Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Abu85 #19 üzenetére

    Távfelügyelet nem létezik ezek szerint gamestreaminghez? Nem tudják a rendszerek a streamet klónozni?
    A felhös játékot nem eleve felhöre írják, így tudott mire kell készülni hardverileg? Az, hogy a kódot könnyebben portolják a fejlesztök PC-röl (mondjuk ez nekem eleve abszurd) miért következik, hogy üzemeltetési oldalon költséghatékonyabb?

    Apropó rapidfire fixen bekapcsolható tüz van benne?

    #21 Buci21:"szerveroldal, a kimenetek meg arra kellenek, ha a szerverre rá kell dugni egy retkes monitort, mert nem lehet máshogy kezelni, pl belső hálózat megpusztult, kevesebb nem lesz tőle a kártya, és még jól jöhet, ha valaki szervert épít (nagy cégek persze). A felhő azt jelenti, h a kód fent fut, neked csak le kell nyomnod a gombot, a "gombnyomás" végigszáguld a neten, a szerveren futó játékod feldolgozza, majd visszakapod a képkockát, bumm headshot.
    Játékot pedig platformhoz kell szabni, lásd: PC, xBox360, PS3, WiiU, stb Az AMD pedig ha jól értem, ezzel a technológiával sokkal egyszerűbbé, ezzel vonzóbbá teszi a felhőbe költözést a fejlesztőknek"

    Ha megpusztul a belsö háló, akkor szolgáltatás sem lesz kifele. Ehhez elég lenne egy VGA kimenettel szerintem, egy ilyen kártyára alapozni felhöt pedig a közröhej kategória.
    Felhö: néha ez a felhö, máskor csak adattárolás, harmadik alkalommal valami harmadik köztes szint.

    Felhö esetén maximum egy ritka bonyolult kliensprogramot kell programozni, ami fentröl lefele videot streamel, felfele pedig a klavit és az egeret figyeli, esetleg még hangsávot küld fel- ahhoz meg had ne kelljen már külön az AMD támogatása, hogy megírják a fejlesztök.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák