- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Televan74 #29 üzenetére
Az egy specifikus hiba. Nem köthető teljesen ehhez. A Tomb Raider motorja úgy van megírva, hogy a GPU-t extrém mértékben terheli, vagyis szinte mindig maximumon hajtja. A fejlesztők az elmúlt években a kódba mindig belekalkulálták, hogy a VGA-k jó része (az összes GeForce például) nem rendelkezik hardveres túlterhelés elleni védelemmel, így sosem optimalizálták a kódot tökéletesre. A Tomb Raider fejlesztésénél a Nixxes lefosta, hogy a GeForce-ok még mindig félig szoftveres védelemmel dolgoznak, és a Radeonok teljesen hardveres védelmét tartották szem előtt, vagyis csutkára optimalizálták az egész kódot. A GeForce-on is működhet ez, csak ha képi hibák jönnek, akkor vissza kell venni a kártya magórajelét az alapórajel alá. Úgy -100 MHz elég szokott lenni. Ez az NVIDIA hivatalos workaroundja is erre a problémára.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.