- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi belépő szinten
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen nyomtatót vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GoPro Topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az NFS: Shift és a Borderlands alatti teljesítménye mióta driverhiba? Az NV fizetett és lerontották a teljesítményt. Képzeld mi lesz, ha az ATI is erre vetemedik, mert előbb utóbb fog. Majd veszel két gépet, hogy játssz az ATI-s és az NV-s játékokkal is? Jelenleg ebbe az irányba tart a dolog.
Mellesleg driver gond mindig van és lesz. Ezt sem az AMD sem az NV nem tudja kivédeni, azért vannak frissítések, hogy javítsák a hibákat. Win 7 alatt például ritka szar az NV driver (sajna már magam is megtapasztaltam), de ezerrel dolgoznak rajta és türelmet kérnek. Az AMD-nél most a HD 5000-nél felmerült a Witcher és a Gothic 3 gond, ugyanaz a buli dolgoznak rajta és ki lesz javítva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig abba öli. Jelenleg ez a stratégia. Mással nem is tudnának versenyezni. Jövőre szerintem már az ATI-tól is látunk ilyen akciókat.
Gondolom nem véletlen nézi a Batman indításkor, hogy ATI, vagy AMD van a gépben, aszerint engedélyezi az AA támogatást. Az NFS Shift is érdekes, mert ha raksz egy GeForce-ot a Radeon mellé, akkor meglódul a Radeonon a játék. Pedig nem is használ GeForce PhysX-et. Érdekes mi? Egyszerűen a programkód vissza van fojtva Radeon mellett, de ha érzékeli a GeForce drivert, akkor rögtön lendületbe jön.antikomcsi: Ja a black box az régi hiba, de nem is az NV tehetett róla. Patch kellett volna, dehát szartak rá a fejlesztők. Ezt a mentalitást bírom még
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a baj az NFS Shiftnél, hogy a CPU-s Novodexet használja, így aGPU-n nem is gyorsíthat PhysX-et. Valami susmus volt a háttérben, de az EA látta, hogy mennyi a panasz a fórumán és készül rá a javítás.
A 3Dmark szerintem lényegtelen, abban felőlem úgy csal mindenki ahogy akar. Én azért remélem, hogy az AMD nem kap rá erre a lefizetősdire. Mi jönnénk ki a legrosszabbul, ha két gépet kellene fenntartanunk. Ez súlyosan károsítaná a piacot is.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Speciel két gépet tartok itthon, de ez csak az én mániám. Szeretem saját magam kipróbálni a kérdéses dolgokat, többnyire ezért van nálam minden keverve.
Én nem támogatom azt ami negatív a piacra nézve. Ha az AMD fizeti le a stúdiókat, akkor az is szar, mert kárt okoz. Én úgy gondolom, hogy egy stúdiónak teljesen függetlennek kell lennie. Képzelje el a saját elgondolását, de ne csesszen ki az egyik oldallal, mert a saját piacának a sírját ássa. Még a PhysX dolog sem olyan geci húzás, mint a lefizetés, mert az legalább egy technológia, ami mellett dönthet egy-egy fejlesztő, mert miért ne, ha tetszik neki beépíti, még az sem gáz ha az NV fizet a beépítésért. De konkrétan azért fizetni, hogy szándékosan írjunk olyan kódot, ami a konkurensnek nem fekszik számomra érthetetlen. Az NV is tökéletesen tudja, hogy ez azt eredményezi, hogy pártolnak át a PC-s játékosok a konzolra, persze lehet, hogy ez az NV-nek mindegy, mert amúgy sem akar ezen a piacon részt venni ... kivonulás előtt jól összerugdosni, hogy más ne élhessen meg belőle. Ez még érthető szempont, bár elég gusztustalan.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kő a kártya is. Majd a hétvégén kipróbálom én is mi itt a susmus, úgyis bepakolom PhysX-re a 9600 GT-t.
