Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Somatom #270 üzenetére

    Úgy jött ki, hogy az a probléma amiről beszélsz az átlagos tucat autókra huszonöt éves koruk előtt nem igazán jellemző, van amire utána sem nagyon. Előfordulhat igen, de nem jellemző. Van néhány közismerten rossz konstrukció ahol pl. a motor hője kinyírja a motortérben lévő kábelköteget vagy épp silány minőségű kábeleket alkalmaztak emiatt az autóval folyamatos szopás az élet. Ez mind tervezési hiba ami már a tervezőasztalon kiküszöbölhető lett volna. Ez nem az átlag ember problémája mert az nem vásárol se W210 E55 AMG-t se Jaguar XJ 300-ast.

    7Heads Drago 269 + 271: Ez a trend. Zöldnek kell lenni vagy legalább is annak kell látszani de bármi áron. Az senkit sem érdekel milyen lesz az autó 15+ évesen a gyártót a legkevésbé. A morál a lényeg meg a jóemberkedés. Ennyi. Itt tart a világ. Az autóipar is.

    Nézz meg egy C4 2.5 TDI 100-ast a kilencvenes évek elejéről. Eltelt három évtized de se korrózió se elektromos nyűgök se semmi. A mai autókkal ellentétben az kapott rendes cink fürdőt normális alapozót nem vízbázisú festékkel tüsszentették le lehelet vékonyan még normális nem környezetbarát bevonattal ellátott vezetékekkel lett bekábelezve volt ólom a forraszanyagban, a motorja hajtása agyonüthetetlen stb. Akkor még nem a profit volt az atya úr isten és nem az volt a cél, hogy 15évesen már fenntarthatatlan legyen az autó és inkább vegyél egy újat. W124 merci ugyanez. VW T4 Transporter ugyanez. E34 szintén zenész egy iszonyat jó minőségű autó az is. Azóta sajnos megváltoztak a dolgok. A Renault féle Daciával amúgy semmi bajom. Nem tartom rosszabbnak mint a többi mai műanyag tucatautót. Pénzt mondjuk nem adnék érte mert nagyon nem az én világom. :P

    mod: egy Lodgy méretű jól variálható utastér néha nem lenne rossz de előbb utóbb majd csak a végére érek a T4 projectnek végre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák