Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
ma Az FDA viszont csak olyan eszköz használatát javasolja, melynek orvosi képességeit bevizsgálta.
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arn
félisten
válasz secretgarden #43 üzenetére
teljesen mas tema a ketto - a rekumbensek egy alternativ hajtasmod aramvonalasabb tekeresre, mivel egy adott sebesseg felett a legellenallas a legnagyobb ero, amit le kell kuzdeni. ezt meg lehet meg fejelni mindenfele hejjal, hogy meg aramvonalasabb legyen, de ilyeneket inkabb csak rekordokhoz hasznalnak (bar lattam olyat, hogy vki ilyennel tekert itt becsben).
a rekumbensek orszaguti edzesre valok, varosi kozelekedesben nehezkesek, es veszelyesek. mas bringas mufajban sok ertelme es elonye nincs.
amit te linkeltel, az csak egy dognehez cucc, amit kezelni es tekerni egy remalom lehet.facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
félisten
válasz secretgarden #50 üzenetére
Nekem is tetszene egy roller, bár a jelenlegi távoktatás éppen okafogyottá tette.
A gondom a teljesítménnyel van. km/óra nekem bőven elég lenne -- csakhogy történetesen egy dombot kellene naponta kétszer megjárnom: 2*2 km fel, 2*2 km le...
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Érdekes, amit írsz.
A légellenállás, legalábbis a járműipari normák szerint kb. 60 km/órától lesz tényező. Szép exponenciális függvény. De túra- / közlekedési kerékpáros téren szerintem sokadlagos.
A fekvő biciklire pedig az én anyagaim [egy időben a munkám része volt] úgy hivatkoznak, mint közlekedésbiztonsági rémálomra, ellenben gerinc- és altestkímélő, tehát orvosilag [a légszennyezéstől eltekintve] a normál bicajnál sokkal jobban ajánlott megoldásra -- ami mellesleg sokkal jobb hatásfokkal működik.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
.mf
veterán
Erről az orwelli doublethink fogalom jut eszembe, amikor te is tudod, mekkora bullshit, mégis meggyőződéssel tolod Na meg nem is arra válaszolsz, amiről én beszéltem
"itt most azert az egyik beleposzinten gyartott szinten hasonlitod a masik felsobb kategoriahoz."
"egy 10000 euros bringa az mar azt a szintet jelenti (es ez barkinek megvasarolhato), amivel a profi versenyzok mennek. sok gyarto azt a vazat adja el, amit a versenyzojenek tervez. itt a superbikeokkal kellene osszevetni arban, karbantartasigenyben stb... nem egyszeru utcai motorhoz / bringahoz viszonyitva ezeket."Profi versenyzők által használt verseny enduro motorokat hasonlítottam össze profi versenyzők által használt verseny enduro e-bikeokkal - mindkét kategória hasonló árban megy. A 10000 eurós verseny-endurók szintén azok, amit bárki megvehet, és amikkel a profi versenyzők mennek, max. a tömegükhöz, motorozási stílusukhoz állítják a futóművet, ha egyáltalán (több nagymenő még ennyit se, full-stock használják).
"a megmunkalas, felhasznalt anyagok ugyanaz a hightech"
"egy sok darabos ossztelosnal sok munkaora. karbon, titan, specialis otvozetek hasznalata teljesen altalanos"Lóf@szt ugyanaz a megmunkálás (mondom, henger-dugó százados vagy félszázados illesztés, szelepek 1-2 százados), nem ugyanaz a hightech (sokkal nagyobb erőhatásoknak vannak kitéve alkatrészek, itt nem 0.25-0.5 kW-ról beszélünk hanem 40-50 kW-ról, na meg ott a hő is), egzotikus anyagokból (titán, chromoly, magnézium) is sokkal több van bennük, az összeszerelésük SOKKAL bonyolultabb és SOKKAL több időt vesz igénybe, sok kézi munkaóra osztrák, olasz, francia vagy japán gyárakban. És mégis ugyanannyiba kerülnek...
A kínai Sur-ron e-smkp endurot csak arra hoztam fel, hogy egy alsó-középkategóriás enduro e-bike árában kapható, több éve bizonyított, jó minőségű, jó alkatrészekből, legnagyobb költségeleme az akku, ami ugyanazokból a Panasonic cellákból áll, de tripla-akkora kapacitású (2000 Wh vs 650-700 Wh) - ha egy hasonló minőségű enduro e-bikeot kihoznának, fele-harmadába kerülne, mint a mostani nyugati márkák.
Chey: 30-40-nel nem mehetne, mert 25-ig segít csak rá.
Remélem azért te is úgy állsz hozzá, hogy elférjenek melletted a gyorsabbak. Sokszor látom, hogy lassú bringások előrefurakodnak a lámpánál, aztán megint kerülgetni kell őket.BiP: az e-bike egy gyűjtőfogalom, ennek részhalmaza a pedelec, ami PEDál-rásegítéses ELEKtromos bringát jelent; ami nem pedál-rásegítéses, az már nem pedelec (mint ahogy a cikk tárgya sem az hivatalosan). Külföldön az is lehet még e-bike, ami itthon jogilag már smkp, mert pl. gázkar van rajta és tekerés nélkül is megy, vagy 250W +max 20%-nál nagyobb folyamatos motorerő, vagy 25 km/h-nál tovább segít rá (s-pedelec 45-ig, de az itthon megintcsak nem legális)
David75: itthon az e-roller a fizetésekhez képest drága, és mivel jogi szabályozása homályos és hiányos (hivatalosan nem mehetne se úttesten, se járdán), sokan nem is mernek belevágni, hanem helyette az e-roller megosztókat használják, és annak a közlekedési kultúrája, nos... Lámpától indulásnál össze-vissza cikáznak a bringások között, utána meg ahogy elérték a max sebességet, kerülgetni kell őket, egy hete bringaúton enyhe balosban épp előztem ki egyet, erre úgygondolta levág a kanyarból és rámhúzta a kormányt (nem lett esés, de b+, nem dísznek van az a sáv-felfestés); ha járdán mennek 25-tel és kilép valaki kapualjból, abból is van baj; na de a legnagyobb baj, hogy ezeket a SLimeokat ott szokták letenni, ahol érik, csomószor van, hogy szűk járdán, bringaúton keresztbe otthagyják, mint aki jól végezte dolgát, és mindenki csak kerülgeti, amíg valaki meg nem unja és felrúgja a p!csába. Leginkább ez utóbbiért utálják itthon. Ha nem megosztós lenne, hanem saját, amire mindenki vigyázna, kint nem hagyná az utcán, hanem vinné magával; vagy ha a megosztós nem csak otthagyós lenne, hanem egy kijelölt gyűjtőhelyen lenne kulturáltan letéve, sokkal kevesebb konfliktus lenne.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Peat;)
veterán
Azért ilyen termékekre leírni hogy környezetet kímél elég visszás. Kicsit kezd túl sok lenni az elektromos hype, egy sebtében összedobált termék, amire hivatalos szerviz nem mondhatni hogy van és lehet 1-2 év múlva a kukában landol... az nálam nem zöld.
Ez egy termék, bárki megveheti akinek tetszik, nincs vele baj...csak ne mondjuk hogy így vagy úgy környezetkímélő. Az lesz környezetkímélő amire a gyártó vállal pl. 5 év garanciát az akksira és stabil szerviz hátteret hogy a termék legyártása okozta környezetteher a megfelelő élettartam által legyen minimális.
Magyarországon meg sem az infrastruktúra sem a közlekedéskultúra nem adott a magas szintű kerékpározásra, de persze már írják ki a pályázatot pénzt osztani az elektromos bringára a budai szegényeknek. Én élből kötelező tenném a kresz vizsgát kerékpárra is, bizonyos életkorig meg csak szülővel mehetne a gyerek. Mely gyermekes szülő nem a nemzet hősének érzi magát hogy van gyermeke és nem generálja a vészhelyzetet a legkülönfélébb ökörségekkel ami nem kerékpárútra való és nem folyamatos extra figyelmet és empátiát követel a normálisan közlekedőktől. De majd talán elindulunk valamerre, én még maradok bkv-nál az elégtelen feltételek miatt.
-
arn
félisten
titán, chromoly => evtizedek ota gyartanak vazakat belole, de ebbol a szempontbol elavult anyagnak szamitanak, a karbon sokoldalubb
magnézium => pedalokat, stb csinalnak belole
van olyan kazetta, ami harom negyfele fembol epul fel - alu, acel, titankarbont mar mindenhova hasznalnak, fekkar, kerek, vazelemek, amit akarsz - a mechanikus mozgoalkatreszeket kiveve egyertelmuen a favorizalt anyag. a karbonnal sok folyamat nem automatizalhato, egy csomot szorakoznak a szaliranyakkal, hogy egy jo kompromisszumot hozzanak ki suly, kenyelem, merevseg, csillapitas szempontbol. a komplexitasat alairom, a tobbi reszevel nem ertek egyet. a hightech mindenutt hightech, nem bekotott szemmel jarnak, ami uj anyaghasznalat, innovacio van egy masik jarmugyartasi teruleten, azonnal megjelennek mashol is, ha profitalnak belole.
arrol fogalmam nincs, hogy melyiken mennyi a nyereseg, de nyilvan lenne aki alavagna, ha annyira lehetne olcsositani, de teljesen egysegesen mozognak az arak felfele, minimalis szorassal, a kereslet kinalat megszabja az arakat. most vagy a bringagyartok zsenik, vagy a motorgyartok komplett idiotak - vagy csak hulyeseg amit irsz.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
chey
csendes tag
Nem furakodok előre, figyelek a többiekre, körültekintően előzök, előzés után külön hátrapillantok, nem viszem-e el a megelőzött orrát, elengedem a gyalogost a zebránál, tényleg. Legalább két gyerek van mögöttem (vagy éppen vár otthon), nem kockáztatok. Ugyanezt várnám a többiektől is. Lehet előzni és gyorsan menni, de ésszel, és én úgy látom, hogy az elektromos kerékpárral közlekedők közt sokan csak addig jutnak el, hogy ők gyorsan tudnak menni és lenyomnak mindenkit.
-
chey
csendes tag
- Amikor a Spartan Jumbo roleremmel hirtelen szerettem volna valamit kikerülni kb. 10 km/h-nál, a keresztbe álló kerék miatt elrepültem és nyekkentem egyet. Ugyanez 40 km/h-nál legalább kórházat jelentett volna.
- A kerékpár kereke nagy, és egy 5 cm-es bukkanó esetén van vele esély még 30 km/h-nál is, hogy megtartsa magát az ember (vagy legalábbis értelmesen meg tudjon állni). Ugyanez egy 10-15 cm-es kerekű rollernél azonnali repülést eredményez.
- Ha a roller első fékjét jól meghúzza az ember (már ha van), orra bukik, ami kerékpárnál megint kevésbé valószínű. Ha nincs első fék, akkor már 20 km/h-ról is necces bármiféle megállás.
- A kormányrúd szöge és a tengelyhez képest magasan lévő súlypont miatt kanyarodáskor egy roller kevésbé uralható, mint egy kerékpár.
- A rolleren nincs lámpa, az autós egyszerűen nem számít arra, hogy több mint 20-szal jön egy álló gyalogos. Én sem, biciklin ülve.A legbrutálabb az, amikor apuka előtt áll a gyerek az elektromos rolleren, és meszelnek majdnem 30-cal. Csak egy kis bukkanó, faág, repedés, lehullott kemény termés (a listának csak a képzelet szab határt), és apuka a kormánnyal megnyomoríthatja szeme fényét. Ugyanezen akadályok egy kerékpárnál nem okoznak balesetet, vagy az esetek többségében a gyerek legnagyobb baja az lesz, hogy odakoccolja valamijét az elboruló bicikli miatt, és megijed.
[ Szerkesztve ]
-
Korrektor
válasz Polarstar #45 üzenetére
"Örülünk, hogy neked Milton Keynes-ben van e bájkod."
Azt írta (kiemelve), hogy nem elektromos...
Milton Keynes-t úgy tervezték és építették, hogy mindenhová el lehet jutni biciklivel az autós útvonalakat nem is érintve – egyszer nézd majd meg. De ez abszolút egyedi dolog a briteknél is.
-
David75
őstag
A kis kerékből adódó veszélyekre nem tudok reagálni mivel ehhez nem értek. Viszont az hogy a rolleren ne lenne lámpa azt nem tudom honnan veszed, a legtöbbnél beépített. Nekem m365 volt amin ugyancsak volt lámpa, csak nekem a biciklihez képest lassú és unalmas.
Nekem az volt a tapasztalatom amúgy, hogy ha berogyasztod a lábad, tehát lejjebb viszed a súlypontod akkor könnyebb kanyarodni, egyébként meg rollernél elég könnyű leugrani is.
A balesetveszélyhez még annyit, szinte nap mint nap találkozok olyan gyalogossal aki még úgy se vesz észre, hogy szembe jövök vele és nyomom a csengőt, vagy útközepén megy telefont nyomkodva, hogy se balról se jobbról ne tudjam kikerülni. Sok biciklis pedig nullakezezve megy úgy hogy közben a telefonját nyomkodja, mindezt láttam már amúgy forgalomban is, szóval szerintem az hogy mi mennyire veszélyes az sokszor sokkal jobban függ a közlekedési kultúrától mint az eszköztől.
iPhone 14 pro | Cube Acid 2020
-
secretgarden
aktív tag
Én csak 12-15km/h környékén szoktam menni rollerrel menni, azt biztonságosnak érzem - viszont már ez is 2-2.5 gyorsabb mint gyalogolni. Lábbal hajtósról beszélek persze, az elektromosban mi a sport vagy a kihívás :-) És húszcentis kerekűt használok pont azért hogy egy faágra futva ne szaltózzak :-) Meg összteleszkópos, így rossz minőségű úton se rázza ki belőlem a lelket. A hátsó sárvédőt a kerékre nyomva is elég jól lehet fékezni - mindenesetre bőven jobb mint görkorcsolyával vagy gördeszkával :-) Lámpát tettem rá, egyszerű kis gumiszalaggal a kormányrúdra felcsatolható LED-es bigyó.
-
félisten
Hogyne, egy időben úgymond a vécére is biciklivel jártam.
Ezért is írtam, hogy járműipari normák alapján, meg szerintem.
Egyébként meglep, hogy mennyire elválik egymástól a két görbe, de meg tudom magyarázni. Egy normál, felegyenesedve ülő kerékpárosnak botrányosan rossz a légellenállási tényezője, egy aerodinamikus, akár burkolt biciklinek viszont, amint azt számos rekordkísérlet is bizonyítja, egészen fantasztikusan alacsony is lehet.
Az általam tapasztalt km/óra körüli sebességtartományban mondjuk szinte tényleg mindegy, meg aztán valahogy mindig is úgy éreztem, hogy a gumi gyúrása viszi el a legtöbb energiát, ami tiszta fizikai fogalmak szerint nincs benne a gördülési ellenállásban.
Nekem egyébként tetszenek a fekvő bringák [mindkét értelemben ], pont a hatékonyságuk és kényelmük miatt.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Ezt az igénytelen gagyi fost. Azok a taknyolások hegesztés címén... A sorjás furatok... Minden porcikájáról süt a "Made in China" életérzés.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
félisten
a SLimeokat ott szokták letenni, ahol érik, csomószor van, hogy szűk járdán, bringaúton keresztbe otthagyják, mint aki jól végezte dolgát, és mindenki csak kerülgeti, amíg valaki meg nem unja és felrúgja a p!csába.
Ehhez azért, nem vitatva a valóságtartalmát, hozzátenném, hogy a partizánok is elég szorgalmasak tudnak ám lenni. Többször láttam már, hogy nyilván teljesen jó szándékú polgártársaink, tisztán jóindulatból pakolják a szépen a szélre leállított rollereket a járda közepére, helyre kis barikádokat építve belőlük.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
GreatL
őstag
Melyik a legnagyobb 20-as kerekű kempingbicikli - ami még elmegy a vonaton poggyásznak - kapható mostanság? 184 cm vagyok, és minél több váltófokozat is kellene. Elektromos hajtást inkább nem akarok.
[ Szerkesztve ]
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
-
nagyúr
A szó amit keresel nem a "kemping" hanem a sokkal kifejezőbb "folding" ...
Táskában elfér, vonatra csomagban felvihető ingyen. Itt a metróba viszem.
Sok sebességesek, és a szürke Dahon a gyorsabb. A fehér könnyű.
Ha van pénzed megveheted a csukhatók kocka mercedes-ét (Brompton) vagy Rolls-Royce-át is.Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
BiP
nagyúr
-
blueye
veterán
"csak a jelenleginél pontosabb szabályozást várnak." - ez a legfontosabb
En egy Ziyoujiguang T18-at tartok a hybrid Toyotam csomagtartojaban: a ketto egyutt szvsz super megoldas, kiveve a mostani szabalyozast
"Azt viszont tény, hogy régi montim egyszer bekerült a garázsba, és méltatlan módon azóta is ott gubbaszt" - sajnos az enyem is[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
Új KRESZ, világos jogi környezet mikorra várható?
-
félisten
E egy baromi jó kérdés. A jelenlegi, 1975-ö KRESZ előtt azért gyakrabban jöttek az újak, de erre a lehetőség és a szükség is megvolt.
A jelenlegi KRESZ-t leváltani szinte lehetetlen, de egy átfogó reform is elég veszélyesnek látszik. A szabályozása annyira átment a köztudatba, hogy nem mernek belevágni, pedig a szakmában sem titok, hogy egyszerűbb, korszerűbb, átgondoltabb, egységesebb szabályrendszerre lenne szükség.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
-
vakablak93
őstag
abban igazad van hogy az ebike technika iszonyú drága....a hobbibringásokkal teli lévő nyugaton pedig tényleg az az árkategória a népszerű...
de ami a technikát illeti
a technika karbantartásigényével nem értek egyet sem mint naponta rengeteget országútizó hobbispori sem,
, sem pedig mint minőségellenőr, egy komolyabb kerékpár kevesebb törődést igényel, pl : -jobban megtervezett bowden-kábelvezetés-ami miatt sokkal kevesebbet állítódnak el a váltók illetve később se kezdi ki a váz festését sehol ahol épp kívül fut a vázon, vagy ami nagyon jellemző a mai integrált középcsapágyak recsegése ami szintén jobb szigeteléssel elkerülhető...vagy csak a sokkal jobb minőségű agyak és a bennük rejlő csapágyak is....
de sok ilyet mondhatnék még......minden kategórában megvannak a tipikus nyavaják....és én egyáltalán nem a grammhajhászás szintjéről beszélek...A cikkben szereplő cucchoz:
Sokféle bringán ültem már de mindig az ilyen cikkben szereplő kínai cuccok igényelték a sokkal több törődést....
Egy normális biciklinek elég ha lenyúláskor láncot cserélsz és időnként egy autómosónál kipucolod a hajtást meg meg van olajozva a hajtás...
Néha elég merészek hogy valami olyan nem szabványos agyat tengelyt pakoljanak bele ami ha valami van vehetsz kerekestől újat mert nem is kapsz hozzá alkatrészt , de ez ahogy nekem eddig feltűnt a kínaiak stílusa....
Sajnos a bringázás ha az ember tényleg sokat hajtja drága dolog.....A cikkben szereplő cucc árából ha valaki lemond az ebike-ról, simán vehet már tényleg jó bicajt...persze ez nem mindenkinél opció ez tény....vagy meghozza a maga kompromisszumát vagy pedig az a fajta hogy egyszerűen nem érdekli miként ameddig gurul a cucc... és nincs is ezzel baj ameddig az illető elégedett vele...
Azok a varratok brutál rondák.... a sorjás furatok meg...... sértés a szememnek....
Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
-
vakablak93
őstag
ez eddig korrekt: utóbbiban sokkal több alkatrész, tervezési-tesztelési munkaóra
ahol csapágyak-tengelyek-agyak vannak ott mindenképp százados ezredes tűrések lesznek, ez bringákra is igaz ( elég ha belenézel egy csapágy-tengely illesztési tűréstáblázatba) ....a motor esetén inkább az anyagok mennyisége és amit írtál az alkatréssszám ami miatt érdekes hogy milyen furcsa is hogy csak feleannyi a bringa ára..Az enduro bringákról gőzöm sincs az nem az én műfajom de országúti vonalon én nemigazán látok drágulást, a mostani bringám 4 éves és az utódmodell azonos felszereltséggel csak mostani generációval ugyanannyi a boltokban...
