Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
Mivel nagyon sok topicban előfordultak már viták a jelenlegi videokártyák supportjáról, a gyártót viselkedéséről, a DX11-ről, a PhysX-ről stb. ezért már többen (pl.) is úgy gondoltuk, hogy kéne egy külön topic, ahol erről lehetne vitázni, és nem más topicokat OFF-olni.
Ide várunk mindenkit szeretettel!
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
rocket
nagyúr
Akkor legyen itt elsokent a Batmangate mint tanulsagos tortenet.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És mi lesz a DX11-es címekkel? Az NV nemhogy hardvert nem adott a fejlesztőknek, de még algoritmust sem prezentáltak az új MS API-ra. Ekozben az AMD hardver ott van a fejlesztők gépében, és temérdek Compute Shaderes algoritmust dolgoztak már ki, amiket alkalmaznak majd a fejlesztők. Például a HDAO már helyett is kapott a BattleForge-ban, de az összes bejelentett DX11-es játékban ott lesz. Honnan tudja majd a fejlesztő, hogy hogyan kell optimalizálni a Fermi-re, ha nincs is a kezében? Hogyan tudja majd a programozó kezelni a félkoherencia problémáját, amit driverből nem lehet megoldani? Egyelőre a DX11-ben nagyon nem az NV-nek áll a zászló, talán ez az oka, hogy most hirtelen ennyire fontos lett a fejlesztők lefizetése?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
"Honnan tudja majd a fejlesztő, hogy hogyan kell optimalizálni a Fermi-re, ha nincs is a kezében? Hogyan tudja majd a programozó kezelni a félkoherencia problémáját, amit driverből nem lehet megoldani?"
Ugy hogy vegul megse rak DX11 tamogatast a jatekba valami "veletlen" folytan (ez lesz a Battlefield BC2/1943 jatekokkal), es az megint nem az AMD-nek lesz jo. (peldakent ott van a Oblivon hianyzo HDR+AA tamogatasa, es a Assasin's Creed visszavont DX10.1 verzioja)
"Egyelőre a DX11-ben nagyon nem az NV-nek áll a zászló, talán ez az oka, hogy most hirtelen ennyire fontos lett a fejlesztők lefizetése"
Nem nekik all a zaszlo jelenleg, de van penzuk, hogy befolyasolhassak a torteneseket.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ezek nem oldják meg az optimalizálást. Ettől még nem tudja a fejlesztő Fermi nélkül, hogy mit szeret a rendszer és mit nem. A félkoherenciára sem jelent majd megoldást, az akkora szopás lesz, mint a ház.
A Battlefield-ekről sajna nincs sok infóm, de eredetileg DX10.1-nek készültek. Ezért nem nehéz megoldani a DX11-et, valamiért biztos csúszik az 1943 negyed évet, mert bízza már itt kellene lennie PC-re.
Az Oblivion az technikai probléma volt, nem lefizetés. Amint lett megfelelő Ati hardver, már ment is a HDR+AA. Az Assasin's Creednél valóban elrontották a fázisokat. Inkább a magyarázkodással volt probléma, hogy be akarták adni a népnek, hogy az ATI azért gyors, mert kihagy egy fázist, aztán jöttek a programozók, hogy ennek így kell lennie a DX10.1 miatt. Ezután tisztázta egy UBI-s fejlesztő, hogy hiba volt, de végül nem javították, és elmondta, hogy a sebesség valós, de a képfázisok rosszul vannak mixelve - néha átvilágított a lámpa a játékos karakteren, ritkán fordult elő, de jelen volt. Ettől függetlenül nyilván javítani kellett volna a problémát, nem eltörölni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
Hamarosan lesz mar azert Fermi a jatekfejlesztoknek, tehat a igazabol a veszelyt a Q1 vegeig megjeleno DX11 jatekok tartogathatnak az NV szamara, az utana levo jatekokra mar lehetne optimalizalni, vagy deoptimalizalni
"Az Oblivion az technikai probléma volt, nem lefizetés. Amint lett megfelelő Ati hardver, már ment is a HDR+AA."
Rosszul emlekszel, volt mar ATi hardver ami tamogatta a HDR+AA-t amikor megjelent a jatek, es az ATi Catalyst csapatanak egyik tagja (Chuck) talalt megoldast amivel ezt vegul HDR mellett mukodesre birta a MSAA-t. (rola is neveztek el, Chuck patch )
Assasin Creed-re meg valoszinuleg irok majd valamit, csak meggondolom meg megosszam-e
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
ill. a DX10.1-es renderpath-ban AA mellett lényegesen világosabbak voltak az AC képek - nekem ez kitűnően látszott, amikor a teszt után végignéztem a futások végén készült screenshotokat.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Sanyix
őstag
oblivion hiányzó aa? hát én hdr+aa-val játszom. Az egy dolog hogy játékon belül nem lehet beállítani, néhány igénytelen fejlesztő mindent lehagy. Pl a tdu is sokkal jobban néz ki 16x af-el, még is drivelből kell benyomni, mert játékon belül csak aa állítás van, az is csak 4x-es.
szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Megtaláltam a patchet:
It’s called the “Chuck patch” in honor of our guy that found a way of enabling this functionality. Of course the reason why this is so important is Oblivion is one of the best looking games available in the market. Enabling High Dynamic Range and Anti Aliasing effects make this game look even better. Needless to say only ATI can support that configuration. So the Catalyst team is giving a special present to owners of ATI cards, an image quality experience unrivaled by any other.This proof of concept driver has something for image quality freaks and performance junkies (and even for both at the same time)
This patch provides
1) HDR effects plus AA at the same time. The visual results are stunning. (To enable, ignore the AA settings in the game and enable it via Catalyst Control Center)
2) Crossfire support for the game via AFR mode. Good performance gains for all crossfire owners.
Most utána is néztem. Az Oblivionban a Radeon X1000 széria már tudta a HDR+AA-t ezzel, de erre a GeForce 6-7 nem volt képes. Ezt csak a GeForce 8 hozta el. Valamiért a GeForce 6-7 nem támogatta a 16 bites lebegőpontos render targetet ... de rég volt már.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
Lehet reg volt, de en nem felejtek
Emlekszem a TOCA Race Driver 2 esetere amikor a Codemasters NV exkluziv featuret csinalt a MSAA-bol, sot egyenes szerintuk nem is mukodhetett ATi kartyaval, aztan ALT-TAB toltes kozben, es hopsz maris lett mukodo MSAA ATi kartyakon."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
zuchy
őstag
Nyereséggel zárta a negyedévet az Nvidia - Ipon [link]
PC-STYLE.hu
-
rocket
nagyúr
válasz VaniliásRönk #13 üzenetére
Inkabb nem
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
zuchy
őstag
Nvidia: Nincsen x86-s projektjük. (ipon) [link]
Aztán ki tudja mit kavarnak az üstben.
PC-STYLE.hu
-
rocket
nagyúr
Most meg ezt kell mondja
Masrol is beszelt:
"Huang also dismissed the the possibility of Nvidia using Globalfoundries as a manufacturing partner--typically referred to as a "foundry" or a "fab"--for its chips, after saying in the earnings conference call that Nvidia's longstanding foundry partner--Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)--was not allocating it enough capacity.
"Globalfoundries is an AMD fab, right?" he said. "Globalfoundries is AMD's fab. Our strategy is TSMC."
[link][ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Bar nem kozvetlen VGA-rol szol, de az AMD es Intel reven erintve van ez a piac is:
"Az AMD és az Intel ma közölték, hogy teljes kiegyezésre jutottak a két vállalat közt dúló jogi vitákban. A megállapodás értelmében a két cég mindenféle jogi vitát befejez, és az Intel több mint 1 milliárd dollárt fizet."
[link]Tehat KP all a hazhoz a tuleleshez, de cserebe "olcson" meguszta az Intel.
AMD nem lenne ilyen rossz helyzetben biztos vegig vittek volna polgari peres uton, de jelen esetben logikus a lepekesuk, mire a polgari pereket megnyernek, es az rajuk nezve pozitiv dontessel vegzodne lehet mar nem is letezne a ceg, igy inkabb a gyorsabb, es biztosabb megoldast valasztottak."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Igen, de polgari peres uton az AMD jelentosen nagyobb anyagi igenyekkel allhatott volna elo, es jo esellyel mellettuk dontottek volna, de joval tovabb tartott volna.
A piaci magatartas amit az Intel hosszu eveken keresztul folytatott az EU-s buntetes es az AMD peren kivuli megallapodasanak a tobbszoroset hozta haszon formajaban, szoval ha az Intel tudja ilyen "olcson" meguszthatja, folytatni fogja.Ezek a buntetesek egyszeruen nincsenek egyensulyban az elkovetett "bunnel", persze biztos nem egyszeru meghatarozni milyen merteku volt egy ilyen visszaelles, de az Intel beveteleibol, es profitjabol kellett volna a buntetes merteket megszabni, hogy a tovabbiakban biztosan ne vetemedjenek ilyenre.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
zuchy
őstag
Az Nvidia üdvözli a piacon a Lucid-ot. [link]
kissé nyersre sikeredett a megfogalmazásom.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
-
rocket
nagyúr
Itt van a teljes Intel, es az AMD kozti megallapodas.
Ha az osszes pontjat ennek a megallapodasnak az Intel befogja tartani megeszem a nem letezo kalapom
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
gV
őstag
válasz Bj Brooklyn #23 üzenetére
azt felejtsd el és nézd meg ezt az előzetes tesztet a hydraról [link]
-
Bj Brooklyn
aktív tag
Ej, én is épp most akartam ezt linkelni! Szóval van még remény ! Most már csak arra lennék kíváncsi, hogy mennyire jól skálázódik SLI illetve CF alatt, mondjuk egy Intel X58- vagy egy Nforce chipsettel szerelt laphoz képest a Hydra.
Ha a Google a barátod, akkor a Wiki a barátnőd :)
-
VaniliásRönk
nagyúr
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
tzsolesz
nagyúr
Igen, ez eléggé aggasztó az AMD-nek. Végre megtörhetné az NV pénzzel, és marketinggel kiharcolt uralmát, erre tessék.
Sebaj, a 2010-es év végleg eldönti, hogy mi lesz a meghatározó fejlődési út a játékok történelmében. Én a Dx11 elterjedésében bízok, és abban hogy Havok egyre inkább nagyobb szerepet kap majd.
-
omikron23
senior tag
Remélhetőleg ebből a vitából a felhasználók is profitálnak majd egy kicsit... Ha nagyobb a verseny, akkor az árak gyorsan változnak. Bár a mostani árakat elnézve 5850-5870-5970 elég drága, és ha az nvidia jobb kártyákat hoz ki, valószínű az árát is elkéri majd.
ASUS Maximus XI Hero (Wi-Fi) :: Intel i7-8086K :: G.SKILL TridentZ 32GB DDR4 4000 MHz :: Asus TUF RTX 3070 TI
-
omikron23
senior tag
Egyetértek! Régen azért 30.000 alatt is lehetett nagyon jó videókártyákat venni, de most ez a határ egyre feljebb tolódik. Persze ebben a kategóriában is vannak jó kártyák, de azokat már régen kiadták, és a mai játékokhoz már elég gyengék...
ASUS Maximus XI Hero (Wi-Fi) :: Intel i7-8086K :: G.SKILL TridentZ 32GB DDR4 4000 MHz :: Asus TUF RTX 3070 TI
-
zuchy
őstag
Stabil a 40 nm-s termelés. [link]
PC-STYLE.hu
-
rocket
nagyúr
Oda mondogatott a valaszokban az NV-nek amikor volt lehetosege, es mindenben tokeletesen igaza van
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
kitűnő cikk, köszi!
de ezt a Batmanes dolgot továbbra sem értem. ha annyira triviális az AA az unreal 3 motorban, akkor miért jönnek még most is AA nélkül játékok (pl. Borderlands)? egyáltalán, miért nem volt benne már az eredeti motorban is?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
DX10-ben mehet az AA az UE3-ban. Teljesen szabványos megoldás van rá. Csak ezért rakta bele a Sweeney a DX10-et.
Az NV talált megoldást a DX9-re is, persze nem a legjobb minőségű, de be lehet támadni a konkurenst, hogy nekünk van AA, nekik meg nem engedélyezzük a saját fejlesztésű eljárásunkat használni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
emmm
senior tag
-
nagyúr
azt már meg sem merem kérdezni, hogy akkor a bioshockban miért nincs AA
tehát akkor mi is oda jutottunk, hogy az nVidia találmánya az az AA algoritmus, amit a Batman használ. elhiszem, hogy egyszerű, meg minden, de miután sem Sweeney nem gondolt rá, sem az AMD, sem az összes cég, aki UE3 motoros játékot csinált 2008 közepéig (talán a Vegas 2-ben volt először), valóban képvisel értéket a dolog, amihez az nVidia nem teljesen alap nélkül ragaszkodik...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Bioshocknak csak egy része UE3. A játék fejlesztését még UE2-őn kezdték meg és a félkész UE3-at licenszelték. Az UE2-ből a Havokot átemelték. Ezért lett egyfajta hibrid a játék, gondolom a fejlesztők nem szarakodtak az AA beépítésével, a DX10 csak a soft particle miatt volt szükséges. A Gears Of War-ban DX10 módban például van AA.
Sweeney tehet erről. Csak az NV kapta meg a jogot, hogy kiegészítse az UE3-at a saját eljárásaival. Az AMD-nek nincs ilyen joga. Sweeney nem akarja, hogy az AMD legyen az isten, mert ezzel az R600-as koncepcióval és utódaival kivégzi a Larrabee és a Fermi koncepciót. Egyszerűen az AMD GPU-k relatíve kicsik és ezekhez a méretekhez aránytalanul magas teljesítményszint társul. Az Intel és az NV a saját új generációs elgondolásaival jobb programozhatóságot kínálna, de nagyobb magméret és szabványos API-kra vonatkozó kisebb teljesítmény mellett. Árversenyben életképtelen, és ilyen körülmények között a piac nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
nohát, ez milyen szépséges! Sweeney-t ezek szerint az mozgatja, hogy le akar számolni a fix futószalagos raszterizációs modellel, és fél, hogy az új engine-hez nem lesz HW? hehehehehehehehehehe
köszi az infokat!
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"Rumor has it that this week NVIDIA will let it officially be known that XFX's European operations will cease to be an NVIDIA Approved Partner. This means that XFX will lose all underlying NVIDIA support on GPU allocation and new product launches...including Fermi. It also looks as if Visiontek will be kicked out of a MAJOR USA e-tailer, which will probably decimate Visiontek's business. We will be seeing other major changes in video card sales this year here in the USA as well. The video card manufacturer landscape will be very different in the USA this year. Expect to see two or three major brands fall by the wayside when it comes to NVIDIA and AMD GPUs."
[link]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
zuchy
őstag
Egyesült a GF a Chartereddel. Nagyon beindult nekik ez az ágazat.
PC-STYLE.hu
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
smkb
őstag
Betojok... asztali diszkrétben növelte az NV a részesedését a 3. negyedévhez képest? Nem gondoltam volna. Nagyon erős még az NV brand.. ennyi meg annyi leszállított dx11 ati kártya ellenére, úgy hogy gt200-asból hiány volt.
Továbbra is majdnem duplaannyit értékesít mint az Ati...
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
Az AMD inkabb a profit oldalra osszpontosit a DX11 katyakkal (arazasbol latszik ez), es fog Q1-ben is (a kisebb kategoriakaban meg Q2-ben is).
Jobb 1000db eladott kartyan 80000$ (ezt a szamot csak peldakent irtam) profit, mintha a piaci reszesedesre gyurnanak, es 2x annyi fogyna, de csak 50%-kal nagyobb lenne a profit.
Azert ha bedobtak volna diszkont aron a HD5xxx szeriat nem ilyen szamok lettek volna a piaci reszesedesnel az biztos, de ez hulyeseg lett volna a reszukrol, mivel ugye ok is egy profitorientalt ceg, szoval a DX11 kartyakkal azt leptek amit kell, de ezt leszamitva a szamokbol ugytunik akik elmenekultek a magas ar miatt a DX11 kartyaktol, azok inkabb a PhysX-re szavaztak, a DX10.1 elleneben.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
smkb
őstag
Pontosan ismerni kellene a Dx11 kártyák arányát az AMD össze eladásain belül (fejből nem megy tán 2 millió?), úgy jobban lehet viszonyítani, mert egy dolog, hogy nagyobb rajta a haszon, ha viszont az össz részesedése kicsi. Valamint az nv 10.1 gpu-val szerelt kártyái mind drágábbak az Ati teljesítményben megfelelőihez viszonyítva, sőt, még a gyorsabbakhoz képest is, azaz NV-nek lehet, hogy ezen szegmensben nagyobb a marzs mint Atinál. Nem volt szemérmetlen túlárazni őket.... így is fogytak. Valamint az sem elhanyagoladó, hogy Atinak tetemes kutatás fejlesztési összeget kell meghoznia az 5xxx kártyákkal, míg az NV ezen eladásokat szinte 0 ezen termékekhez köthető fejlesztesi költséggel érte el. Így egy 5xxx gpu összköltsége és eladási ára közötti marzs már lehet, hogy nem annyira fényes (idővel javulhat ahogy dolgozza le kutatás fejlesztés költségét a gpu és ezért lenne minél jobb Atinak, ha tartani tudná az árat és nem árversenybe keverdni az NV-vel Fermi miatt, mert hónapok múlva bár az eladási ára ugyanaz lesz, a marzs sokkal nagyobb), mint egy ezeréve gyártott, fejlesztési költségét rég kitermelt gpu közt.
-
rocket
nagyúr
Most ujra elolvasva jottem ra nem teljesen jol fogalmaztam, felreertheto mirol dumalok
"Jobb 1000db eladott kartyan 80000$ (ezt a szamot csak peldakent irtam) profit, mintha a piaci reszesedesre gyurnanak, es 2x annyi fogyna, de csak 50%-kal nagyobb lenne a profit."
Normal helyzetben ha 2x annyi DX11 kartya fogyna, de csak 50%-kal nagyobb lenne a profit az nagyon jo lenne hasonlo ido alatt, de mivel jelenleg nincs DX11 konkurencia igy valoszinuleg ugy gondoljak, hogy nincs itt az ido a diszkont arasitasra amivel novekednenek az eladasok, de csokkene a profit merteke az eladasokhoz merten, igy ezt a lehetoseget kesobbre tartogatjak amikor meg hasonloan eredmenyeket lehet produkalni vele, addig meg marad a mostani strategia.
Remelem erthetobb lett
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
2 millio DX11 VGA-t szallitottak ki tavaly.
Jelenleg 3 millio folott jarnak, megjelent a Redwood, es jon hamarosan a Cedar is, a cel 8 millio kisszalitott DX11 kartya Q1 vegere, ami ugye a Q4 eredmenyukbol indulunk ki (~7.5millio desktop VGA), es hozzavesszuk, hogy nagy valoszinuseggel Q1-ben csokkeni fognak az eladasok Q4-hez kepest, akkor legalabb a leszalitott kartyaik ~85%-at kene jelentse, ami szerintem tulzoan optimista, meg akkor is ha lefedik hamarosan az osszes kategoriat DX11 kartyakkal.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennek a folytatása: [link]
Ezeknek a cuccoknak a csatlakoztatása a különböző termékekhez, csak driver kérdése. A Playstation 3-hoz például számos Logitech termék kapható. Ugyanígy az ARM-os mobil gépekhez is lesz USB port, és a drivert sem nehéz megírni. A HDMI is ott lesz kimenetnek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
9950es
aktív tag
csak pl ezt meg semelyik konzol nem támogatja
...és nem is fogják mer évekkel megelőzi a saját olcsószar dolgukat amivel kapcsolatban az a nagy kérdés hogy mit lehet még kispórolni belőle megjelenés előtt.Sonynak csomó ágazata árokban van. Lehet hogy LCD-n keresnek egy csomó pénzt de szerintem az nem elég. Tradicionális konzol játékokra az onlive is hatalmas veszély.
[ Szerkesztve ]
120 fps or GTFO :D
-
loree69
aktív tag
Gef 470/480 topicba válaszuk
Abu85
1.hát a PC 3D gaming mindig ott lesz(mert nem csak ATI és NV-n múlik)
és IGP ez a közeljövőben nem fogja tudni ellátni..
vagy csak olyanok veszik akik nem játszanak.
2. Konzolozás mindig is volt..
Inkább a multiplatform fejlesztések a nyerők, egyre több fejlesztő cég fordul ez irányba
az hogy most az EPIC konzolfelé fordul az csak 1 a sokközül.
3. webes?
most 1 farmolást meg maffia wars os játékot hiába hasonlitasz össze nem 1 kategória..
és nem játszasz vele órákat..
vagy falshjátékok
MS és az APPLE kivégzi a flasht mert nextgen böngészők nem fogják támogatni.. kizárták a szabványból..
4. Felhő igen a jövő..
De az nem zárja ki hogy az alakmazás kliensoldalon fusson , és a szolgáltatás felhőbe mentse a profilt.. egyéb tartalamkat.
HPC ott bejött az élet az NVnek rendesen de főként azért mert a konkurencia jelentős dolgot..
nem csak hardver hanem a hardverhoz tartozó támogatás CUDA
mert a CUDA főként tumányos és üzleti célokat célzott meg és nagyonjól használható LIB
a többi már elfelejtettem ..loree
-
9950es
aktív tag
Nézegettem most ezt az UE3 alien breed demot steamről, 3d visionbe , projin, és hát kurvajó....
Pont ennek a stilusú játéknak áll jól. Félelmetesen jó dolgot hámoztak ki az engineből messze jobb mint pl a mass effect 1. De igazából nem relációjelet kéne kirakni, hanem vegyíteni a kettőt. Batmanből még nem sokat láttam, ahhoz nem tudko viszonyítani. Persze a metro aláz mindent csak ez meg 60% terhelés mellet 60fps-t fut anti aliasal 720p-be.
Szerintem ha lesznek ilyen játékok tömegesen PC-n, mivel az ue3 már ingyenes akkor már akkor éljenezhetünk mielőtt kijönnének a cryengines gamék, mondjuk 3 havonta 1
[ Szerkesztve ]
120 fps or GTFO :D
-
9950es
aktív tag
ugorjatok 5:00 -ra ,5. perchez
... hát igen force feedback elég tuti dolog
120 fps or GTFO :D
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És ez a hardver mennyire van elterjedve? Ez pont az a szint, ami után alapvetően nem tömeges a kereslet.
loree69: De nincsenek kellő számban azok, akik a keménymagot képviselik. Nem az a baj, hogy nincs rá igény, hanem az, hogy nincs rá tömeges igény.
A hardcore játék és a farmolás nem egy kategória, ez tény ... de a legfontosabb, hogy az utóbbi félelmetesen sikeres, és ezt a fejlesztők látják.
Az MS és az Apple számára a Flash veszélyes. Az MS-t a Silverlight-ot nyomja, ami a sajátja, míg az Apple a saját eladásait védi a Flash támogatásának hiányával. Az a céljuk, hogy ne játssz az ingyenes internetes játékokkal, hanem vegyél magadnak játékprogramot pénzért.
A HPC azért jött be az NV-nek, mert erre fejleszt. Sokan lenézik az NV-t, hogy mennyire szánalmas teljesítményt nyújtanak a PC-s GPU piacon, aminek következtében az AMD kényelmesen, bőséges haszonnal eladja a drága termékeit. Ezzel az a probléma, hogy sokan nem gondolják át, hogy az NV-nek a GeForce üzletág nem prioritás. Ha megmarad, örülnek, ha elveszik vállat rántanak. A Quadro és a Tesla megy, és a Tegra beindítása a legfontosabb. Sokkal több pénz van a mobil vonalban. Az NV is világosan látja, hogy a hardcore közösség mérete évről évre csökken. A BFG sem véletlen lépet le.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
9950es
aktív tag
Nem azé de ez nem teljesen így van , mert ahogy Jensen mondja ők a "Geforce company" .
Namost ha egy apples fúzió után nem lenne geforce mitn brand , akkor nagy hőzöngés lenne . Monnyuk applen is van geforce szóval...
Amúgymeg szerintem nagyon is veszik, mosthogy az avatarral is robbantak a kasszák, ők szállíthatják a renderfarmokat a dolgokhoz.
Ez a novint izé egér helyett is használható ,azér veszem , fotelhez.
[ Szerkesztve ]
120 fps or GTFO :D
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jensen azt mondja, amit mondani kell. Azt is mondta már, hogy az NV egy szoftvercég.
Az Apple oldaláról érdekes tervek érkeznek. Állítólag nagyon nem tetszik nekik a Fermi fogyasztása, így továbbra is a régi GT200-at akarják, aminek a gyártása már leállt. Az AMD oldallal sincsenek kibékülve, mert drágának tartják a HD5000-es termékeket. Éppen ezért egy harmadik félre várnak, akik állítólag a Computexen virítanak is valamit. Valószínűleg az XGI-ről van szó, akikről eleve szállingóznak azok a pletykák, hogy a Computexen GPU-kat jelentenek be. Ebből nem tudom, hogy mi az igazság, de az XGI annyit írt, hogy "See the latest 3D product from XGI in Computex 2010".
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
9950es
aktív tag
"3D will be a new PC category". Jensen Huang at NVIDIA computex 2010
Nvidia wants to 3D Your PC in 2010!!120 fps or GTFO :D
-
9950es
aktív tag
Az hiányzik hogy fogja az nvidiat az apple és ráüljön kotlani. Na meg csöcsök se lesznek
120 fps or GTFO :D
-
zuchy
őstag
Most tudtam csak utánanézni ennek az XGI-nek, régebbről emlékszem a termékeikre, pl Volari V8, de az oldalukon csak ennyit találtam: See the latest 3D product from XGI in Computex 2010.
Én már nagyon kíváncsi vagyok mivel rukkolnak elő. Persze nem várok Fermi verő kártyát...
Most nézem Abu is leírta már ezt a szöveget...
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Válasz erre: [link]
Miért kellene a DX11-ben kapaszkodniuk? Teljesen jól futnak a játékok Evergreenen. Nincs a HD 5970-nél gyorsabb kártya. Még az NV csúcsmegoldása is az AMD felsőkategóriás versenyzője ellen elég. Ezért nem csökkent árat az AMD, mert nem lát veszélyt az eladásokra nézve.
A Heavenben például kikap a Radeon, de az AMD elsősorban a játékokat tartja fontosnak, és nem a Heaven teljesítményére gyúrt. Persze nyilván az NV sem, csak a professzionális piacra tervezett felépítés mellékterméke az eredmény.Maga a Xenosos fixfunkciós tesszellátor 2 millió tranyót foglal, ami ezen a szinten semmi. Ellenben fontos az Xbox 360-as fejlesztésekhez, mert a Radeon tudja egyedül azt a futószalagot, amit az MS konzolja használ. Ezért tartják meg. Így le lehet váltani a régebbi Radeon HD szériás kártyákat újra. Nyilván a fejlesztőnek az a legjobb, ha az egyes feladatokra kevés gépet tart fenn.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
ugyanez volt a helyzet g80/r600, majd g92/rv670 viszonylatban is.
másfelől, azóta sem jött olyan komolyabb játék, ami szarul futna a g92-es kártyákon - lehet, hogy ez lesz a tesszeláció sorsa is.
harmadrész, ha az nVidia nem jött volna elő ezzel a GF100-zal, akkor a VGA-piac végképp a halálos unalomba fulladt volna - így legalább valami minimális érdekesség van bennePedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tesszellációval eleve problémáznak a fejlesztők. Amikor írtam a Fermis cikket, akkor volt lehetőségem egy Rebellionos fejlesztővel beszélni. Mivel ők kezdték el először a DX11-es fejlesztéseket, így gyanítottam, hogy nekik van a legnagyobb tapasztalatuk. Az AVP-ben eredetileg két beállítás lett volna egy Medium és egy High. A High mellett lett volna a felületekre a tesszellálás bevezetve, de ezt végül kihúzták, mert baromi ronda volt, amikor az Alienek keze belesüppedt a felületbe, nemritkán az alkar teljesen eltűnt. Erre mondták, hogy az a része a tesszellálásnak addig nem lesz használható, amíg a DX10-es rendszerekre is ki kell terjeszteni a támogatást. A kettő együtt nem megy, mert az egyik módban ronda grafikai hibák lesznek, ha a felülettel érintkezik egy karakter. Az AVP-ben is ezért maradt meg a Médium mód. Ugye itt az elsődleges akadály a konzol, mert ott nincs magas szintű tesszellálásra lehetőség. Az meg eleve elfogadhatatlan, hogy a DX11-es rendszereken legyenek illeszkedési hibák, a gyártók ezt nem engedik meg, mert a DX11 a csúcsgrafikáról szól, és ott mindennek piszkosul jól kell kinéznie.
A STALKER CoP az első olyan játék, ami aktívan használ geometry shadert. Ettől gyorsult be a feldolgozás a Clear Sky-hoz képest. Itt egyébként nem teljesít jól a G80/G200 architektúra. Bár való igaz, hogy az SSAO vagy a HDAO érezhetően jobban fáj nekik.Szerintem az izgalmak helyett az árversenyt többen jelölték volna meg lehetőségként. Nem mellesleg még a BFG is élne a rendelések lehetőségével. Persze ők biztosan tudták, hogy az NV-t már nem a PC érdekli, és a Fermi is ennek megfelelően lesz kialakítva. Elő volt számukra készítve a kapitulálás lehetősége.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
csak azt nem értem, hogy ez a probléma hogy nem jutott eddig senkinek eszébe?
amúgy meg annyi a történet megoldása, hogy a fizikához használt wireframe előállításához is kell már használni a tesszelációt (nyilván minimális detaillel) - azt persze nem tudom, hogy a DX11 elég rugalmas-e ehhez. dögöljön meg a fix funkciós pipelinea CoP nemtom, hol használ GS-t, de a GTS250-emen nagyon szépen megy, szebben, mint az 5750-en. az AO sztori viszont rejtély - korábban azt hittem, hogy az MSAA + SSAO azért megy nagyon szarul a G92 alapú kártyákon, mert elfogy a backend kapacitás - viszont GT200-ason is ilyen trágya, sőt, DX10-ben még a GF100-on is.
hát ja, ki lehetett volna jönni 40nm-es GT200-akkal meg G92c-kkel, de akkor dobták volna a felső kategóriát és a csúcsot. és amúgy akkor a következő generációban maradt volna el az árverseny...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Természetesen mindenki tudta, hogy ez a probléma él (Carmack még el is mondta korábban, hogy ez így nem járható út ... esetleg a voxelek poligonná alakítása lehet alternatíva). Az AMD azért nem költött tranzisztort a tesszellálás erősítésére. Nincs értelme, mert haszna a játékokban nem lesz. Persze a professzionális piacon jól jönne majd, mert ott nagyon sok számít a tesszelláláson. Nyilván az AMD eldöntötte, hogy a gaming piac az első, és így alakítja a hardvert. Látva az eladásokat jól mérték fel a terepet és jó stratégiát alakítottak ki. Persze mákjuk is volt, mert ők is szophatnának a TSMC-nél, ha anno nem csinálnak tesztchipet.
Ez a probléma is megoldható. Negatív irányba kell tesszellálni, a gond az, hogy ezt csak akkor lehet majd megtenni, amikor alap fícsör lesz a tesszellálás. Amíg itt vannak a könzölök, addig marad a karakterekre és az effektekre a fícsör. Ez egyelőre nem okoz gondot. Illetve van itt is baj, mert korrigálni kell a lapos felületeket a karaktereken (pl.: cipőtalp), de erre találtak egyszerű korrekciót.God ray effektben, és az esőben van némi számítás GS alatt. DX10-ben nem megy az AO a GeForce-oknak. Nem erre lettek felkészítve. A HBAO-t azért csinálta meg az NV, mert a Crytekes SSAO és az AMD-s HDAO nem tetszik az architektúrának, a gond az, hogy a HBAO csak a GT200-nak tetszik, így az nem fog terjedni, mert már a GF100 a prioritás. A driverbe is azért került bele egy ilyen menüpont, hogy a fejlesztők ne csináljanak egyéni SSAO algoritmust, hanem használják a driveres megoldást, és akkor nem fognak szenvedni a régi GeForce-ok. Persze ehhez az AMD-nek is implementálnia kellett volna a HBAO-t, amit az NV el is küldött nekik, de nyilván az AMD tudta, hogy mire megy ki a játék. Csak az architektúra hiányosságait akarták elfedni. DX11-ben HDAO van, ott Compute Shaderes az effekt. Sokkal egyszerűbb a kártyáknak, kevesebb a mintavételi parancs és van helyi adatmegosztás.
Van ilyen probléma DX11-ben is. A 3D-s textúrázásnál van baja a GF100-nak. Egyszerűen a 2D-s textúratömbök alkalmazása is kétszer gyorsabb az architektúrán, ami röhejes, mivel eleve a gyorsítás lenne a dolga a 3D-s textúrázásnak. A DirectCompute-os alkalmazásokban ez gondot okozhat a fejlesztőknek, mert a Radeonra jó a 3D-s textúrázás, míg a GeForce-ra nem. Szerencsére nem olyan nagy ördöngösség a fluid algoritmusokat 2D-s textúratömbökkel kivitelezni, így ebből talán nem lesz gond a játékokban.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
de ha nem negatívan tesszelálsz, akkor kompatibilis maradsz a nem DX11-képes HW-ekkel is - ha csak tesszeláció-képes rendszeren futtatod meg a fizikához szükséges rough lépést, akkor nem lesz vele gond.
amúgy ez az egész tesszeláció téma egyre jobban bűzlik, megint csak a szarkavarás megy, ahelyett, hogy valaki a megoldásokat keresné a korántsem megoldhatatlan problémákra.stalker: az jó, a nagy mennyiségű god ray effekttől minden kártya úgy seggreül, hogy öröm nézni
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gyakorlatilag ez a baj. Vagy kompatibilis maradsz és akkor nem lehet felületi tesszellálást alkalmazni, vagy tesszellálálsz, és akkor only DX11 a többiek meg bekaphassák.
Minden más megoldás alkalmazhatatlan, mert jelentősen megnöveli a fejlesztésbe ölt munkaórák számát, amit valakinek állnia kell, és az biztos, hogy ezt nem a PC-sek fogják fizetni. Ebből következik, hogy semmi nem lesz. Karakterekre és az effektekre limitálják a tesszellálást, mert az még konzolbarát is.
Egyébként eleve ott kezdődik a probléma, hogy a tesszellátor alapjait az AMD Xenos rendszerrel dolgozták ki. Azt a rendszert pedig nem a high poly tesszellálásra fejlesztették, mivel a lényege az Xbox 360 CPU-jának tehermentesítése. Az alapokkal vannak gondok, de mindegy ez így jött ki. Legalább a DirectCompute awesome fícsör.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ashketchum
csendes tag
Sziasztok!
Tönkrement a videókarim és most újat kell vennem, de csak 10 ezrem van rám most :S
Szerintetek milyen kari éri meg ennyiért?Üdv.: Balázs
-
theartofdota
tag
válasz ashketchum #86 üzenetére
használt nvidia
-
rocket
nagyúr
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
khrissz
csendes tag
Üdv érdeklődnék lehet nagyon suta kérdés de geforce 9800gt hez használtan vettem nemtartozik vmi plusz kábel amit csatlakoztatni kell ? tápkábel vmi molex nemtudom mer youtubeos videókon mikor berakták csatlakoztattak nekem akárhogynézem ilyenem nincs:S
-
laceszgamer
addikt
http://www.club-3d.com/index.php/products/reader.en/product/id-9800gt-green-edition.html
Ilyesmi?
Mert akkor csak azért nincs mert elvielg iylen energiatakarékosabb kiadás.Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
khrissz
csendes tag
válasz laceszgamer #90 üzenetére
igen ilyen köszönöm időközben rábukkantam
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus Dual RTX 4070 O12G felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- EVGA RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X - (DOBOZOS, MEGKÍMÉLT!)
- Gainward 1080TI Phoenix 11GB 352bit
- ASUS ROG Strix 4070 Ti OC 12GB Gari: 2026.05.10-ig.
- ASUS GeForce GTX 1080 Ti OC 11GB GDDR5X 352bit (ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING)