- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Google Nexus 6P Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hjanos1
senior tag
Az a baj, hogy nem lehet kompetens embert találni náluk, aki egyáltalán értené miről van szó.
Telefonos ügyfélszolgálat tudja továbbítani a megkeresést a technikai részlegnek, de nagyon felidegel amikor a technikai részleg válasza a probléma részletes leírására 3 féle dolog:
- cseréljek sim kártyát (megy más telefonban a 4G a SIM-el)
- nem tudnak segíteni
- cseréljek KÉSZÜLÉKET!!!Közvetlenül a technikai részleggel nem lehet beszélni, mert belső telefon. És erre a semmire várunk 10 perceket.
Most majd írok nekik emailt részletesen leírva mindent amit tudunk, arra kötelező válaszolniuk és akkor talán azokhoz is eljut a probléma pontos leírása akij talán értik miről van szó.The Factory Must Grow