- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FTeR
addikt
lehet késve írok már, de teljesen rosszul látod.
eddig egy vidikari akkor kaphatta meg a dx9-es matricát, ha az x fícsörből y darabot támogatott (nemtom pontosan).
ebből lettek az olyan többynire integrált karik, mint az intel megoldása is, h papíron dx9, de gyakorlatilag semmi sem fut el rajta. ennél enyhébb, de a programozás szempontjából továbbra is problémás dolog, h apróbb eltérések lettek a különböző kártyák között, még 1 gyártón belül is. tehát nemcsak teljesítmányben, hanem fícsörben is eltértek.
ennek a kiküszöbölésére mondta most az ms, h dx10 matricát csak az kaphat, akinek a karija 100%ban minden fícsört támogat. elméletileg így nme lesznek azok a balhék, amik több játéknál is előjöttek nvidia és ati-k között.
ez maga a technológia szempontjából teljesen érdektelen.
ami a technológia részét illetti. a legnagyobb gond nme az, h wddm-re épül. mert éppen még azt is lehetne portolni (persze akkor meg minek a vista...).
a gond abból adódik, h a teljes megközelítés megváltozott. dx7/8/9nél az az ajánlás, h minnél kevesebb texturából rutinok segítségével hozzanak ki többet. ezzel ellentében, a dx10 ajánlása az, h textúrát minden mennyiségben. ez annak köszönhető, h 2 utasítási szálat (geiometriai/sader) egyesítették. így nem oszlik ketté a gpu teljesítménye.
ha egy játékot a sok textúrával elkészítenek dx10, akkor ugyan trükközéssel megoldható lenne, h fusson a dx9es karin, csak épp 10 másodpercenként 1 kép frissítéssel (hasamraütöttem). magyarul behalna alatta szegény kari.
az átmeneti megoldás valszeg az lesz, h a játékok egy darabig mind a két megoldást követik. szal lesz rengeteg textúra, h dx10 alatt szebben és gyorsabban fusson, de lesznek a rutinok is, h a kisebb gyengébb texturákból is kohozzák a kellő szintet dx9re.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest