Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Giot #75 üzenetére

    Egy dolog a driveres megoldás valamire, és egy másik a fejlesztői. A drivernél neked végső képpontjaid vannak, és abból kell dolgoznod. Semmilyen részinformációd nincs, vagyis az eredmény nem lesz tökéletes, de még mindig jobb, mintha nem lenne AA-d. Nem mellesleg az algoritmus bármikor javítható.
    A fejlesztői AA támogatás már sokkal jobb. Az AVP-ben tökéletes a hatás. Arra még senki sem panaszkodott. :) És itt jön képbe az, hogy az algoritmust a motorra szabhatod.
    Az MSAA biztos nem marad. Egyrészt már minimum több tucat olyan eljárás van, amin nem működik, másrészt ha tesszellálsz, akkor eljutsz oda, hogy annyi az él, hogy sokat esik a teljesítmény. Az MLAA minden ilyen problémától mentes. Minden felülettel kompatibilis, és nem számít neki, hogy milyen rendered van. Az egyetlen dolog, ami negatív lehet, hogy igényli a nyers számítási teljesítményt. Szerintem az NV ezért is ódzkodik az MLAA driveres implementálásától, mert a Radeonok nyers TFLOPS-ban agyonverik a GeForce-okat, és az MLAA egy piszkosul jól párhuzamosítható eljárás, ahol ez kihasználható.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák