Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz #16820480 #165 üzenetére

    gondot okoznak más sofőrök, de azt megoldom. ugyanilyen gondot az önvezetőknek is fognak okozni a sofőrök.
    az agyam sokkal ritkábban száll el, mint az elektronika. pedig az előző autómban nem sok elektronika volt.

    lássuk, hol tart ma az autóipar:
    1. a tesla nem bír beragasztani egy üveget
    2. a tesla nem bír megtervezni egy hátsó lökhárítót úgy, hogy ne szakadjon le egy kis esőben.
    3. az opel úgy adja ki az intelliluxot, hogy életükben egyszer nem vitték ki autópályára.
    4. a jelenlegi l2-es segítést tartalmazó autók zömében olyan ótvar a szoftver, hogy az újságírók biztosan kikapcsolják.
    5. a jelenlegi szoftvereknek bonyolult kikerülni egy biciklistát
    6. a jelenlegi szoftverek még nem jutottak el odáig, hogy a bt-s kihangosító működjön
    7. a jelenlegi rendszerek még nem jutottak el odáig, hogy egy villanyautót fel tudj tölteni a saját hálózatán
    8. a tesla még nem tud megállni egy felborult kamion előtt.
    9. ha megrohad egy villanyautó, akkor jelenleg egy dolgot tudnak vele csinálni: elsüllyesztik.
    10. az opel jelenleg nem tud felragasztani egy küszöbtoldatot.
    11. a komplett autóiparnak megoldhatatlan feladat egy működő guminyomás ellenőrző rendszer elkészítése.
    12. az én autómban az l2-es vezetéssegítő azonnal széttárja a kezét, ha az út nem teljesen tiszta és/vagy nincs felfestés
    13. jelenleg az opel nem tud olyan minőségben radarokat, autón belüli vezetékezést és csatlakozókat venni/beszerelni megfelelő áron, hogy az autó ne dobja el rendszeresen az adaptív tempomatot.
    14. tudják már, mi lesz, ha a sávok jelzését elfedi a hó?

    jelenleg ott tartunk, hogy egy kártyás banki tranzakció is gondot okoz, nem a gépi látás meg a vezetés.

    hagyjuk már ezt a hülyeséget, hogy önvezető autó, az még olyan messze van, mint a magyar költségvetési egyensúly. ha ki tudsz hozni egy statisztikát, hogy az önvezető autó jobb, az max. azt jelenti, hogy valahol csalás van benne.

    oké, valamilyen szinten működnek a rendszerek, mert azt már tesztelték, hogy mi van, ha egy önvezető autó megy az utcán. azt is tesztelték, hogy mi van, ha csúcsforgalomnyi önvezető autó kezdi el lidarozni a szembejövő szenzorait? radarozni meg ultrahangozni a környezetét? megoldották már, hogyha én megyek befelé az m3-ason pestre, akkor a fedkomp kijelzőjén ne a mellettem guruló mercedes guminyomását lássam?

    windows 10-et álmodozol oda, ahol még dos sincs.

    problémának látom még azt is, hogyha leszoktatod az embert a vezetésről, de vészhelyzetben vissza akarod neki adni az irányítást, akkor még annyi gyakorlata se lesz, mint most.

    ja, és jöhettek azzal, hogy a humán sofőr hogy vezet. szólok: ugyanez a humán sofőr fogja összezavarni a te önvezető autódat is. meg a humán gyalog, meg a kutya meg a stb.

    [ Szerkesztve ]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák