- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Mini-ITX
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- Gaming notebook topik
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#48613632
törölt tag
Az mellett, hogy én sem számítottam erre, nagy általánosságban elmondható, hogy minden prémium márka, előbb-utóbb így fog járni.
Pár éve volt egy Wharfedale front párom, valami jubileumi kiadás, sorszámokkal, kék, műanyag membránokkal. A Wharf addigra bőven kínai volt, de ezt csak az tudja/tudta, aki követi a témát. Meg hát rajta is volt, hogy made in england
Na, aki csak jött, az nyakra-főre dicsérte, pedig egy entry level HM Pio hajtotta meg, és jutubról szólt a zeneKell e tovább magyaráznom?
De autóknál is ez van!
A Ferrari a Fiatnál van, a Maseratival egyetemben, még jó, hogy legalább az ország nem változott. A Rolls viszont átkerült Európába, az ugye BMW tulajdon. A Lambo pedig VW konszern.
De a nagy példányban eladott autóknál is van keverés, mert pl az Opel köztudottan GM zászló alatt fut.
Na, ami nekem ebből lejön, az az, hogy nem feltétlenül kell temetni a márkát, bár az elég valószínű, hogy a márkanév kicsit meg lesz tépázva, ha más nem azzal, hogy az alsóbb szegmensekben is lesz modellválaszték.Ami persze nem feltétlen nyerő ötlet, mert ha minőségben kiemelkedőt produkálnak, akkor az jelentősen le is ronthatja a drágább termékek eladását. Lásd még iPhone SE (meg is fog szűnni)
Aztán
Kína, de főként Korea, már nem az a sárga pici-occó kategória, ami volt 10 évvel ezelőtt. Anno egy alsógatyát nem vettem volna a sárgáktól, most meg egy P8 boldog tulajdonosa vagyok, és ebbe az irányba kivánok jövőre váltani, miközben kérdőre vont szemöldökkel bámulom az apple-tulajokat, és gombostűt szúrkálok a makkomba, ha valaki a Vertut emlegeti.
-
#48613632
törölt tag
válasz Fr@nkieWilde #91 üzenetére
Akupunktúra
Azért arra kíváncsi lennék, hogy mi lesz, ha Kína a középmezőnybe kerül, autógyártás terén? Annyira nem vagyok a téma szakértője, de pl a Volvo már Kínai zászló alatt készül, és nézd meg! (Saját márkákra viszont még kicsit várni kell, elfogadható minőségben persze.)
Árban, és minőségben, ott van valahol az Audi, vagy a BMW körül. A Mercedes-t direkt nem említem, az kicsit más.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz Fr@nkieWilde #97 üzenetére
Hát, pedig 2010 óta kínai, de előtte is Ford tulajdonban volt Azóta meg csak ível felfelé a karrierjük.
Szóval, hajrá Kína, persze!
Viszont az is kezd nyilvánvalóvá válni, hogy az olcsó ár sem lesz annyira vonzó, mondjuk az eredendően kínai cuccok esetében, amire kiemelkedő példa lehet a Huawei Mate 9, vagy annak a Porsche változata. (amúgy nagy respect a készüléknek)
Kína pl nagy ívben pottyant a környezetvédelmi előírásokra, és ez egy lehetőség az olcsósításra, méghozzá nem is kicsi!
Ha pl Trump neaggyisten`kilép ebből az emissziós, környezetvédelmi akármiből, akkor akár az USA is ott lehet újra, a termelői ágazatban, nem csak mint fogyasztó lesz jelen a piacon.
Nagy vonalakban mondom persze, mivel nem vagyok gazdasági szakértő .... -
#48613632
törölt tag
Fú, hát a Beats szerintem a felét éri annak, amennyiért kapható. A másik fele a DrDree (így írják valahogy) márkavédjegy.
Rappereknek bejön, utcára, gym-be, és ennyi Most mondhatnék egy csomó márkát, ami azért drága, mert neve van, csak nem akarok flame-t ebbőlszerk:
Én, ahol dolgoztam, az UK-ban, rengeteg Portugál feka melózott. A felének ez volt. Így volt szerencsém meghallgatni, főleg iPhone kombóval. Nem voltak ideálisak a körülmények a tesztelésre, és nem is volt a fejemen fél percnél tovább, de hip-hop-hoz adta a mélyet rendesen, ennél mélyebben meg nem volt lehetőségem belemászni.
Jó az időjárással szembeni tűrőképessége, meg egy csomó színben kapható Talán ennyi. Nem rohantam vásárolni, ez tény.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- DIGI Mobil
- Tüzi: Geek-hatarozo
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magisk
- Honor Magic V2 - origami
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- További aktív témák...