Hát bennem a Shift vegyes érzéseket váltott ki. Látszik, hogy fejlődni szeretnének a sok balul sikerült alkotás után, de nem az igazi. Az a baj, hogy már játszottam egy Grid-en. Ha ez nem lett volna, akkor talán elégedetten biccentettem volna, de így nem.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem teljesen így működik. Igazából egy architektúra fejlesztése kb. 4 évig tart, de a konkrét chipen az utolsó két évben már nem lehet komoly változtatást kivitelezni. Itt eredetileg is volt tesszellátor csak valamiért titkolták.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Robi BALBOA #79 üzenetére
Szerintem a TSMC-vel a sok bénázás hatására lehetett szépen tárgyalni a wafer árakról. Nehéz most belőni, hogy ki mennyiét fog gyártatni. A fűtés sok dologtól függ. Nem előny, hogy nagy, de nem jelenti közvetlenül, hogy forrófejű lesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #92 üzenetére
Egyelőre a BattleForge DX11-es. Az gyorsabb és szebb is ebben a módban. Persze ki lehet kapcsolni a Very High SSAO-t, de akkor is gyorsabb marad a HD 5770, mert Compute Shader 5.0-ban futnak a shaderek. Itt annyi a lényeg, hogy egy shader kódban (Pl.: valamilyen SSAO megvalósítás) a DX10 a leglassabb. A DX10.1-gyel a Gather4 miatt lehet nyerni, egy mintavétel négyszeres adatmennyiséget eredményez, ami négyszeres sebesség is. A DX11-ben még adatmegosztás is van, ami még háromszoros sebességet eredményez. A teljes képkockára levetítve a BattleForge-ban a DX10 módhoz képest 25%-kal gyorsabb a DX10.1, míg a DX11 még ennél is gyorsabb átlag 20%-kal, persze ebből 5-6%-ot el lehet költeni szebb SSAO-ra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #103 üzenetére
Ilyenre érdemes számítani. [link] Persze ez egy csöppet eltúlozza a tesszellálást, de a lényeg látszik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #111 üzenetére
Tom ... Parallax Occlusion Map ugyanezt csinálja, csak a felület virtuális lesz. A baj ezzel, hogy nincs mellette Anizo szűrés és több erőforrást zabál el.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát az EA érdeke a javítás, mert nekik fizetett a felhasználó a programért. Gondolom a dobozon sehol sem volt feltüntetve, hogy az ATI-val kicsesztünk ne vedd meg, így joggal gondolhatja a vásárló, hogy menni fog otthon a cucc. Én amúgy komolyan nem értem, hogy ez miért éri meg az EA-nak, de mindegy. Máskor majd meggondolja a júzer, hogy megveszi-e a kiadó játékát.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az S3-nak is lesz DX11-es architektúrája. Excalibur néven fejlesztik. Egyelőre nem akarnak/tudnak a top-ban versenyezni, de a középkategóriát most megcélozzák. Az is lehet, hogy valami jó sül ki belőle. Mondjuk VIA-t keleten lehet szerezni, nyugaton nem igazán honos, még nálunk is csak elvétve van nagyker, aki foglalkozik velük.
rocket: A Gothic 4-et hívjuk inkább ArcaniA - A Gothic Tale-nek, mert ez a hivatalos címe. A Gothic 4 csak a munkacím volt. Meg ugye azt nem is a Piranha Bytes fejleszti, hanem a Spellbond. Ugye a Jowoodnál ragadtak a jogok, de inkább nevet váltottak, mert a Gothic 3 sikertelenségétől vagy lebőgésétől féltek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hackeeeee #155 üzenetére
Igen a DX11-es kód nem kompatibilis a Xenosossal, de most ez a tesszellátor téma képlékeny lett az NV-s lefizetős akciók hatására. Nem elképzelhetetlen, hogy mégis a Xenosos kód lesz pár DX11-es programba beépítve, mert azt a GeForce-os Fermi nem tudja kezelni. Mocskos szar idők jönnek a PC-s játékiparra. PhysX-re GeForce-ot, szép tesszellátoros grafikára meg Radeont kell szerezni.
Ettől tartottam egyébként nem kellett volna az NV-nek ilyen keményen izmozni, mert az AMD is tud így játszani etika ide vagy oda. Ennek sajnos mi ússzuk meg a levét.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt az a baj, hogy az NV fizet a fejlesztőknek, hogy specifikus kódot írjanak és a program ezt csak GeForce-on engedélyezze. Szerinted az AMD ezt nem tudja megcsinálni? Nekik ez a befektetés visszajön, mi játékosok meg szopunk, hogy egy játékra GeForce kell, míg a másikra Radeon.
