Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • copass

    veterán

    válasz Abu85 #79 üzenetére

    "3 virtuális méterig számolnak sugárkövetést."
    kötekedés...pont elég arra hogy krvajólnézzenki.

    "Mindkettő. 200-300 GB azért lényeges, mert manapság nagyjából akkora egy modell, amivel dolgozik egy professzionális stúdió."
    tapasztalatból hallottam kategória...nyomokban sincs köze a valósághoz...

    "A csalással az a gond, hogy időbe kerül. Azzal, hogy kihozol egy sculptingolt modellt, majd elkezded optimalizálni, lementeni az adatokat normal mapba, csökkenteni a poligonszámot, a modell méretét, stb időt veszítesz."
    hogymi?! :Y mi ez az egetverő baromság?! :D
    azért van ez így kitalálva mert kezelhetetlen egy ilyen részletességű modell.
    mindegy hogy milyen krvajócsilliómemóriás procit teszel alá, ha nem tudod megmozgatni valósidőben minimum 25 fps-el...márpedig ez a lényeg, nem az hogy belefér a ramba...

    industry standard workflow: modelling, sculpting, retopology, texturing (normal, height map), rigging és lehet animálni.
    soha, de soha nem használják az eredeti sculpted modellt animálásra, nem hogy telekúrni velük egy egész scene-t...

    "aztán mehet a móka a sculptingolt modellel."
    diavetítés...
    ajánlom figyelmedbe a pixomondo makingofgameofthrone sorozatait,star trek discovery is az UE virtual szettjét használja...

    nem tudsz te semmit, csak kiabálsz a pálya széléről...

    [ Szerkesztve ]

    "amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

Új hozzászólás Aktív témák