- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- TCL LCD és LED TV-k
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen videókártyát?
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- Kompakt vízhűtés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Diabolis #13967 üzenetére
"... egyre szebb és szebb ..."
Bizony, néhány év alatt olyan fejlődés volt, hogy nem is gondoltuk volna, hogy még azt is meg lehet csinálni azon a vason."... test, lélek, szellem - anyag, energia, információ - tudás, bátorság, becsület - tény, igazság, valóság - belőle, benne, általa..."
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz
Diabolis #13967 üzenetére
Szerintem nem sok köze van a bányászláznak ehhez. Sokkal inkább tulajdonítanám ezt az előző generációs konzolok relatív gyengeségének, meg annak, hogy az elmúlt évtizedben nem jöttek ki VGA/CPU generációnként új utasításkészletek/api-k, amik egyből elavulttá tették az egy-két generációval korábbiakat. A még egyel korábbi évtizedben azért még egy alig pár éves videokártyával is simán b...hattam ha felugrott egy "Error: Shader model 3.0 not aviable." üzenet.
-
KROK640
veterán
válasz
Diabolis #13967 üzenetére
Na, ezt ne nagyon reméld!
ugyanis a szoftverfejlesztőknek az optimalizálás két dolgot jelent :
1. lejjebb vett grafika/dolgok kimaradnak a játékból, kisebb játéktér stb, tehát az alapelképzelés butítása
2. Sokkal hosszabb fejlesztési idő, tovább kell fizetni a programozókat, és később jön a pénz is.Régen (1999-2004) megtehették, hogy nem optimalizálnak, elvégre olyan gyorsan avultak el a rendszerek és kellett HWkat cserélni, hogyha nem futott jól a játék, kit érdekel? 6-12 hónap múlva úgyis tök új gépe lesz a usernek, azon meg majd jól megy.
Ma már ugye mivel kisebbek az ugrások jobban kell(ene ) optimalizálni.De van akinek ez sem megy, ott van pl a War Thunder, 2015 novemberében I3 43300 + GTX950-el 270FPS-t tudott movie grafikán. Most az I5 10400F + GTX 950, sokszor még a 40-50FPSt is alig tudja, és már csak High a grafika. De nem csak nekem tűnik úgy, hogy suttyomban nő a gépigény, több fórumon is olvastam panaszokat, hogy egyre játszhatatlanabb ugyanazon a gépen a játék.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
Új hozzászólás Aktív témák
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- eFootball
- Politika
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- bambano: Bambanő háza tája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...