Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mjani1172

    addikt

    válasz Hoplitész #47 üzenetére

    Nem. Egyszerűen ráhúzzák valamelyik félre, mert az esetek 99% ban egyértelmű ki hibázott.És még itt is felháborító, a valóságtól elrugaszkodott ítéleteket hoznak sokszor.
    Itt erre nem lesz lehetőség hiszen nem is ül az autóban, (pl programozó) aki hibázhatott.
    Ezt, hogy fogja a magyar bíróság eldönteni, pl hogyha jobb lenne a szoftver akkor nem történt volna baleset? Nem rartunk itt.
    És egy másik példa a biztosítóval.
    A magyar helyzet itt is felháborító, a fizetési hajlandóság részükről 0. Egy Tesla és egy ilyen Mercedes összeütközik önvezető módban. Nincs ugyanis hibamentes üzemeltetés. Szerinted mennyi idő alatt rendeződik le? Szerinted Musk küldi a lóvét másnap, mert egy tanyán történt valami csattanás?
    Ez a jelenlegi jogi (nem technikai) feltételek, körülmények, ítélkezési gyakorlat, és sebesség mellett beláthatatlan. Hiszen eddig a gyártók nem voltak hibáztathatóak. Ha egy Skoda nekiment egy Fordnak annak a gyártóra nézve nem volt semmilyen hatása. Most már lesz.pl El fogja fogadni a Tesla megyei bíróság ítéletét?
    És egyáltán minek a biztosító? Akár Casco akár kötelező.?
    Olvasd el az 54 hsz 2.pontját.

    [ Szerkesztve ]

  • bambano

    titán

    válasz Hoplitész #210 üzenetére

    ez egy alapvetően helytelen álláspont.
    az a problémája, hogy elmúlt időszak adatsorára alapoz.
    a helyes álláspont az, hogy a jövőbeni időszakra kell alapozni, vagyis a kijelentésed matematikailag helyes verziója az, hogy akkor kell átállni robotvezérlésre, ha hosszú távon jobb statisztikát produkál, mint az ember.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák