Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz anaqer #84 üzenetére

    Akkor megközelítem máshonnan:

    A legfontosabb hogy a MAI kártyák (9600, 9800, 5700, 5950) hogyan mennek a HOLNAPI technológiával (vertex/pixel shader 2.0 és fölötte). Ha valaki kártyát vesz akkor nem a régi (RtCW, NFS5 stn.) játékokhoz veszi hanem a mostaniakhoz (TRAoD, NFS:u, Tron 2.0 stb.) és a holnapiakhoz (Doom3, HL2, UT2004 stb.) Ezért nem tolerálom ha valaki elavult dolgokkal jön elő.
    Szerintem már az sem helytálló ha egy kártyát pusztán dx8ban nyújtott teljesítménye alapján ítélünk meg. Nem helytálló mert a legtöbb user (különösen mifelénk) NEM EGY ÉVRE veszi a közel 100.000Ft-os videokártyát. Nem szeretem a vakon BEST-BUYnak kikiáltott 9600XT-t sem, ha nem írják oda hogy igen-igen olcsó meg jó de nem lehet pontosan tudni mit hogy a dx9es jövő. Mennyire fogja a kedves vásárló besztbájnak érezni a karácsonyra kapott kártyáját ha majd a HL2, Doom3, Stalker, UT2004 (remélem tavasszal) szaggatni fog a 19colos monitorján 800×600ban... Kétlem hogy boldogan fog NFS5özni vagy RtCW-ezni 1600×1200/4×AA, 8×AF mellett...

    OFF
    csúsztatok? hol? nem akartam de lécci írd le mi volt szerinted csúszatás és legközelebb figyelek

    CS: láttad az 1.6ot? Azért kicsivel szebb lett... no meg igényesebb... Már az 1.5nek és elődeinek sem volt mindegy hány füstgránát van a képen. Azok akiket emiatt lőttek jól fejbe klánmecsen azok tudják...
    ON

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Aktív témák