- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tuomas
addikt
A 2. fokozat miután elszeparálták a rakományát, fékező (retrográd) pályára állítják, és a hajtóműveit begyújtva lecsökkentik a sebességét és tervezetten visszairányítják a légkörbe.
Volt róla szó, hogy valahogy azt is vissza kellene hozni, de ugye az nem olyan egyszerű, mint az 1. fokozatnál (annál se volt egyszerű, szerintem ahogy ezt megoldották, az egy mérnöki csoda), tekintve, hogy jóval nagyobb a sebessége, jóval több üzemanyag kellene a fékezéshez, hogy ne égjen el a légkörben, az meg ugye nagyobb súlyt jelentene, meg nagyobb rakétát igényelne.
Lesz helyette Starship.[ Szerkesztve ]
We were here
-
Tuomas
addikt
"autonóm módon tudnak mozogni,"
Így van, biztos cikáznak majd jobbra-balra, hogy téged idegesítsenek.
Még véletlenül sem egy kijelölt pályán fognak mozogni, rendes, kiszámítható működési paraméterek szerint.Az amúgy ugye megvan, hogy nem "USA net" lesz?
"...majd amikor kiderült, hogy ezek a normál műholdakhoz képest qrva fényesek lettek, "majd dolgozunk rajta" twitter üzenetekkel letudták a dolgot, és folytatták tovább."
Ez meg így megint nem igaz, mert csökkentették a fényességüket. És ezt követően az utóbbi időben nem is nagyon hallani égbekiáltó panaszokról.
[ Szerkesztve ]
We were here
-
-
Tuomas
addikt
És ez valószínűleg ezentúl egyre olcsóbb lesz.
SpaceX már 1 adott gyorsítóval 7 kilövésnél és landolásnál tart (10 a cél nagyobb volumenű felújítás nélkül), ha ezt hozzák folyamatosan, akkor még olcsóbb lesz.
Rocket lab is jó úton jár, ráadásul az ő rakétájuk sokkal kisebb, és hasznos terhet tekintve is kisebb súlyra van méretezve (ergó kisebb költségen megy fel), lassan haladnak ők is a visszatérő 1. fokozat irányába (a legutóbbit már ejternyővel visszahozták).
Az pedig elég árulkodó számomra (sajnos), hogy az európai gyártású Sentinelt is a SapceX vitte fel, és nem az ESA.[ Szerkesztve ]
We were here
-
Tuomas
addikt
Mivel mondtam ellent önmagamnak?
Irónia szó jelentésének nézz utána légyszíves.
A majdnem ütközés nem ütközés ám, ott is valamelyik műhold kitért.
A kitérés pedig nem jobbra-balra, vagy-előre hátra történik, hanem leginkább pályamagasságot emelnek, amire amúgy is szükség van. Tehát nem cikáznak, hanem egy minimálisat emelnek a magasságukon, mint minden fent keringő mesterséges testnek. Ez miben zavarja meg még jobban a csillagászokat?
Az átvonulás: arról beszélsz, amikor a fellövést követő pár óráig láthatóak az égbolton, mert még nem szóródtak szét és ezt, mint ritka eseményt igyekszik mindenki megörökíteni? Mert miután felveszik a pozíciójukat már nem látszódnak, legfeljebb a hosszú expozíciós felvételeken, amit az amatőr csillagászok nem, de a profi megfigyelő állomások, így az általad emlegetett komolyabb NEO észlelő létesítmények ki tudnak szűrni.[ Szerkesztve ]
We were here