Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hjanos1

    senior tag

    válasz ZX7 #415 üzenetére

    Az a baj, hogy nem lehet kompetens embert találni náluk, aki egyáltalán értené miről van szó.
    Telefonos ügyfélszolgálat tudja továbbítani a megkeresést a technikai részlegnek, de nagyon felidegel amikor a technikai részleg válasza a probléma részletes leírására 3 féle dolog:
    - cseréljek sim kártyát (megy más telefonban a 4G a SIM-el)
    - nem tudnak segíteni
    - cseréljek KÉSZÜLÉKET!!!

    Közvetlenül a technikai részleggel nem lehet beszélni, mert belső telefon. És erre a semmire várunk 10 perceket.
    Most majd írok nekik emailt részletesen leírva mindent amit tudunk, arra kötelező válaszolniuk és akkor talán azokhoz is eljut a probléma pontos leírása akij talán értik miről van szó.

    The Factory Must Grow

Új hozzászólás Aktív témák