- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz andris88f8 #2 üzenetére
Pontosan ez jutott eszembe, hogy az éjjeli rész Carbon, a nappali MW 2005 hangulatú.
Persze modern köntösben.wolfman: "Márpedig a NFS a kezdetekben nem volt ennyire szélsőségesen arcade."
A 2010-es HP hozta be ezt az irányítást, amit az NFS4 "High Stakes" ihletett, amit a 3. rész után hasonló irányba vittek el.
Az NFS széria mindig is kereste az utat e téren.
Szerintem irányítás terén: Az első rész jó volt, a második rész visszafejlődött a Zs kategóriás játékok szintjére irányításban, a harmadik megint jó volt, de túl nehéz, amit a 4.-kel a drifteléssel próbáltak kompenzálni. Jött a Porsche, ami szuper lett, de túlzottan kilógott szimulátorra emlékeztető irányban. Ebből kicsit visszavettek arcade irányba, és így lett a HP2/U1/U2/MW/Carbon, ami népszerű volt eléggé. Majd jött a Pro Street, ami megint túl szimulátoros lett, majd a mindenkori mélység az Undercover (úgy kanyarodott, mint az 1993-as TD3). Ezután jött a 2010-es HP, amióta a mostani driftelős irány maradt.A két Shift-et nem számítom, mert azok csak nevükben NFS játékok, valójában Project Cars elődök.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz - = Zk = - #19 üzenetére
- = Zk = -, DigitXT, wolfman: Valóban, a HS-ben magától még nem driftelt a verda, de ott kezdődött el, hogy a legjobb köröket rendszeres kézifékezéssel lehetett menni, mert sokkal kevésbé lassult le a kocsi a drifteléstől, mint normális lenne, cserében tök jól rácuppant az ívekre.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Netfone
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Projektor topic
- ASUS ROG Ally
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- További aktív témák...