A Fermi tesszellátora körül még mindig van kérdés. ChrisRay például ASIC-ként utalt rá tehát közel sem biztos, hogy a GF100-ban kap majd helyet az egység. Az NV stratégiája most annyi, hogy életképes hardver híján fizet egy-két fejlesztőnek, hogy szándékos hibákat rakjanak a Radeonos hardverekhez. Ezeket nem nehéz kivitelezni. Richard Huddy is nyilatkozta, hogy ilyenre az AMD is képes csak etikailag kifogásolható, úgymond akadályozza a szabad versenyt.
Pontosan ezért merült fel a tesszellátor specifikus alkalmazása, mert ha az NV nem hagy fel a lefizetősdivel, akkor az AMD is belekezd, mert félti a piaci pozícióját. A Xenos-os kód meg életképtelen a Fermin, de az is elég, hogy a Batmannál alkalmazott gyártóellenőrzés legyen a programban, ami egy egyszerű feltételes elágazás.Ha a Fermiről elolvasod a neten az elemzéseket, akkor rájössz, hogy én még finoman fogalmaztam, mert kérdéseket tettem fel, hogy mennyi esélye van a rendszernek? A HardOCP konkrétan kijelentette, hogy papírsárkány és nem veszélyes. De a RWT azt is írta, hogy ez egy HPC architektúra, grafikára nem az igazi, sőt. Talán ennek hatására Jason Paul kijelentette az NV fórumon, hogy van a rendszerben fix funkciós tesszellátor, ami jó jel, de még mindig rengeteg a kérdés. Hol vannak a textúrázók? Miért mondta ChrisRay, hogy tesszellátor ASIC van? Vajon jó lesz-e a tesszellálás sebessége? A félkoherenciát, hogyan oldják meg? Ezek mind megválaszolásra várnak, sőt a félkoherenciára nincs is megoldás, annak elkerülésére a fejlesztőnek kell figyelni, ami nagyon gáz a PC-s VGA piacon.
gbors: Nem tudom az AMD hogyan gondolkodik, mert ezek az akciók rombolják a piacot, de nyilván a pozíciót védeni kell. Maximum azt mondják, hogy az NV kezdte, ők csak válaszolnak.
Persze ... a PhysX gyártóspecifikus senki sem meri valós játékmenetre való módosításra használni, mert durván kibaszna azokkal, akik nem GeForce-ot használnak. Én úgy gondolom, hogy itt már a piacnak is gondolkodnia kell. El kellene felejteni ezeket a specifikus dolgokat. A Borderlandsnél pozitív az irány, ott csak a Radeonok sebességét fogták vissza, de a GeForce PhysX végül nem került bele a játékba. Előbbi nem annyira rombolja a szegmenst.
(#169) smkb: A tessellation SDK idén tavasszal lett kész. Szóval a Xenos kód használata kb. fél éve adott. Az évek óta itt erős túlzás. Senki sem fog CAL-ban nekiállni kihasználni a hardvert, mert kúrva nehéz.
Sajnos a pénz beszél a kutya meg ugat. Ha a fejlesztők hajlandóak a kenőpénzt elfogadni, akkor az mindegy honnan jön. A szabvány sem megoldás. A Batman alatt az AA is szabványos trükkel van kivitelezve. Egyszerű feltételes elágazás kell a program elejére, hogy az egyik hardveren ne engedélyezze a támogatást. A Xenosos tesszellátor használata csak egy opció, használható a DX11-es is hardvervizsgálattal.
A felhasználóknak az az érdeke, hogy teljesen szabványos megoldásokat kapjunk. Mindkét vállalat úgymond specifikus akcióit mélységesen elítélem. Az AMD egyelőre ilyet nem csinált, de borítékolható, hogy nem nézik tétlenül az NV akcióit. Tenni nem tudok a dolgok ellen. Max beszámolok róla.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az NV csak a reklámért fizetett a TWIMTBP programok többségében, illetve magukkal a stúdiókkal dolgoztak együtt. Egyedül a Hellgate: Londonból volt kizárva az AMD, még a GF 8 időszakon. Nyilvánvaló, hogy egyre kevesebb játék elején látod az NV logót. Sőt inkább a keleti vagy orosz piacra szorultak vissza. Persze ez annak is köszönhető, hogy a TWIMTBP csoport orosz, és Roy Taylort is áttették a Tegra-ra, így most Tamasi vezeti a megmaradt csapatot.
