Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TheProb

    veterán

    válasz llaszlo #23585 üzenetére

    Független szarkétőit nem kértem, mert elvileg nem köteles elfogadni a szervíz. ablakon meg nem dobok ki azért 10 rongyot. Írtam a HTC-nek, mert általában ők segítenek, de azok is azt írták hogy nem garanciális (bár lehet nem a szervíz által készített képet kellett volna elküldeni amiben jóval drámaibban látszik a dolog mint valójában). E-care-nek már írtam e-mail-t, küldtem faxot, hívtam őket de semmi válasz és nem veszik fel a telefont sem. Már sík ideg vagyok, bő 1 hónapjra már nincsen telefonom, ezért gondolkozok már hogy inkább veszek 1 kijelzőt... Bár ettől ez a "b_sszuk át az ügyfelet" dolog még nem oldódik meg...

    "Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

Új hozzászólás Aktív témák