Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfman

    veterán

    válasz Bici #17 üzenetére

    Nem értek veled egyet. Ha jobban megfigyeled a NFS4 High Stakes játékot láthatod, hogy az nem drift, csak a verdák tehetetlenségének következtébeni gumicsúszás. Nem tapad annyira a verda gumiabroncsa, nincs leszorító erő, így megcsúsznak, de nem driftelnek. Mivel ezzel a résszel már belépett a jármű fejlesztés minimális szinten, így akarták érzékeltetni, hogy az alap verda még kisodródik, nem tapad, de ha 3. szintre fejleszted, lesz leszorító erő, gumitapadás és mehetsz mint a bolond nagyobb sebességgel.

    Drift akkor lenne, ha az autó megcsúszna és a kormányt ellentétes irányba kellene tekerni (ezt persze a mostani nfs fejlesztők automatán beleépítik, nem neked kell, de láthatod hogy az AI megteszi helyetten). Nem mellesleg az autó segge indul meg driftnél az ív külső része felé, ami a NFS4 ben nincs meg.

    Szerintem ez a driftelés egyszerű hanyagságból van benne a játékban és költségvetés minimalizálás. Kevesebb fejlesztési munka és így idő és pénz. Viszont kurva gagyi.

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

  • DigitXT

    félisten

    válasz Bici #24 üzenetére

    Lehet, megkoptak már az emlékek, de nem igazán használtam a kéziféket.:N
    Még a legelső NFS-ben is csak a poén kedvéért (ahogy csíkokat húzott vele).
    Na az a kvázi-realizmus annak idején nagyot ütött. Az NFS2 kimaradt nekem.
    Az egyik kedvencem amúgy a Porsche volt, FFB kormánnyal az élmény volt...
    Mit nem adtam volna egy ugyanolyan játékért, csak Ferrari-köntösben.:))

Új hozzászólás Aktív témák