- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Gaming notebook topik
- Autós kamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Ha még járnál erre, ebben a Chill-ben én 2 dolgot nem értek, RX 580-al.
Az egyik, hogy állítólag most már minden játékot támogat, ehhez képest pl. Dreadnought alatt mégsem működik, pedig tuti jól van bekapcsolva. Most akkor wtf?... Egyáltalán ha megoldást akarok erre akkor az AMD-nek kell sírnom vagy a Dreadnought fejlesztőinek?
A másik, hogy pl. Total War: Warhammer 2 benchmark alatt (de láttam már máshol is) feltűnt, hogy ha be van kapcsolva a Chill és kellően le van húzva a minimum korlátja ahhoz, hogy csináljon is valamit, akkor a minimum fps-ek, (így kapcsolódóan gondolom a frame time is) jobbak lesznek. Ezt nem igazán értem.
Hogy egy példát mondjak, DX11, viszonylag magas (de azért ésszerű) beállítások, 2560x1440, a játék Battle Benchmark-ját futtatva van 1-2 jelenet ill. kameraváltás ahol egy pillanatra leesik az fps 35-36 környékére, egyébként meg olyan 45-55 közt táncikál. Ha bekapcsolom a Chill-t és 40-re állítom a minimum korlátját, akkor viszont kb. 40fps-el fut végig a Benchmark.
Ez egyfelől rossz, mert nem ismeri fel amikor az egységek egymásnak esnek a képen és nem engedi szabadon a GPU-t... másfelől viszont, azoknál a váltásoknál és ráközelítéseknél ahol 1-1 pillanatra leesett az fps Chill nélkül, azoknál sokkal kevésbé röccen meg. Pl. 40-ről leesik 39-re, de 35-öt sosem éri el.
Ezt meg hogy?...Turenkarn
-
Tyrel
őstag
Köszi mindkettőtöknek!
A Chill-t értettem mire való, a benchmarkos példát azért hoztam mert ott látszik nagyon jól hogy a minimum fps-en javítani tud, és azt nem értettem...
Azt meg nem tudtam, hogy user input alapján dönti el hogy mennyire fogja vissza a GPU-t - nekem valamiért az volt az elképzelésem, hogy a jelenetben lévő mozgás mennyiségéből találja ki, hogy mit csináljon. Olyasmire gondolok mint a filmek lejátszása / kódolása, ami ugye a frame-ek többségének csak a deltáját tárolja (tehát hogy miben különbözik az előző frame-től), és ha egy határértéket meghalad az eltérő pixelek száma, akkor jön egy új key-frame. (esetünkben key-frame helyett a performance boost, nyilván) Azt hittem hasonló logikát követ a Chill is, persze tudom a játékok tök máshogy működnek mint egy film, az implementáció biztos nem lehet ugyan az, csak... azt hittem a jelenetet figyeli, nem az usert.
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
bivalyolo
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Netflix
- Formula-1
- Windows 11
- Windows 10
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- További aktív témák...