- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Határozottan jó hír a DX10 mihamarabbi elterjesztésének szempontjából
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
válasz horvathkrisz #22 üzenetére
Nekem beta 2 és RC1 tapasztalatom van, DX9-ben jó 20% lemaradás van NVIDIA grafikus kártyákkal. Állítólag az RC2 viszont már tényleg jó, ott szinte egál van az XP és Vista között. Mindenesetre az egál is nagyon távol van még attól a legalább 20%-os gyorsulástól, amit a Vista új driverkezelése kapcsán igérgettek. A hivatalos verzió kiadásakor majd kiderül, mi is a helyzet valójában, addig csak bétaspekulációkról van szó, amik nem sokat érnek.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Ezt kifejtenéd nekem bővebben? Én úgy gondoltam, hogy a DX10 fícsörök (pl. amit a GS csinál - animálás ilyenek) annyira speciálisak és meghatározóak a kódban, hogy külön codepath kell, a DX9-es hardveren akarjuk futtatni. A DX10 DX9-es szimulálásáról nagyon sötét dolgokat írkáltak anno, hogy szinte lehetetlen. Arról viszont semmit nem olvastam, hogy DX10-et ne lehetne megvalósítani XP-vel vagy más oprendszerrel. Nekem az a véleményem, hogy csak megfelelő drivert kell hozzá írni.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Ez durván annyit jelent, hogy a DX9.L a DirectX 9.0c a Vistas frameworkkel és nem XP-s API-val?
A ''Many of the advanced features and performance improvements of Direct3D 10 '' a framework specialitásait jelenti, hogy kevesebb handover lesz? Nekem így jött le. Azt viszont nem értem, hogy a VS->GS->streamout->PS felállást miért ne lehetne XP alatt is megvalósítani. Vajon lesz DX10 jellegű OpenGL verzió?Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
válasz Komplikato #147 üzenetére
Ha adott egy aránylag rugalmas renszer, mint a mostani PC-s, egy rugalmas busz mint a PCI Express, és egy tőlük meglehetősen független rendszer, a VGA, akkor ne mondják nekem, hogy nem lehet megvalósítani az együttműködésüket XP alatt is. Kétlem, hogy ezek a DX10-es hardverek valamiféle ''designed for Vista'' architektúrák lennének, amik nem képesek működni más oprendszerrel. Persze, az tuti, hogy gyökeresen át kell írni - nem, újra kell írni - az XP-s drivereket, de kétlem, hogy ez lehetetlen lenne, max nem akarják megcsinálni.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Alapból szerinted miért nem elegendő, ha a GS elérhető? Szerintem még a Streamout is megvalósítható, és innentől kezdve csak arrak kell módot találni, hogy a CPU megfelelően (megfelelő formában) le tudja adni az adathalmazt a grafikus alrendszernek. Persz ez csak az én véleményem, sajna nincs időm normálisan elmélyülni sem a DX9-ben sem a DX10-ben.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Az nekem is világos, hogy a DX10 egy hatalmas, visszafelé semennyire sem kompatibilis ''dolog'' de ilyet szerintem nem lehet lenyeletni a szoftverfejlesztőkkel (hacsak nem tudja valami csodaszoftver az Xbox360 kódot majdnem egyből DX10-be fordítani), hiszen nekik abban az időszakban is meg kell élniük valamiből, amíg kifutnak a régi vasak és bejönnek az újak. Ez láthattuk, hogy a sokkal szimplább DX8->DX9 váltásnál is elég sok időt vett igénybe. Ráadásul itt toporognak a négymagos procik, amikkel talán nem lenne olyan nagy kunszt egy pár magot rááldozni arra, hogy egy DX9-es VGA mellett DX10-et szimuláljon. Persze, sok a talán meg a lehet, de sajna sehol nem látni semmi konkrétumot. Mindenesetre, hardveres irányból közelítve, én nem vagyok róla meggyőződve, hogy nem lesz a DX9 és DX10 között valami szükségmegoldás.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
válasz Jim Tonic #181 üzenetére
Rossz oldalról közelítesz. Engem az érdekel, hogy XP alatt miért nem valósítáják meg (vagy miért nem akarják megvalósítani) a DX10-et. Továbbá az is érdekel, hogy nem gyártanak-e olyan megoldást, ami egy többmagos GPU és egy DX9-es VGA segítségével boldogul majd a DX10-zel (van meredekebb ötletem is a G80 kapcsán, ha az egy asszimetrikus kétprocis valami lesz). Ezek a dolgok két okból érdekelnek. Először is azért, hogy kizárólagosan kell-e majd Vista a DX10-hez. Másodszor azért, hogy ezzel a rettenetes fékkel, ami így a DX10-en csücsül (csak DX10-es hardverrel megy és valószínűleg nem lesz egyszerű régi DX9-es codepathot írni hozzá) milyen sebességgel tud majd elterjedni.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
-
rudi
nagyúr
Kérem, ebben a topicban hagyjuk a Vista gépigényét!
Resistance Is Futile. You will be assimilated!