Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    válasz CactuS #789 üzenetére

    Jó persze értem én amit mondasz! Meg az iróniát is :)

    Hát ez olyan dolog hogy 1, ki kell fogni, 2 nem mind1 melyik tipus milyen motor Audiból se.
    Meg hát ugye használt autókról beszélünk.
    Én erre a kocsira 5 év kb 80ezer Km alatt 1.1Milliót költöttem. Úgy hogy ebből az Automata váltó komplett felújítása volt 500ezer huf.
    Szóval relatíve lebontva szerintem nem kellet ra "locsolni" a pénzt. Emellé olyan dolgokat ad amit más autó nem. (pl most jöttem csajomtól kint állt. Állófűtés be, 15 perc múlva lemegyek -14fok pöcc röff és bent meleg!)

    Haveri körben is meg ismerős körben is sok sok autó féle megfordul. most mondjam azt hogy egy 300ezer Ft-os Renault Twingo- robotizált váltója 780ezer ft-ba került volna ? Vagy egy sima 1.9 PDTDI re is simán rá lehet költeni 600-800 ezer ft-ot VW / audi / seat / skoda... mind1.
    Vagy Opel zafira dízel porlasztó felújítás 280ezer ft/ 4db ( én a 6 gyári újat az audiba vettem 300ezerért)
    Vagy szintén zafira : elrepedt leömlő csak turbóval egybe kapható. 240ezer ft.
    stb stb stb

    Persze most nem az Audit akarom védeni, inkább csak megosztom veletek a tapasztalataim.
    Persze van nagyon sok egyszerű autó amire évek alatt nem kell százezreket se költeni. DE azért maradjunk annyiban, hogy egy átlag autóra is simán lehet sokat költeni nem kell annak Prémuim (audi, bmw) autónak lennie.
    Példa. Audi A4 2.0 PDTDI GYÁRI új EGR szelep 48 ezer ft. szembe Ford Mondeo 2.0 Benzin EGR szelep gyári új 78ezer vagy passat 1.9 PDTDI EGR -65ezer
    Persze ami plusz vagy extra az Audiban benne van ami más kocsiban nincs, az már Plusz fenttartási költség ! De ha az alapokból indulunk is és a pluszokat nem veszed figyelembe akkor bizony nem is olyan húde sokkal drágább fenntartani egy prémiumot.

    Úgyis mindenki azt vesz amit akar vagy tud, mindenkinek legyen egyéni baja mire mennyit költ.
    De szeretem néha kicsit felnyitni az emberek szemét. Sokszor van meglepődés. Akár ismerős körökben is.
    Van egy nagy mercis állandóan fikázza az audit. mikor csináltam a váltót akkor is kuncogott... (hozzáteszem 250ezer KM nél úgy hogy újkora óta gyári ABT chipes a verda)
    Aztán fél évre rá a 140ezer km-es CLS 350-en hoppá baszakszik a váltó.. csak egy fordulatszám szabályzó egységet cseréltek (típushiba) 180ezer ft!
    Na mind1
    ennyi :) csao
    Este 10 utan leszek GTA sztem (nem mintha érdekelne bárkit is :D )

    [ Szerkesztve ]

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

Új hozzászólás Aktív témák