- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Autós kamerák
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- OLED TV topic
- SSD kibeszélő
- Valami baja van a tápomnak
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hol írtam ilyet?
Nekem aztán teljesen mindegy, hogy hol engedik bekapcsolni, illetve hol nem. Engem nem érint.
Az, hogy mire tréningelik édesmindegy az aktiválás szempontjából. Az csak egy neuronháló lesz.
Hol írtam a hírben, hogy az NVIDIA hibás bármiért is?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Édesmindegy, hogy mire tréningelsz. Tényleg csak egy egyszerű döntés kérdése, hogy hol engedi bekapcsolni, illetve hol nem. Mivel zárt a middleware, így kizárólag ők döntenek erről. A neuronháló megoldja magát a problémát. Az más kérdés, hogy milyen hatásfokkal, de ez az egész rendszer rákfenéje, mivel jelenleg nem éri meg a szükséges gépidőt megfizetni, mert ha nem működik jól, attól nem hal meg senki, csak a képminőség lesz rossz. Ezt pedig jelenleg kb. minden stúdió leszarja.
Mint írtam az utolsó bekezdésben, valószínűleg vannak az NV-nek olyan igényei, amelynek meg akarják feleltetni a DLSS-t, és csak ott engedik aktiválni, ahol a kijelölt szint hozható. Mivel nem látjuk, hogy a tiltott helyeken mit ad, így nehéz objektíven megítélni, hogy valóban ennyire limitált a rendszer működése, vagy csak szándékosan van limitálva. Valószínűleg az van, hogy az NVIDIA nem akar erre túlzottan nagy gépidőt fordítani, így ahol nem adna jó eredményt, ott letiltják.
(#46) Yany: Csak úgy maradt. Javítva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Te azt írtad, hogy én régen arról írtam, hogy a DLSS egy 4K-s fícsőr. Ilyet sose írtam.
A tréning része az objektumok felismerésére vonatkozik.
Egy teljesen konvolúciós háló átméretezhető újratréningelés nélkül is, tehát elég egy megfelelően nagy felbontásban elkészíteni, és onnan a kisebb felbontásokra méretezni, egyedül a képarány kötött.
A DirectML ezen annyit változtat csak, hogy a fejlesztők kezébe adja a döntést, és nem a gyártó fog küldeni egy pár fájlt, aminek a működését úgy kell elfogadni, ahogy paraméterezve van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DeltaPower
őstag
A linkelt cikk semmivel se támasztja alá amit mondtál (még azt se tartalmazza hogy csak 4K-ra tréningelik, csak hogy "4K-ban is lagmentesen játszható sebességet biztosít"). Sőt:
"DLSS is also flexible enough to allow developers to choose the level of performance and resolution scaling they wish rather than being locked to certain multiples of the physical monitor or display size."
Magyarul a fejlesztők a DLSS beállításánál nem lennének a fizikai felbontás egész többszöröseire korlátozva a mintavételezést tekintve, hanem igényeik szerint maguk állíthatnák be a felbontást a teljesítmény figyelembevételével.
Szép bullshit, de ha az nV csak egyes kártyákon és felbontásokban engedi működni a DLSS-t, akkor a fejlesztői szabadság a beállítására nem igazán értelmezhető.
"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser
-
MeszesKPT
őstag
Elolvastam, de újat nem tudtam meg belőle.
Dicséretes, hogy egy fejlesztő válaszolt, de rendesen áthatja a marketing. Egy szóval nem említi meg, hogy a render alacsonyabb felbontáson megy, az upscale sem szerepel sehol. Ellenben vannak ilyenek, hogy "boost your frame rates" meg "render the full monitor resolution at higher frame rates".
Persze mindezt csak egy szintig, mert 60 Hz felett már túl alacsony a frame time a DLSS futtatásához és ott nem hoz semmit a konyhára. De legalább elismerte, hogy a képminőséggel azért akadnak problémák, vagyis tényleg nem csak a szemem káprázott.
Szerintem öt hónappal a rajt után ez elég harmatos, hogy a tensor magok néhány játékban bizonyos feltételek teljesülése esetén foghatóak csak munkára.
A végső kérdés még mindig az, hogy az Nvidia mire fel is gondolta, hogy egy sávval feljebb tolhatja az árazást? Ez meg a jelenlegi RT?
Szerk:
Régen mindenki az AMD-t ekézte, hogy mindig csak a jövőnek fejlesztett. Most Nvidia lépett erre az útra: sok új feature mindenféle megkötésekkel.[ Szerkesztve ]
-
#25068288
törölt tag
Ha téged ...és láthatólag ezzel eléggé egyedül vagy ezen az elvakult szinten... szóval, ha téged ennyire zavarnak Abu írásai, és folyamat meghazudtolod őt, csupán a saját hamis, butaságos érdekében, akkor miért nem mész szépen, csendben el egy másik oldalra és rontod ott a levegőt?
-
Cythyel
senior tag
ez a dlss már működik egy jópár éve konzolokban (xbone és ps4), csak persze nem így nevezik mivel ott radeonok vannak, és lásd, teljesen jól működik, minőségbeli gond sincs, sokszor csak onnan lehet tudni hogy nem a natív felbontáson számol az engine, hanem felskáláz, hogy a fejlesztők megmondták, mondhatni csak állóképek analizálásával lehet észrevenni, szal így nézve van még hova fejlődnie a dlss-nek még akkor is ha csak egy szükségszerű megoldásról van szó az rtx erőforráséhsége miatt
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Akvarisztika
- Politika
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...