[ Szerkesztve ]
Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
-
vakablak93
őstag
" A légellenállás, legalábbis a járműipari normák szerint kb. 60 km/órától lesz tényező. Szép exponenciális függvény. De túra- / közlekedési kerékpáros téren szerintem sokadlagos. " LOL ültél te már biciklin úgy hogy sportolsz is vele? Abszolút a légellenállás a legfontosabb tényező nagyobb sebességnél hogy mást ne mondjak ha alul a koskormány allján fogom meg a kormányt és nem felül max tempó amit hajtnai tudok azonnal megugrik kb 4km/h-val ugyanazzal az erővel, simán azért mert kisebb felületen tolom magam előtt a levegőt...
Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
-
félisten
válasz vakablak93 #78 üzenetére
Ha olvasnál is látnád, hogy írtam: egy időben NAGYON sokat bicikliztem, de nem sportcélból.
Jelenleg is az a tapasztalatom, hogy 20 km/órás tempóval a bringások többségét megelőzöm, és nincs különösebb igényem a nagyobb sebességre.
De elismerem, sokat számít a légellenállás, csak azt nem, hogy ezt miért nem elég egyszer leírnom.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
válasz vakablak93 #80 üzenetére
De bogarat ültettetek a fülembe! Ma már sajnos nem megy, de amit tehetem, megyek egy próbamenetet. Van nem messze innen egy enyhe lejtő, ahol pont 20 km/órás sebességre gyorsulok fel, ha nem tekerek. Kipróbálom laposmenetben is!
Egyébként arra lennék kíváncsi, hogy az egyre többet látott nagy átmérőjű, de iszonyat buflák gumik mennyit fognak vissza.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
mrrr74
aktív tag
válasz vakablak93 #76 üzenetére
Hadd cáfoljalak meg egy kicsit. A Fiido D2-t elvittem egy bringaboltba, hogy nézzék át, mert pont azokra a dolgokra voltam kíváncsi amit írtál. Úgy fogadtak, hogy ez egy kínai bringa, mit szeretnék vele, úgysem tudják javítani ha elromlik. 15 perc múlva mind a két srác fülig érő szájjal tekert a bevásárlóközpont vásárlóterében
A polcról levették a hozzá való gumit, az alkatrészek csereszabatosak a normál biciklis cuccokkal és még a lengéscsillapítóra is azt mondták, hogy jó darab, de ők feltöltenék olajjal, úgy még jobb lenne. A verdikt az lett, hogy ez egy jó bicaj. Személy szerint imádom és eddig teszi a dolgát.
Ellenben a Xiaomi rollereket nem tudják javítani, mert azokhoz speciális dolgok kellenek. Pedig az meg egy elég elterjedt roller.https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
vakablak93
őstag
nem jelentettem ki specifikusan hogy ehhez nem találsz alkatrészt de akkor sem gumira céloztam mert a kerékméretből még a kínaiak sem szórakoznak más szabvánnyal, hanem agyak csapágyak tengelyeket írtam, de az se biztos ,ezek szerint a tied rendben van ennek örülni kell sok boldog kilómétert kívánok a bicóhoz
MaCS_70 Jó szórakozást , az a nagygumis dolog a komfort miatt terjedt el, hisz úgy alacsonyabb nyomáson ballonosabbak lehetnek a gumik, de egyrészt régebbi tipusú (17C-nél keskenyebb) felnik esetén iszonyat idegesítőek, mert szitál sokszor a gumi oldalfala, másrészről amit mondasz az is bene van a pakliban.......mázlim van a német aszfaltal.... itt elég a 23-as
Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
-
Bog
HÁZIGAZDA
Na, tegnap végre elvittem a D11-et én is. És elég csalódott vagyok, mert ellentétben a D3-mal ez egyszerűen egy bizonyos meredekségű emelkedőnél lekapcsolja a helpet, aztán oldd meg combizomból. A D3 az minden körülmények között igyekszik segíteni, de a D11 valószínűleg próbálja védeni a motort a túlerőltetéstől, pont ott nem segít semmit, ahol igazán kéne :-(
Pedig haladni vele jobb, mint a D3-mal, egyszerűen azért, mert nagyobb a kerék és biciklisebb az érzés, biztonságosabban lehet vele kanyarodni, lejtőn gurulni, de a másikkal simán felmentem a Disznófőhöz, ez meg megizzasztott, mert egyrészt nem segített, másrészt még az akkut is felcipeltem, ugye.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
NoMix
tag
válasz secretgarden #41 üzenetére
Mert nem tudják hogy nézne ki rája az ideális ajtó...
