Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz KROK640 #24668 üzenetére

    Nem lehet minden happy end-es :D

    "Azért nem jó, ha az IC 1. osztálynál kezdődik az utazás, mert "
    Ne magyarázzuk már meg, hogy jók a szakadt kocsik... Az lenne az alap, hogy kulturált. Az egy másik dolog, hogy való-e valakinek. Meg elég gáz, hogy 2022-ben Európában az a kulturális szint, amihez a MÁV lelakott kocsijai passzolnak :(

    "Amúgy foglalmam sincs, hogy miért van ez a fixáció, hogy csak új gép, új autó stb kell"
    Boltból kihozási felár :D

    "A Linux szerintem azoknak való, akik élvezik, hogy 20 kattintás/20 terminál sor, ami a Windowsban egy."
    Ez inkább fordítva szokott lenni. De nekem pl. az a plusz, hogy amit egyszer megcsinálsz (még ha el is fogadom, amit mondtál, hogy nehezebben is), az működik. És nem kicsit gyorsabban. És nem figyel meg közben. És verzióupgrade után is működni fog, míg ugye Windowson jön a feature upgrade, és... :D (Azt nem is mondom, hogy szinte minden megy GUI-ról mostanra, csak van, amit kényelmesebb parancssorból.)
    És nem kell fizetni érte. (BTW az marhaság, hogy "nem volt pénze Windowsra, 5-10 éve még mindenki törtet használt otthon :D )
    Az is elég hülyeség, hogy az utat élvezi az ember - nyilván van, aki igen, pl. mert érdekli az informatika, de nekem pl. a napi használatú gép nincs túrva. Arra egyszer felmegy az OS, belőve , amit használok, és évekig megy (nyilván ha valami kell, telepítem, de a meredekebb dolgok virtuális gépen történnek, vagy a tartlékon). Pont azért, mert nem szívatom magam.

    "amikor a gépet elkezded munkára használni, és létezik a határidő, akkor nagyon-nagyon sokat számít a használt szoftver kényelmessége, és az, hogy tudd mit hol találsz!"
    És meg lehet tanulni :) Tudok neked mutatni olyan kereskedelmi szoftvereket, amik hiába Windowsra valók, fogalmad se lenne. Ugyanígy egy OS-t is lehet tanulni.

    "Aztán hamar a cégvezetőkkel is, amikor a hatékonyság töredékére esik, "
    Azt ne hidd, hogy érdekli őket :D Pont azért, amit írtál, mert a userek nagy része egy Windowst sem tud használni (aki igen, az meg egy hasonló GUI-s dologgal is elboldogul).
    A hatékonyságnak meg ott is vége van, amikor nincs support, mert a magyar nem hívja fel a helpdesket, ha nem hívhatja közvetlenül az infóst, inkább szerencsétlenkednek bármeddig. Az meg nagy divat mostanában, hogy a local supporton spórolnak.

    [ Szerkesztve ]

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák