- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
válasz Bubu Kapitány #48 üzenetére
Nem gondolkodtam el rajta, de most hogy ezt leírtad, valami ilyen dolog történhet. Sőt!
#tarcsad
-
Dozer
tag
válasz Bubu Kapitány #48 üzenetére
Igen, mielőtt kirajzolna egy képet, már egy másikat kap a videokártyától, szal az előzőt nem tudja teljesen megjeleníteni. PL ha 100Hz-en megy a monitor, a játék meg stabilan 200 képet számol másodpercenként, akkor elvben minden páratlan képkockának csak a felső része látszódik, minden párosnak meg csak az alsó.
''ugy, hogy a vsync annyira alitja a monitor frissiteset, amennyi az fps.. illetve hat az ala alitja.. tehat ha 100hz-en akarod hajtani a monitorod q3 alatt, de neked uberfasza A64-ed van, ami 640x480-ban (jatszik igy egyaltalan valaki?) szakit, es bekapcsolod a vsync-et, akkor a maxfps-t leveszi neked 100-ra es igy fasza minden, es orvendezenk vala...''
Ez nem egészen így van. A vsync-cel azt állítod be, hogy a videokártya addig nem küld egy újabb képet a monitornak, amíg az előző megjelenítését be nem fejezte, de ettől még kiszámolja azokat a képkockákat is, amiket nem küld el, szóval pl a Quake 3-ban ettől még menni fognak azok az ugrások, amik csak magasabb fps-nél érhetőek el, viszont ha az fps-nek állítasz be egy felső határt, akkor nem (ha ez a felső határ nem egyezik meg a fentebb felsoroltak valamelyikével).
Aktív témák
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- TP-LINK routerek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Gyúrósok ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Napelem
- Telekom mobilszolgáltatások
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Microsoft Office 2019 Otthoni és vállalati verzió (PC / MAC)
- Total War: WARHAMMER II - The Warden & The Paunch (DLC) Epic Games Key GLOBAL
- World of Warcraft 15th Anniversary Collectors Edition - BONTATLAN - shipper barna kartonban - ÚJ
- Soldier of Fortune 1
- Windows 7 32bites eredeti lemez és szoftver