Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Hihetetlen, hogy meg a mostani helyzetben is kepesek kizarolag intel cpu-kkal utjara engedni egy teljes sorozatot. :(

    szerk: gyors megneztem a HP honlapjat, elitebookbol is van nekik vagy husz inteles, es egy nyamvadt Ryzenes
    (2700U) konfiguracio.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Noukoum #2 üzenetére

    Atlagfelhasznalo nem Hp probookot meg elitebookot vesz, hanem valami konzumerkategorias fos msi-t vagy hasonlot.
    Probook/Elitebook az a valami, amit ha meglat az atlagfelhasznalo, akkor annyit lat, hogy a matricakon kisebbek a szamok, megis dragabb, es johet a trivialis es unalmas reakcio: "Hat ki az a hulye, aki ilyet vesz?!"

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Busterftw #4 üzenetére

    Nem tudom eldonteni, hogy ez a kerdes most komoly, vagy csak trollkodsz, ugyhogy valaszolok ra ugy, mintha komoly lenne:

    - Intelnek gyartasi gondjai vannak, nem tud eleg procit szallitani a partnereinek
    - Konkretan pont a HP nyilatkozta par napja, hogy ha a kovetkezo negyedevben lefele mennek a grafikonok, az az intel hibaja (tobbek kozott) a fenti ok miatt
    - Havi/heti szinten jonnek az ujabb spectre variansok, amikre csak szoftveres javitas van, amitol csokken az Intel cpu-k teljesitmenye, ami egy vekony laptopnal sokkal nagyobb problema, mint egy asztali gepnel (melegedes, zajszint, akkuido, haz homerseklete, es ezek osszessegekent felfoghato altalanos komforterzet csokkenes)
    - AMD oldalon nem csak hogy letezik versenykepes termek (vegre!) de szallitani is tudja azokat