Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Androidos tablet topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp A kalóz jakuzák jövő év februárjában érkeznek meg hozzánk.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KROK640
veterán
válasz bambano #25733 üzenetére
Ha már így szóba került, akkor a Tivadar féle asszony, az Tivadar egyik legjobb barátjával lépett le, pár hónapja.
Viszont tegnap előtt óta van neki új, szóval mondom, most hogy nem tartozik tiszta egyenesbe jövés az élete, rögtön egy jobb munka, és egy barátnő. Már megéri nem tartozni nekemInkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
-
-
válasz bambano #25811 üzenetére
Nekünk az a jó, amikor a *5 -ösbe jönnek, ahol a * ugyanaz, mint a mi kapucsengőnk, csak a miénk egyjegyű. És rendszeresen besz@rik az 5-ös gomb. És akkor felcsönget, nem hozzám jött.
És ötvenszer mondtam már a közös köcsögnek, hogy javíttassa meg, de mivel az a lakó nem jelezte, aki a *5-ösben lakik, nem, az nem lett bejelentve.
Anyád.@E.Kaufmann : Az igazi rókához?
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
KROK640
veterán
válasz bambano #25811 üzenetére
Pontosan ma egy hete volt hasonló ébresztőm, de ha lehet rosszabb.
Pont hajnal 4kor feküdtem le aludni, erre reggel 6:10kor hív haver, akivel szoktam költöztetni, hogy érdekel-e költöztetés? Mondom jah, majd megbeszéljük... mondja h most, ma fél 8-ra kéne Debrecenben lenni. Mondom ok, akkor megyek. Bebootoltam, elkészültem, és a buszig értem, mikor hívott, hogy nem indul a teherautó sehogy sem, szóval storno az egész, a melót is vissza kell mondja. Nem voltam boldog.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
őstag
válasz bambano #25838 üzenetére
Kb. 20 éves történet. Elfelejtettem befizetni egy havi villany számlát, ugye ilyenkor küld a szolgáltató egy tértivevényes fizetési felszólítást, utána kikapcsolja a szolgáltatást.
Na én csak azt vettem észre, hogy nincs áram. Amikor érdeklődtem, hogy mi van, mondták, hogy volt felszólítás, itt az aláírt térivevény, ha akarom megnézhetem a megadott helyen. Elmentem, mert érdekelt, hogy ki írta alá? Az aláírás nem az enyém volt, ezt elismerték, és miután a hátralékom befizettem helyben, másnap minden plusz költség nélkül visszakötötték az áramot. Az ELMŰ megkeresésére kivizsgálta a posta az esetet. Ezt onnan tudtam meg, hogy a postás, miután kirúgták velem üvöltözött, hogy kirúgták, tönkre tettem a családját.
A kedves postás egy csöppet iszákos volt, a gangon velem szemben lakó öregasszonynál kapott minden nap egy pohárka édes vereset, hát vele íratta alá tértivevényt és ott hagyta a levelet. Én a nővel szinte sosem találkoztam, köszönni sem köszönt nekem, mert mint kiderült, szerinte az unokája elől vettem meg a lakást. -
válasz bambano #25882 üzenetére
10-ről 11
@Lenry : A PHP alapú grafikonrajzolós monitoringon kívül minden megy
Amikor a tarcsigépen álltam neki az összeborult, bár ott valamit sikerült elbénázni, architektúra se stimmelt szerintem De az amúgy sem nagy kaland.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
-
fatpingvin
addikt
-
-
-
-
-
vince
őstag
válasz bambano #25976 üzenetére
Várj, én eddig azt gondoltam, hogy egy igazi V6-ot hajtasz, erre kiderül, hogy egy vacak NFT?!
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
válasz bambano #25979 üzenetére
Akkor igazából neked egy fasza v10-ed van, csak két autóban. Mindent nem lehet, na, de akkor is, a v10 az v10.
Most attól az apróságtól, hogy a 10-ből 4 henger sorban van eltekintünk, elvégre fűrész is létezik a világon.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz bambano #25985 üzenetére
Az se rossz otlet! Sulyeloszlasnak is jot tehet az a kis extra tomeg hatulra (de igy, hogy tomeg, ez igy szar marketing, hivjuk inkabb konzervativ leszoritoeronek, az sokkal technobb, es vegulis picit hunyoritva, de igaz), hangra is biztos, hogy brutalis lenne, raadasul igy, ebben a konfigban szvsz akkorat lehetne autozni vele, hogy harom hettel kesobb is vigyorogsz meg a kora reggeli meetingen is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz bambano #25991 üzenetére
Igen, a sleepereknek van egy saját feelingje, amit lehet nagyon szeretni. Ha meg gyári, de nem vasalódeszkaspoiler edition, csak nagyfékes-nagymotoros sleeper, az meg pláne.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
hobizoli
nagyúr
válasz bambano #25993 üzenetére
ooooooo, ismeros
regen ezt rendszeresen csinaltuk a hongdasokkal is
nekik hasonloan semmi tipus ismereuk nem volt soha, mas gyartok hothatch-eirol
abban az alomban eltek, hogy a Civic VTI mindent visz
amugy a 90-s evekbeli autokra jellemzo volt, hog ami hatul is mar tarcsafekes az egy u.n. hothatch
na most amikor begurulsz a VTI optikas hatul dobfekes Civic melle, es eloadja magat az arc, hogy ez VÍÍÍTEKK-s, báástya, mar akkor tudtam, hogy ennek is rovid uton vege lesz, mint a botnak
mert csak az 1.5 115lojjos megoldas, amitol azert nem kellett seggre esni soha
meg az a tomerdek Opel Kalimpa a C20NE motorral, ami 115lo, szinten hatul dobfekkel, mg melle olyan nehez mint a sáááár
90%-a ezeknek ez volt, nagyon ritkan volt egy-egy XE, a turbost eloben nem is lattam sehol, meg ritkan a 2.5 V6-st, de az megint nem egy acelos a 4-s automa valtoval
mk3 GTI Golf-k nagyresze szinten 8v volt inkabb, mint 16v, de a 16v sem egy fuha, a8v az megy hagyjadmar
a VR6 az megy, mk4 Golf 1.8T 150 meg 180lo, utobbi mar egesz patentul tudott menni
RX7 192/231lo
es akkor ok mit neztek ki egy 176-s mk1 Punto-bol?
semmit
egy igazi paraszt sleeper
de roviden: a halalba szivattuk vele ezeket par igazabol frutti okositassal is
kevesebb extra koltseg aran is nagyobb teljesitmeny jott ki, es konnyebb volt hozza a bode
tomeg/LE arany annyival jobb, volt hogy csak neztek mi volt ez
2-n ultunk a kocsiban, a Boraros tertol a Soroksari-n egy Merci SLK200 Kompresszor feliratu 2 uleles roadster, 3-bol 3 lampanal kapott
3. lampanal integet az arc benne, hogy vmit kerdezni/mondani akar, szo szerint ez zajlott le:
(ablak le)
mivan ebben, hogy igy megy?
motor
(ablak fel)
51-s ut OMV kut a Cola-nal, Dunavarsany fele allunk a pirosnal, elottunk egy Corolla D4D 1.4 90lojj all
a Punto-nak eleg hangos volt a kidorrenoje, csak hatso dob volt rajta, az is atmeno rendszeru,. mint egy RPG vetocsove, meg 63mm be, 100mm ki, elottunk allva is hallhatta siman
na, zold, elkezdi szurni neki jol, de tenyleg nyomta neki, szembol jottek sokan, nem tudtuk kielozni, 90-100 meg mindig jonnek szemben, 120-130, vegig mogotte, meg mindig jonnek, mondtam a pistinek, hagyjad hadd nyomja meg, 160-165 megint jonnek szemben paran, ~175, na itt mar elkezdett feketen fustolni a Corolla, mert 90lovas autoknak itt szokott vege lenni a jedi miatt
aztan van az a naaagyon nagy ives jobbos kanyar itt, meg pont elotte elfogytak szembol vegre, erre index ki (en erre: ugy valtsd el, hogy langoljon) 170-rol kieloztuk, ele erve a masik savban gazelvetel nelkul kuplungolva* 5.-be 195-200 korul olyan langcsovat kivagott az auto erre, hogy a bal oldali tukorben is lattam fenyes nappal is
*: erre volt egy plusz feklampakapcsolo beepitve a kuplunghoz, es egy beallitott n rpm es x% TPS feletti ertekenel egy opcio aktivalodott a kuplungpedal GND jelere az ECU-ban: elfokolta sparkadv_table gyujtas erteket a beallitott ertekkel, meg extra % uzemanyagot adott (ezeket neked kellett beallitani), igy akkor jott a szikra, amikor nyitva volt a kipuffszelep es az egesz kipufogorendszerbe kerult uzemanyagot begyujtotta
meg melle szolt akkorat, hogy ahhoz a szilveszteri petardak a kanyarba' sincsenektöbb drón kell ;P
-
válasz bambano #26051 üzenetére
Memtest azért nyugtass meg, még fut?
Amúgy jöhet!
Ui.: és igen, a szívóbenzin mindenek felett. A nyomaték is csak akkor az igazi ha a köbcenti meg a fordulat adja. Jó kis lineáris erőfelépülés, mellette minimum 6 henger duruzsolása... Na AZ autó. Bármi más az közlekedési eszköz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz bambano #26051 üzenetére
Is-is Írd csak meg
Én pár napja Postmarketet hackelek a Nexus7 2012 tabletre. Elég gáz. :S OK, hogy community maintained cucc van csak erre, de azért ilyen mennyiségű ablakkezelő crashelést rég láttam :S Azért a legtöbb opensource cucc régebben valahogy stabilabb volt.
Meg hogy ja, választható asztali környezetek fele használhatatlan, másik fele el se indul ezen a cuccon[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
válasz bambano #26061 üzenetére
Nekem 2x15km pályára doszt elég az 1.2-es motor kisautóval, más ha valaki minden héten fél országon át pályázik, mert arra nem is az a baj hogy gyenge, hanem már kínzás a motornak, valamint hosszabb útra kell a nagyobb kaszni és a kényelem, annak meg már tényleg kell a minimum 2 literes motor.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
válasz bambano #26079 üzenetére
Cégnél már azért tolunk mindent virtuálba, amit lehet, mert amit appliance-ként lehetne rendelni , azzal nem vagyunk előrébb, meg fél-egy év, mire megérkezik
Laptoprendelések alsó hangon fél év, a minőség meg béka s3gge alatt, ennyit még büdös életben nem gariztattamMutogatni való hater díszpinty
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen