Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MiszterIksz

    csendes tag

    válasz Bass #16006 üzenetére

    Az elállás kérdésében #gianone kollégával értek egyet, mert amit leírt, az lefedi az internetes rendeléshez kapcsolódóan az elállást szabályozó kormányrendeletben foglaltakat.
    Korábban is éltem már az elállással, az a termék is ki volt bontva, kipróbálva, és semmi gond nem volt ezzel, mert ennek az elállási jognak épp az a célja (szerintem, de javítsatok, ha tévedek), hogy amit a vásárlás előtt nem tudtál kipróbálni, felpróbálni, azt visszaküldheted, ha nem váltja be a hozzá fűzött elképzeléseket.

    Ennek ellenére hibás készüléktől elállni nem éreztem volna korrekt magatartásnak, visszaélni nem akartam vele, így bementem a kecskeméti edigital szaküzletbe. Gondoltam elmondom mi a helyzet, aztán jöjjön, aminek jönni kell.

    Nos, mondanom sem kellett, hogy legjobban cserének örülnék, mert az ügyintéző egyből felajánlotta. Papírozással együtt nagyjából 5 perc volt az egész, az új készüléknek pedig (lekopogom) semmi baja.
    5* az edigitalnak, nagyon korrektek!

Új hozzászólás Aktív témák