Hirdetés
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
KROK640
veterán
válasz
hobizoli #31229 üzenetére
Nos akkor egy kis pontosítás : nem Olds (Oldsmobile) hanem Buick. A Grand National az bizony Buick. Az Oldsmobile az egy másik gyártó, olyan mintha azt írnád, hogy Mercedes Swift vagy Citroen Passat. A szemöldököm ökölbeszorult. Van az Oldsnak hasonló modellje (442), de azt most ne keverjük ide. (érdekesség, hogy egy 80-as évek beli 442 van MO-n, GNX-ből viszont nincs itthon amennyire tudom)
Volt szerencsém egy 1987-es GNX-ben ülni, és azt kell mondjam, hogy élmény. A műszerfala nekem durva volt, de maga az autó abszolút élményautó. A saját maga korában is ritka volt mint zsidókon a fityma, mivel Limited. Pontosan ebből kifolyólag olyan körülrajongott, mert egy rommá hypeolt autó, amiből nagyon kevés van!
Nem egy Ford Fairlane vagy ilyesmi, amiből a maga idejében rengeteg volt. De jöhetnék a Mustanggal is, ami a saját korában rendesen népautó volt. Mondjuk annak is nagy a kultusza, mai szemmel. Egy 1960-70-es évek beli amerikai ezt nem értené, mert a maga korában kb annyira volt érdekes autó mint most az 1,3-as Swift II nekünk magyaroknak.Oldsmobileból a kedvencem amúgy az 1958-as 98, az egy kész műalkotás
pár éve abban is (osztrák autó volt) volt szerencsém zötyögni egy kört.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...