézve oldalakon át.
Talán egyértelműen kellett volna leadni a készüléket és rég kész lenne.De mindegy is, a lényeg, hogy ebből az egy esetből megítélni a hTC szervizet elég blődség lenne!
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
kekkola
senior tag
Sziasztok!
Tudna valaki ajánlani nekem olyan kijelzővédő fóliát (esetleg olyan teljes üveget) amely jó barátságban van a spigen liquid crystal tokkal is? A screenknight-ot kipróbáltam, nem jön be a tapintása.
Köszönöm!O+8T
-
Varoz
őstag
Vissza is küldték neki, már kétszer.
kekkolaPedig azt javasoltam volna. Azt tudod, hogy idővel javul a tapintása? Vagy úgy se jön be?
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
ferob
őstag
Pontosan erről van szó, a HTC partnere felvesz egy készüléket fizetős javításra, majd a szintén partner szervizből kétszer is visszaküldik, egyszer azért, mert nem érkezik meg az árajánlat, egyszer pedig azért, mert módosított szoftver fut a készüléken, miközben egy fizetős javítás keretein belüli hátlap cserét kellett volna elvégezni.
Ha szerinted ez alapján nem lehet megítélni, akkor azt gondold végig, hogy velük áll szerződéses viszonyban a gyártó, ami a végfelhasználó szemszögéből teljesen mindegy, mivel mindkettő a HTC-nek tartozik elszámolással és az általuk támasztott feltételeknek kéne elviekben megfelelni, így pontosan ez alapján lehet megítélni őket. -
Varoz
őstag
válasz kekkola #2077 üzenetére
Nekem már fent van egy hónapja biztos. Kevésbé tapad és semmi hangja. Bár tény, még mindig érdekesen tapadós, de nekem szokható volt. Ha gondolod, akkor várj még vele hátha, de ha úgy érzed a leírásom alapján se jönne be, akkor hátha ír valaki valamit. De ehhez nem fűzök reményeket, nekem se írt senki úgy random próbálgattam. Az egyik nem lett jó, felgyűrte a Spigen, a másik meg se jött, ott átbasztak, a Screenknight meg bevált.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Pocee
senior tag
Kérdés:
Az xpro fólia/üveg kijelzővédők ellen van valami negatív tapasztalat,hogy nem láttam még ajánlva,eddig két HTCn is használtam maximális elégedettséggel,azért kérdezem,hogy van e jobb ajánlat?Mr.Brightside
-
Aryon87
félisten
Barmelyik marka megy szervizbe, es azt tapasztaljak, hogy nem a gyari rendszer van rajta, azonnal dobjak az egeszet. Rosszabb esetben meg a garanciat is.
Europai szerviz szigoruan europai regios telefonokkal foglalkozik.
LGnel pl ugyanez van. Nincs forgalmazva mondjuk a V20, nem foglalkozik a szerviz vele, mert nem europaba szant modell.
Ugyanez van kolleganal is. Hiaba "akar" fizetni erte, hogy megjavitsak, nem fognak vele foglalkozni.
Tanulsag: csak europai regios keszuleket szabad vasarolni, hiaba dragabb.Huawei Mate50Pro & Huawei Watch GT2 Sport / Honor Magic 5Pro / Huawei P40Pro / Xiaomi 12X // Huawei P8 Lite / LG G4 / Xperia SP
-
ferob
őstag
válasz Aryon87 #2080 üzenetére
Amiről te beszélsz, az teljesen más, mivel gyártói jótállást említesz, aminél a meghatározott feltételeknek meg kell felelni, de itt ilyenről szó sincs, mivel alapból fizetős javításra lett leadva.
Ez egyáltalán nincs így, valamint ne vicceljünk már, tehát az elméleted alapján pl. nyitod a bootloadert és ezért térítés ellenében sem tudod javíttatni többet a készüléked.