[ Szerkesztve ]
Frissen vásárolt profil. XIRA T.E.G.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz vakablak93 #85 üzenetére
Még nyomozom, hogy van-e valami hack, amivel unlockolni lehet a limitációt, az eddigi trükkök nem működtek, de előbb-utóbb valaki rá fog jönni és kiteszi a YouTube-ra
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
dse
tag
nem ez lehet a baj?
"A nyomatékszenzoros vezérlés a jelenleg elterjedt PAS egyszerű forgásérzékelővel szemben képes a hajtás erejéhez mérten szabályozni a rásegítés mértékét, ami különösen a meredek emelkedők leküzdésénél jelent kiemelkedő előnyt, ahogy az alábbi két ábra szemlélteti ezt.
Mint látható, a hagyományos PAS szenzor csak a pedálforgását érzékeli, így az emelkedőn a lassuló pedálfordulat esetén az igényelt motorsegítség helyett még az addigi rásegítés mértékét is csökkenti.
Míg a nyomatékszenzoros vezérlés éppen a legszükségesebb esetben az emelkedőn kapcsolja a legnagyobb rásegítésre a rendszert, és a sík úton csökkenti, lejtőn kikapcsolja a rásegítést ezzel jelentősen növelve az akkumulátor hatótávolságát."
[link]remélünk mindig, elfeledve, hogy születésünk idején senki sem állította, hogy igazságos világba érkezünk
-
vakablak93
őstag
Emelkedőn visszaváltunk és kis fokozaton de megtartva a fordulatot megyünk fel, nem gyök kettes pedál fordulattal erőlködve....bár ez is lehet....
Bog: hajrá , de az átlag aki csak könnyebb tekerést vár el nem biztos hogy, ezzel nekiáll a szórakozni, valszeg csak hagyná a fenébe a bringát.
[ Szerkesztve ]
Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D
-
Bog
HÁZIGAZDA
Nem, az oké, hogy a Disznófő feletti erdei ösvény brutál meredek részein nincs esélyem, rendben. De a Szilassy úton tekertem rendesen 1-esre visszaváltva, oszt ott is tojt rám és idebízta az egészet.
Jó, hát annyiban nem bántam, hogy legalább a Watch Active2 megdicsért, hogy milyen ügyes vagyok, lévén felment a pulzusom a tökbe
Ugyanazokat az útvonalakat jártam be vele, mint a D3-mal, amíg csak enyhe az emelkedő, addig nincs lényegi eltérés, de ha már kicsit erősebb, akkor a D11-gyel többet kell dolgoznom, mert mintha elfogyna belőle az erő hamarább és akkor inkább már kíméli is magát. Pedig engem kéne kímélnie
Szóval városba továbbra is oké, a dunai hidakon nem fingik ki, a Libegőig is lazán fel lehet menni, még onnan felfelé is van help, de van egy pont, amikor már inkább hagyja a fenébe és ez nem függ attól, hogy előtte mennyi ideig vettem igénybe, szóval nincs túlmelegedési issue sem.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
moldovan
csendes tag
Roller (lime) téma kapcsán (szerintem):
- előképzettséget igényel
- bukósisak nélkül ne
- túl kicsi a kereke
- túl keskeny a kormánya -
nagyúr
Ez elég gyenge lett minőségben. Oké hogy 3-400 k elektromos kerékpárban nagyon belépőszint, de azért azokra a dolgokra amiket a cikkben említetettek igazán odafigyelhettek volna.
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- PlayStation 5
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Formula-1
- További aktív témák...
- Casehouse.hu - Iphone Samsung Xiaomi Apple Watch Airpods tartozékok
- Eredeti Fából - iPhone, Samsung, Huawei tokok - ÁRENGEDMÉNY
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-
- Samsung S-Pen több féle színben! Samsung laptophoz, tablethez, ultra telefonhoz
- BONTATLAN, zsír új ZAGG Pro Stylus 2 érintőceruza, 2 év garanciával!