Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DuplaZso

    aktív tag

    Normális műszaki állapotú járművel miért ne lehetne nekivágni egy ekkora útnak ? Az, hogy az egy Trabi, a meghibásodások körét is erősen leszűkíti. Elég vinni magaddal egy fél készletnyi anyagot a gyújtás áramköréhez + 1-2 bizti meg az egyébként is kötelező égőkészlet. Szerszám is csak néhány kell. Én inkább tartok kockázatosnak egy nem _tökéletesen_ megbízható, bármiféle aktuális műszaki fícsörökkel megrakott járművet. Merthogy ha a műszerfalon kigyullad "a" piros lámpa, és/vagy az elekrtonikus/számítógépes vezérlés tiltja a motort, akkor biz bakkhatod. Jó drágán autómentő, körömrágás a szervízben, hogy sikerül-e és mennyiért ? Ilyenkor szokott egyébként besegíteni az asszony és a gyerekek a "mikor indulunk már ?", "meddig kell még várni ?", "éhesvagyok/pisilnikell/fájahajam/öcsémnemhagybékén", satöbbi együttérző félmondataikkal. A hab a tortán pedig amikor behisztizik a fáradt gyerek, az asszony pedig azzal vígasztal téged, hogy "Ugye megmondtam ? / Na, kinek volt igaza ?".
    :)
    Egyéb iránt bitang kényelmetlen lehetett ekkora távot 4 normális méretű embernek megtenni akkora utastérben.
    Remélem mindőtök elmondhatja a történtek fényében, hogy simán meglépné ugyanezt a tortúrát mégegyszer. Akkor ugyanis tuti megérte.

    Trabira pedig vigyázni ! Kis odafigyeléssel, és a rá jellemző, rendszeres karbantartásokkal / beállításokkal / apróbb felújításokkal hűséges használati eszköz marad hosszú ideig. Az pedig, hogy ritkán bedobja a durcát valamiért, kit érdekel, ha egyszer könnyen ki lehet engesztelni ? Néha elég hozzá egy csavarhúzó és egy darabka polírvászon.

    Kívánom, hogy minél hamarabb újra kiruccanhassatok, és köszönjük az írást !

Új hozzászólás Aktív témák