Olyan csak most fordult elő, amikor egy konkrét technikát (ami működik a konkurens megoldásokon is) egy gyártóhoz kötöttek. Jelenleg ebből tud az NV élni, mert nincs hardvere az AMD ellen. Az AMD azonban ezt a stratégiát etikailag kifogásolja, de nyilván ha így játszik az Nv, akkor ők is így fognak.
Az AMD-nek most az a baja, hogy nekik fontos a PC-s GPU piac. Ezek a manőverek viszont lerombolják a szegmenst. Tehát most két dolgot tehetnek, visszavágnak és lesz, ami lesz, vagy kivárnak egy-két évet, amíg az NV teljesen kikopik. Nyilván egyik megoldás sem a legjobb, mert pénz kell a cégnek, amit csak a visszavágással szerezhetnek, viszont rontani sem akarják a PC-s gaming szegmens helyzetét, mert a potenciális vevők átpártolnak konzolra.Ha úgy gondolod, hogy terelek, akkor nem jól értelmezed az írásaimat. Nekem a felhasználók érdekét kell néznem, és tisztán látom, hogy a most elkezdett NV-s stratégia csak ront a helyzetünkön. Ha az AMD ezt folytatja, akkor nyilván még rosszabb lesz nekünk.
Nem kötelező itt Xenosos kód. Írtam, hogy annyi is elég, ami a Batman-ben van. Egyszerű feltételes elágazás, amivel ellenőrzik a Vendor ID-t, és bizonyos szolgáltatások csak az egyik gyártóknak lesznek elérhetők, függetlenül attól, hogy másnál is működik. Szerinted komolyan ez a PC-s piac érdeke?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD-t pont leszarom. (ahogy Havas úr mondaná) Én magammal (mint átlag felhasználóval) törődöm. Szvsz a legjobban én szívom meg, aki szeret PC-n játszani.
(#176) Keldor papa: Sajnos a lehetséges forgatókönyvek egyike sem szolgálja az érdekünket (felhasználók érdekét).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elvileg a Batman csak DX9-es, az a lényeg, hogy API-n keresztül működik az AA. Valami megoldást találtak rá. Egy egyszerű Vendor check van a progi indulásakor, így az ATI-nál már nincs is felkínálva az opció.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Star Wars-ban nem mindegy ki fizet a reklámért. A Borderlands-ből meg kimaradt a PhysX. Már rég nem működik hatékonyan a gépezet.
Az AMD miért nem tudna ilyet csinálni, pénz kérdése az egész. Csak ők dolgoznak DX11-re fejlesztő cégekkel, az NV még DX11-es algoritmust sem prezentált, bár a DX11-es hardver nagyobb hiba. Huddy is nyilatkozta, hogy ők is tudnak így játszani. Ez egy ilyen világ.
Ki mondta, hogy a BattleField BC 2 nem lesz DX11-es. Tudtommal hivatalosan csak pár címet jelentett be az AMD, a többiről még hallgatniuk kell. Majd januárban lesznek megint leleplezések, amikor jönnek a kicsi Radeon HD 5000-ek, addig csak a fejlesztő és az AMD tudja mi az igazság.Egyébként neked mi a véleményed a dolgokról. Szerinted jó irányba tart a gaming piac a lefizetésekkel, és a zárt rendszerekkel? Gondolom neked sem tetszik, hogy vettél egy Radeon HD 5770-et és az NV kizár egy-két játékból. A másik lehetőség, hogy veszel egy GTX 260-at, és játszol azzal az egy-két játékkal, míg a DX11-es programokban csak álmodni lehet a Radeon HD 5770 sebességéről és/vagy képminőségéről. Valóban jó lenne ez az irány? Valóban kell nekünk, felhasználóknak ez?
A Xenos tesszellátor az egyik út ahhoz, hogy az NV-t szopassa az AMD. Nem is nehéz kivitelezni. Huddy annyit nyilatkozott, hogy játszhatnak úgy is, ahogy az NV. Ők is meg tudják csinálni, hogy az egyes effektekről letiltják az NV kártyákat. Lényegtelen, hogy az DX11-es, vagy Xenos tesszellátoros. Nem fog működni. De az AA-t is letilthatják és még egy tucatnyi mást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt a Vendor ID csekkolásán van a hangsúly. Ha NV API-val lenne az AA megoldva biztos kisebb visszhangot kapna. A DX9 használatával viszont teljesen más a dolgok állása. Elvi kérdéseket vet fel. Mi értelme van a DX-et fenntartani, ha bejön a Vendor ID csekkolás? Mi értelme volt a DX10-nek és a DX11-nek, amik az AA problémákra megoldást kínálnak. Sweeney is írta, hogy DX10 alatt nincs para az AA-val. Miért nem arra törekedtek az Eidosnál. Vagy ők sem látják már a szabvány értelmét?
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Miért ne lenne? A Batman sem volt 1-2 milliónál több. Ennyit az AMD is be tud tenni.
Mi másért vállalná a fejlesztő? ... maximum az lehet még az indok, hogy tegyük minél előbb tönkre a PC-s játékpiacot. Kevés már benne a pénz. Ez az NV-nek még érdeke is, hiszen platform nélkül nem tud majd 1-2 év múlva versenyezni. Mondjuk az AMD-nek pont nem érdeke, mert ők bizony ebből akarnak megélni. Talán ezért nem láttunk még tőlük ilyen akciót, nem akarják saját maguk alól kirántani a talajt. Az NV-nek már csak a kislábaújja (profitszinten mérve természetesen) maradt itt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hogy ne tenne semmit az AMD. Fejleszti a szabványos megoldásokat a problémákra, szinte egymaga fejleszti a DirectX API-ba az újításokat. Nem nevezi át a terméket és adja el harmadjára, újdonságot hoz, ami minden konkurens vállalat számára elérhető. Ez viszi előre a piacot. Amit az NV csinál, annak csak pusztító hatása van. Elpusztítja a PC-s gamer piacot, ami téged, engem és más úgymond játékost szórakoztat. Ha ezt nem érti meg valaki, akkor nincs mit tenni.
Szerinted mit kellene csinálnia az AMD-nek? Lefizetni a partnereit, hogy ne legyen AA a GeForce kártyákon. Pusztítsa ő is a piacot, ami még egyszer hangsúlyozom, neked, nekem, és más játékosnak szórakozást jelent.rocket: Miért? ... Az NV-nek lehet kb. 1,5 milliárdos nyers pénzállománya. Az AMD-nek kb. 500-600 milló van. Azért ez nem ezerszeres aránykülönbség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem hiszem, hogy tehetnek arról, hogy az Intel lefizeti a gyártókat, hogy ne vegyenek AMD procit. Ezért büntette meg az Intelt az EU egy milliárdra. Visszaélnek az erőfölényükkel, de ezt te is tudod. Az Atit pedig meg kellett venniük, mert platform nélkül 2011 után nincs lehetőséged a PC-s piacon ... konkrétan lehúzhatod magad a WC-n, mert az Intel mindent bepakol a CPU-ba, ki a fene vett volna 2011-ben AMD-s gépet, amihez még külön kártya is kellene. Az AMD-nek biztos nem lett volna egyszerűbb saját GPU architektúrát fejleszteni. Nézd meg az Intelt a Larrabee-vel, ami már lassan hat éve készül és az infók szerint még az előző generációs Radeonok vagy GeForce-ok teljesítményét sem éri el.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pöppet alábecsültem az AMD készpénzállományát. Most volt az Analyst day. Ott kiderült, hogy q3 végén 1,536 milliárdjuk volt. Ehhez most jön majd hozzá 1,25 milliárdos "fájdalomdíj" az Inteltől
Az adósságról is beszéltek. Q3 végére 3,671 milliárd maradt összesen. Ebből kb. 1,2 milliárdot kell törleszteni 2012 valamikorig (sajna elég halkan és hadarva beszélt a fószer nem nagyon értettem - a vonal sem volt a legjobb ), a többit pedig 2015-ig.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Tippmix
- Házimozi belépő szinten
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen nyomtatót vegyek?
- További aktív témák...