- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen egeret válasszak?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Igaz, bár szerintem mindig van olyan terület / objektum egy játékban, ahol elnagyoltabb a textúra és ott láthatod a különbséget akár 1080p-vel is a jövőben. Valahogy most muszáj beosztani a textúrák fontosságát és nem minden textúra ugyanolyan szuper részletes, mert amúgy nem férnének el 6-8GB-ba. A jövőben ez változhat, ha elterjedt lesz a 12-16GB.
#33 Dragon3000: Ez természetes, hiszen a mai játékokat 6-8GB VRAM-ra írják, tekintve, hogy több csúcskártyán ennyi van. Felesleges ennél több időt / energiát belefeccölnie egy játékfejlesztőknek. Ha 12-16GB lenne egy mai csúcskártyán, hidd el, kihasználnák még részletesebb textúrákkal pikk-pakk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Trollok komolyan
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- DJI topic
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...