Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cyberboy42

    senior tag

    a Chill-el csak egy gond van... hogy a java ember nem tudja használni! az emberek nem értik miért zuhan le az fps, és nem értik miért jó ez, ráadásul aki soha nem használta azok szoknak a legtöbbet beszólni róla.

    akkor tehát: Ez tipikusan az a beálítás amihez nem elég annyi hogy rányomom az ON-ra és kész.
    különböző játékokban különböző beálításra van szükség. és minden monitor frissítési sebességéhez mérten
    kell beállítani...és ez máaris rengeteg variáció.
    az én esetem: 144Hz-es monitor CS:GO-ban a chill minimum 128fps-en van értelme, ugyanis még akkor is ha az ember csak áll és kempel, akkor is a lehető legtöbb információt akarja látni ami lehetséges... ez ugye a 128 tickrate miatt van így (faceiten) amikor meg megmozul akkor az fps kilőhet. ha 64tickrate-es szerveren játszom, akkor is a minimum 128fps chillben, ez azért van mert akárhogyanis, a 64 az kevés fps lenne :)
    mondjuk dotához az alap 30fp elég lehet, ha az ember 60Hz-es monitoron játszik, de 144Hz-en ez is olyan, hogy minimum a 45. az Archoz bár sosem játszottam aktívan, a minimumot 60-ra szabnám.

    javaslatom a minimum chill:
    75Hz-es monitorhoz.... csgo: 64fps, dota:30fps, Arc:45
    60Hz-es monitorhoz... csgo:64ps, dota:30fps, Arc:45
    dota típusú játékokban szépen használhato adaptive syncel is.. sőt 144Hz-en cségóban is adaptyve sync :)
    a Single player játékokat ne is vegyük, ott bármit beállíthatunk, ha a minimum elég alacsony, akkor a villanyszámlán spórolunk, és kb ennyi.

    még valami, sokan azt hiszik hogy a Chill fps boostos ad, vagy ilyesmi.... na erről szó sincs, annyira mehet fel az fps, amennyire a hardver bírja Csill ide vagyo oda.

    egy dolog zavar engem is, amit itt írt is valaki, amíg az ember lassú mozgást végez, teszem azt az egérrel, akkor nem jön meg a maximum fps löket, csak amikor még több input van, mondjuk a billentyűzet lenyomásakor. elvileg ennek nem szabadna zavarnia, mégis néha fura.
    ugyanakkor azt is hozzáteszem, az fps váltások teljesen dinamikusak, szinte észrevehetetlenek, de adott játékhoz, més minimum beálítás kell.

    ...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...

  • Cyberboy42

    senior tag

    válasz Tyrel #34 üzenetére

    bocs hogy én válaszolok, de pl, te pont az vagy aki nem is tudja mire való, meg hogyan működik. na de, no offense.

    a Chill-t nem lehet, meg amúgy is értelmetlen bechmarkok alatt futtatni, abból kifolyólag, hogy benchmark alatt nincs input!... hogy ez mit jelent? nos: nem mozgatod az egeret, nem nyomod a billentyűzetet, olyan mintha idle volnál...
    ezt a dolgot játékok alá találták ki.... nem a kép komplexitása, meg a nagyobb vagy kisebb harcok adják az fps löketet, vagy ha úgy tetszik akkor a rövidebb frame időt, ahhoz semmi köze annak ami a képernyőn történik! mondjuk hogy élőben játszol, de csak nézed a jelenetet, mondjuk mint a leírt benchmarkodban... az fps leesik a minimum megadott pontra, pont azért mert nem játszol igazából... ilyenkor a hardver picit fellélegezhet ugye, nem kell annyi képet készítenie, tehát picit vissza is hül. na ezután fogod az egeret és ugye megmozdulsz, mert most jött el a te időd! :) és abban a pillanatban felugrik az fps, lecsökken a frametime, ugye persze csak annyira amennyire a hardver képes.
    Pl. 40-ről leesik 39-re, de 35-öt sosem éri el.
    Ez tipikusan pont azért van, mert mivel a hardver nem futott teljse erőbedobásból ,akkor volt benne még tartalék mondjuk egy pillanatra felcsavarni a turbo órajelet.

    remélem érthető voltam

    elvileg futhat a chill minden játék alatt, de az is meg volt írva hogy csak elvileg :) lehetnek kivételek, ahol nem működik.

    ...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...

Új hozzászólás Aktív témák