Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Televan74 #29 üzenetére

    Az egy specifikus hiba. Nem köthető teljesen ehhez. A Tomb Raider motorja úgy van megírva, hogy a GPU-t extrém mértékben terheli, vagyis szinte mindig maximumon hajtja. A fejlesztők az elmúlt években a kódba mindig belekalkulálták, hogy a VGA-k jó része (az összes GeForce például) nem rendelkezik hardveres túlterhelés elleni védelemmel, így sosem optimalizálták a kódot tökéletesre. A Tomb Raider fejlesztésénél a Nixxes lefosta, hogy a GeForce-ok még mindig félig szoftveres védelemmel dolgoznak, és a Radeonok teljesen hardveres védelmét tartották szem előtt, vagyis csutkára optimalizálták az egész kódot. A GeForce-on is működhet ez, csak ha képi hibák jönnek, akkor vissza kell venni a kártya magórajelét az alapórajel alá. Úgy -100 MHz elég szokott lenni. Ez az NVIDIA hivatalos workaroundja is erre a problémára.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák