Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    válasz andris88f8 #2 üzenetére

    Pontosan ez jutott eszembe, hogy az éjjeli rész Carbon, a nappali MW 2005 hangulatú.
    Persze modern köntösben.

    wolfman: "Márpedig a NFS a kezdetekben nem volt ennyire szélsőségesen arcade."

    A 2010-es HP hozta be ezt az irányítást, amit az NFS4 "High Stakes" ihletett, amit a 3. rész után hasonló irányba vittek el.
    Az NFS széria mindig is kereste az utat e téren.
    Szerintem irányítás terén: Az első rész jó volt, a második rész visszafejlődött a Zs kategóriás játékok szintjére irányításban, a harmadik megint jó volt, de túl nehéz, amit a 4.-kel a drifteléssel próbáltak kompenzálni. Jött a Porsche, ami szuper lett, de túlzottan kilógott szimulátorra emlékeztető irányban. Ebből kicsit visszavettek arcade irányba, és így lett a HP2/U1/U2/MW/Carbon, ami népszerű volt eléggé. Majd jött a Pro Street, ami megint túl szimulátoros lett, majd a mindenkori mélység az Undercover (úgy kanyarodott, mint az 1993-as TD3). Ezután jött a 2010-es HP, amióta a mostani driftelős irány maradt.

    A két Shift-et nem számítom, mert azok csak nevükben NFS játékok, valójában Project Cars elődök.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

  • Bici

    félisten

    válasz - = Zk = - #19 üzenetére

    - = Zk = -, DigitXT, wolfman: Valóban, a HS-ben magától még nem driftelt a verda, de ott kezdődött el, hogy a legjobb köröket rendszeres kézifékezéssel lehetett menni, mert sokkal kevésbé lassult le a kocsi a drifteléstől, mint normális lenne, cserében tök jól rácuppant az ívekre.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák