- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nyugdíjazza a tuningra szabott, első Raptor Lake-eket az Intel
- Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cyberboy42
senior tag
a Chill-el csak egy gond van... hogy a java ember nem tudja használni! az emberek nem értik miért zuhan le az fps, és nem értik miért jó ez, ráadásul aki soha nem használta azok szoknak a legtöbbet beszólni róla.
akkor tehát: Ez tipikusan az a beálítás amihez nem elég annyi hogy rányomom az ON-ra és kész.
különböző játékokban különböző beálításra van szükség. és minden monitor frissítési sebességéhez mérten
kell beállítani...és ez máaris rengeteg variáció.
az én esetem: 144Hz-es monitor CS:GO-ban a chill minimum 128fps-en van értelme, ugyanis még akkor is ha az ember csak áll és kempel, akkor is a lehető legtöbb információt akarja látni ami lehetséges... ez ugye a 128 tickrate miatt van így (faceiten) amikor meg megmozul akkor az fps kilőhet. ha 64tickrate-es szerveren játszom, akkor is a minimum 128fps chillben, ez azért van mert akárhogyanis, a 64 az kevés fps lenne
mondjuk dotához az alap 30fp elég lehet, ha az ember 60Hz-es monitoron játszik, de 144Hz-en ez is olyan, hogy minimum a 45. az Archoz bár sosem játszottam aktívan, a minimumot 60-ra szabnám.javaslatom a minimum chill:
75Hz-es monitorhoz.... csgo: 64fps, dota:30fps, Arc:45
60Hz-es monitorhoz... csgo:64ps, dota:30fps, Arc:45
dota típusú játékokban szépen használhato adaptive syncel is.. sőt 144Hz-en cségóban is adaptyve sync
a Single player játékokat ne is vegyük, ott bármit beállíthatunk, ha a minimum elég alacsony, akkor a villanyszámlán spórolunk, és kb ennyi.még valami, sokan azt hiszik hogy a Chill fps boostos ad, vagy ilyesmi.... na erről szó sincs, annyira mehet fel az fps, amennyire a hardver bírja Csill ide vagyo oda.
egy dolog zavar engem is, amit itt írt is valaki, amíg az ember lassú mozgást végez, teszem azt az egérrel, akkor nem jön meg a maximum fps löket, csak amikor még több input van, mondjuk a billentyűzet lenyomásakor. elvileg ennek nem szabadna zavarnia, mégis néha fura.
ugyanakkor azt is hozzáteszem, az fps váltások teljesen dinamikusak, szinte észrevehetetlenek, de adott játékhoz, més minimum beálítás kell....A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...