Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz Abu85 #19 üzenetére

    Oké, de egy konzol nem egy GPGPU erőgép/munkaállomás. :) Minden (programozható) FLOPS-nak helye van (grafikára vagy másra)... Így a PS3-nál az RSX programozható shadereit sem kellene kihagyni a jóból, ami 176 GFLOPS (24 * 10 FLOPS * 550 + 8 * 10 FLOPS * 550). [link] Igaz, ez nem annyira rugalmas, mint a GCN, de nagyobb részt ott is pixel shader kódok fognak rajta futni.

    Apropó, a PPE 25.6 GFLOPS-át is kihagytad a Cell esetén.

    (#21) Kopi31415: Azt megoldja az első kötelező rendszerszoftver frissítés. Patália abból lehet, ha az adott darab előtte nem került tesztelésre és a végfelhasználónál derül ki, hogy nem bírja a 853 MHz-t. Pontosabban akkor, ha sok ilyen eset történik. Ha csak néhány, az simán belefér a hibarátába és mielőtt a kedves felhasználó kettőt pislant, gariban cserélték.

    [ Módosította: Abu85 ]

Új hozzászólás Aktív témák