Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Strezi

    őstag

    Nem semmi, feltalálták a spanyol viaszt :D

    Nem audio programozással foglalkozom, de kb ezt az elvet használja az összes 3D hang szoftver legyen az konzolon vagy PC-n minden játékban :D

    Az audió programozók és designerek meghatározzák hogy térben hol mikor, milyen hang szóljon milyen effektezéssel, dopplerrel stb. Ezeket az információkat aztán a szoftveres motor leszámolja kető, 5.1, 7.1 vagy akármennyi hangszóróra. Na, most ezt a lépést kihagyják, és rábízzák arra a készülékre amin hallgatja az ember. Nabumm!

    Biztos vagyok benne hogy a zenék nagy része is már ilyen szoftverekkel készül. Ennek a folyamatnak a végén leszsámolják jelenleg is 3D-ben, hogy adott hanszórókra pontosan milyen hanghullámok jutnak.

    Azt meg hogy ez milyen hardveren fut olymindegy. Jelenleg egy XBOX mag leszámol több száz 3D hangforrást valós időben szteróba, vagy 5.1 hangfalra.

    [ Szerkesztve ]

    Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

Új hozzászólás Aktív témák