Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Motion_Blur

    félisten

    válasz 85marky #8 üzenetére

    A szabálymódosítási mizéria is hozzáköthető az új pályákhoz. Egy poros utcai, városi pályán a mechanikai tapadás a legfontosabb, nem sok szerepet kap az aero (jövőre jön vissza a slick gumi + megcsonkítják az autókat rendesen). Bahrain, Sepang, Istanbul Park, Magny Cours, Silverstone, ezek "rendes" versenypályák, ahol tiszta képet kapunk az autók erősorrendjéről és itt lehet kamatoztatni a végletekig csiszolt aero csomagokban rejlő lehetőségeket. Ebben jók vagyunk (mármint a Ferrari:D), nekem nem kell monacoi, meg kanadai favágás, SC fázisokkal, falazásokkal tarkított verseny. Egyrészt igazságtalan, másrészt nem ez kellene, hogy izgalmassá tegye a sportot.

    Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Új hozzászólás Aktív témák