Az, hogy egy készülék nem is kapható egy régióban, teljesen más kategória egy szerviz szempontjából, de itt ilyenről nincs szó, sőt még hardveres eltérés sincs.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Felesleges ez a vita, hülye embereket minden pult mögött lehet találni, és a HTC sem tudja leellenőrizni az utolsó utáni alvállalkozó összes alkalmazottját, hogy meg üti e az iQ szintjük a 88-at. Velem is volt már ilyen, hogy háromszor kellett visszaküldenem egy Asus VGA-t mert nehezükre esett felfogni, hogy csak 15-20 perc játék után hibázik rajta a memória. 3. alkalommal egy 10 oldalt csatoltam mellé, játék képekkel, leírással, bios verzióval, stb, érdekes módon elnézést kértek és ingyen cserélték egy újabb generációsra. De ez is valószínűleg Magyar/kelet eu specialitás, mert Angliában akár a legkisebb panaszért azonnal cserélték eddig mindenemet. (Kivéve one x antenna hiba, de adtak cserét és gyorsan megcsinálták)
Szerintem egy egybites alkalmazott hibája az egész.
Én inkább a HTC-nek írnék egy panaszt, pontos leírással hogy ez és ez történt, így lehet hogy tudnak tenni érdemben valamit. Mert az infó nem valószínű hogy mutyisztánból vissza jut hozzájuk.
Nekem jó tapasztalatom van velük. Írtam hogy M7 van nekem, asszonynak most vettük az M8-at annak idején, de véletlenül megkarcolta a sim tálcát. Mi hibánk, de nem találtam sehol külön arany tálcát. Írtam egy emailt, kérte a címemet, 2 nappal később egy A4 méretű FedEx boríték érkezett, nem is értettem hogy mi lehet benne, és bizony egy levél volt a HTC-től mellette egy új sim tálca, teljesen ingyen.
[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz FeRRaR1 #2083 üzenetére
Pontosan erről van szó, itt már-már elfogadott ez a kelet-európai hozzáállás, bár ugyan nyugatabbra is előfordulnak problémák, de nagyságrendekkel kisebb százalékban.
Sajnos a mai napig az ország inkább a "sötét kelet"-hez van sorolva világszinten, EU ide vagy oda.Rengeteg emberen keresztül jut el a készülék egy technikushoz a szervizen belül is, sőt a legtöbb esetben azt se tudják, hogy mi miért lett leadva, de épp egy hanyag illető aznapi gyenge munkája miatt is megakadhat a folyamat.
Sokszor a telefonnak a kísérő papírjai sem mennek el a készülékkel, de az is előfordul, hogy még a továbbküldés előtt valaki, aki hozzáértőnek hiszi magát, a saját szája íze szerint viszi fel a javítási igényt.Bár itthonról megkeresni az angol ügyfélszolgálatot már sajnos nem sok segítséget jelent, hogy a magyar helyzetre adjanak valami megoldást, nem fognak tudni mit tenni, mert néhány általános tény után megkérik a tulajdonost, hogy keresse fel a kereskedőt, akitől vette a készüléket.
(#2084) istnag: Egészen az U11-ig a készüléket a kijelző felől kellett megbontani, így bármilyen technikus általi apró hiba esetén a komplett házat is cserélni kellett, így ezek a szerencsés esetek könnyebben kifoghatóak voltak.
Most, hogy az U11 már a hátlap felől bontható, és rendezett lett a belseje, már nem ilyen egyszerű a helyzet, mert akár egy egyszerű repedés miatt az üvegben, megvonhatják a jótállást, ami nem a legkorrektebb lépés, bár tény, hogy van olyan, amikor van alapja.[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
Nem szeretnék trolkodni,de 2 hete adtam le az M9 et garancia lejárta előtt akkumulátor cserére. Ma telefonáltak a T mobiltól,hogy meg jött a készülék mehetek érte kicserélték az akksit és fél évvel meg hosszabbították a garanciát. Sajnos azt kell mondjam a kollégánál valami más okból kerül vissza a telefon javítatlanul. Végül is sajnálatra méltó,hogy így küszködik sajnos.
-
CsGábor
tag
One M7 garanciális ügyemre tán még emlékezik valaki. Frissítem ha nem , és ezzel igazolom hogy nem egy esetről van szó, jártam hasonlóan én is pár éve.
Beküldtem jack aljzat hibával garis javításra a készüléket, minden kürsélemi nyomtól mentesen és elutasítottták a garanciális javítást, mondván fizikai sérült. Mellékeltek egy fotót amin egy a tetején szétnyílt telefon volt látható, természetesen nem az én telefonom. Felhívtam a HTC magyarországot és elmeséltem mi történt . Kérték hogy e-mailben írjam le a panaszomat és mellékeljem a fotókat és vigyem vissza javításra a telefont. Ezután az alaplap kivételével kicseréltek garanciában minden alkatrészt . Az egész lement "pikk-pakk", a két szerviz 3,5 hét alatt meg is volt :/ .
Tehát messze nem egyedi a balfa**kodás szervíz téren. Természetesen tudom hogy közvetlen nem a HTC tehet erről. -
Varoz
őstag
Most leírta mindenki ugyanazt amit én. Nem a hTC tehet arról ha a tulaj vagy a pult mögött ülő akinek leadja, sz*rul adja le a hTC-nek. Csak mindenki más tudta ezt kezelni és nem a hTC-t kezdte el ekézni ok nélkül. Sajnos minden más készüléknél ugyanez előfordulhat. Emberek dolgoznak mindenhol és belefuthatunk butákba akik rosszul kezelik az adott ügyet. Szomorú, de ez ilyen.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz mjani1172 #2089 üzenetére
De, elírás, csak az autocorrect megjegyezte én meg nem vettem észre, köszi!
Szóval szervizt!
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
silentkiller
senior tag
Budapesten/Budaörsön megtekinthető valahol élőben is az U11? Az U11+ teljesen felcsigázott!
∞ One shot... One kill ∞ SilentKiller™
-
kerxy
senior tag
válasz silentkiller #2092 üzenetére
Corvin Euronics üzletben megtekinthető kék színben az U11. Az U11+ra még várni kell, szerintem Karácsony előtti hetekben lesz nálunk.
-
Aryon87
félisten
válasz silentkiller #2094 üzenetére
Sokkal nagyobb.
Enyem megnezhetoHuawei Mate50Pro & Huawei Watch GT2 Sport / Honor Magic 5Pro / Huawei P40Pro / Xiaomi 12X // Huawei P8 Lite / LG G4 / Xperia SP
-
kerxy
senior tag
válasz silentkiller #2094 üzenetére
Én S7-ről váltottam nem rég , holnap leírom a tapasztalataimat ha érdekel
-
spawn21
veterán
válasz silentkiller #2094 üzenetére
Nekem van egy s8 mellette meg egy i7.
Nagy telefon, de cserébe agyon veri sebességben, kamerában és akuban mindet.
Kijelző nem rossz, de nem haragudtam volna meg ha s8 szintű amoled kerül bele. Viszont nem panaszkodom rá.iPhone 13p
-
kekkola
senior tag
válasz silentkiller #2094 üzenetére
Én S7ről váltottam htc 10-esre, ami már egy kicsit nagyobb. A 10ről U11-re való váltás kicsit megviselt, nagyobb jóval mint a 10-es, de 3-4 nap alatt megszoktam szerencsére. A válasz tehát: nagyobb.
O+8T
-
szallasi007
őstag
Sziasztok,
ha vásárolok egy telefont aprón és a jelenlegi tulaja csak annyit ír hogy bontatlan, fóliás eredeti garanciával, akkor ha bármi baja van a készüléknek hogyan tudom érvényesíteni a granciát? Eredeti számlám nem lesz hozzá nagy valószínűséggel. Van a HTC-nek egy nagy adatbázisa amiben kiderül hogy van-e még garancia az adott telefonra, mondjuk az IMEI által kereshető?
Ez az oldal értelmes infókat ír? warranty check[ Szerkesztve ]
-
oba
addikt
Üdv népek!
Mozgó témát fotóz valamelyikőtök? Tapasztaltok bemozdulást, elég jó a shutter speed? Oneplus 3 és P10 Plus -on nem tudtam normális fotót készíteni keresztfiamról pedig nem is rohangál fénysebességgel, csak ül a földön és játszik. S7 -el és iPhone 7 plus -al ilyen gondjaim nem voltak. Itt van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Illetve a kezelő felület és maga a használat mennyire smooth? Tapasztalhatók megakadások, mikro lagok? Remélem a nagy felbontás nincs negatív hatással ezen a téren. Hol érdemes venni a készüléket normális garanciával, jó áron?
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Vodafone mobilszolgáltatások
- LED világítás a lakásban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Formula-1
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- További aktív témák...
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális