Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Egon #26 üzenetére

    jelenleg úgy köthetsz szerződést (én főleg isp-re tudom, de a mobil gyakorlatilag ugyanez), hogy van egy lista, hogy miről kell tájékoztatnod az ügyfelet. és erre ráhúzták azt a szabályt is, hogy neked, mint szolgáltató, kell tudnod bizonyítani, hogy ez a tájékoztatás megtörtént. ezen kívül egy csomó kivonatot is elérhetővé kell tenned.

    tehát az a helyzet, hogy a hatóság "hozzálátott", hogy "egyszerűsítse" az ászf-et. Ettől az ászf minimum a duplájára hízott (és kötött lett a formátuma), mert annyira egyszerűsítették, hogy több lett és több benne a bikkfa jogász szöveg. Majd jött, hogy milyen tájékoztatásokat kell megtenni, majd ezekről az egyedi előfizetői szerződésben külön írásban nyilatkoztatni kell, majd jött, hogy bizonyítsd is be, hogy megtörtént. az átláthatatlan szerződéses rendszerben azt, hogy az ügyfél jól tájékozottan írja alá a szerződést, mindenáron a szolgáltatóra akarják rálőcsölni.

    következmény: csak úgy fognak előbb-utóbb szerződést kötni veled, hogy a személyes szerződéskötés hanganyagát is rögzítik. van, amelyik cég már évek óta csinálja, van, akik mostanában fognak rászokni.

    azt gyanítom, hogy a részletre árult, hűségidős mobiltelefonok körüli hajcihő is szerepet játszott, hogy idáig jutottunk.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák