Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz wolfman #5 üzenetére

    Mindenki látott már, de azt kell nézni, hogy ez működik, míg az MSAA nem. :)

    Az mindenképpen fontos, és korábban is leírtam. A driverbe épített AMD MLAA és az NV FXAA nem Szent Grál. Semmi forradalom nincs. Az a lényege, hogy működjön ott, ahol az MSAA elhasal. Látható, hogy működik, így a feladatát ellátja. A többi a fejlesztő reszortja, hogy építsen jobb támogatást bele a játék motorjába.

    Az AMD és az NV ennyit tud tenni. Szerintem ez is jobb, mint a semmi,

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz wolfman #7 üzenetére

    Pont a DX9-cel van a fő baj. DX10 és 10.1 alatt a fejlesztő meg tudja oldani. DX9 alatt esély sincs megszerezni a színinformációkat egy deferred render motorból. Ilyen mondjuk a Shift 2. Recés, mint az atom, mert semmilyen MSAA nem megy rajta. A fejlesztők procin futó MLAA-t raktak bele. Ott van a Witcher, aminek az AA-ja az übersampling beállítás. Ha benyomod rögtön felezi az FPS-t. Ez is annak az eredménye, hogy az MSAA nem működik, így a fejlesztők egy másik megoldást kerestek, ami sajnos kifekteti a hardvereket.
    Ezek a morfológiai szűrők oda jók, ahol más megoldás elhasal, vagy sok erőforrást emészt fel. Nem tökéletesek, de a semminél jobbak.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák