Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #48613632

    törölt tag

    Az mellett, hogy én sem számítottam erre, nagy általánosságban elmondható, hogy minden prémium márka, előbb-utóbb így fog járni.

    Pár éve volt egy Wharfedale front párom, valami jubileumi kiadás, sorszámokkal, kék, műanyag membránokkal. A Wharf addigra bőven kínai volt, de ezt csak az tudja/tudta, aki követi a témát. Meg hát rajta is volt, hogy made in england :D
    Na, aki csak jött, az nyakra-főre dicsérte, pedig egy entry level HM Pio hajtotta meg, és jutubról szólt a zene :DDD

    Kell e tovább magyaráznom? ;]

    De autóknál is ez van!
    A Ferrari a Fiatnál van, a Maseratival egyetemben, még jó, hogy legalább az ország nem változott. A Rolls viszont átkerült Európába, az ugye BMW tulajdon. A Lambo pedig VW konszern.
    De a nagy példányban eladott autóknál is van keverés, mert pl az Opel köztudottan GM zászló alatt fut.
    Na, ami nekem ebből lejön, az az, hogy nem feltétlenül kell temetni a márkát, bár az elég valószínű, hogy a márkanév kicsit meg lesz tépázva, ha más nem azzal, hogy az alsóbb szegmensekben is lesz modellválaszték.

    Ami persze nem feltétlen nyerő ötlet, mert ha minőségben kiemelkedőt produkálnak, akkor az jelentősen le is ronthatja a drágább termékek eladását. Lásd még iPhone SE (meg is fog szűnni)

    Aztán

    Kína, de főként Korea, már nem az a sárga pici-occó kategória, ami volt 10 évvel ezelőtt. Anno egy alsógatyát nem vettem volna a sárgáktól, most meg egy P8 boldog tulajdonosa vagyok, és ebbe az irányba kivánok jövőre váltani, miközben kérdőre vont szemöldökkel bámulom az apple-tulajokat, és gombostűt szúrkálok a makkomba, ha valaki a Vertut emlegeti. :DDD

  • #48613632

    törölt tag

    válasz Fr@nkieWilde #91 üzenetére

    Akupunktúra :))

    Azért arra kíváncsi lennék, hogy mi lesz, ha Kína a középmezőnybe kerül, autógyártás terén? Annyira nem vagyok a téma szakértője, de pl a Volvo már Kínai zászló alatt készül, és nézd meg! (Saját márkákra viszont még kicsit várni kell, elfogadható minőségben persze.)
    Árban, és minőségben, ott van valahol az Audi, vagy a BMW körül. A Mercedes-t direkt nem említem, az kicsit más.

    [ Szerkesztve ]

  • #48613632

    törölt tag

    válasz Fr@nkieWilde #97 üzenetére

    Hát, pedig 2010 óta kínai, de előtte is Ford tulajdonban volt :DDD Azóta meg csak ível felfelé a karrierjük.
    Szóval, hajrá Kína, persze!
    Viszont az is kezd nyilvánvalóvá válni, hogy az olcsó ár sem lesz annyira vonzó, mondjuk az eredendően kínai cuccok esetében, amire kiemelkedő példa lehet a Huawei Mate 9, vagy annak a Porsche változata. (amúgy nagy respect a készüléknek)
    Kína pl nagy ívben pottyant a környezetvédelmi előírásokra, és ez egy lehetőség az olcsósításra, méghozzá nem is kicsi!
    Ha pl Trump neaggyisten`kilép ebből az emissziós, környezetvédelmi akármiből, akkor akár az USA is ott lehet újra, a termelői ágazatban, nem csak mint fogyasztó lesz jelen a piacon.
    Nagy vonalakban mondom persze, mivel nem vagyok gazdasági szakértő ....

  • #48613632

    törölt tag

    válasz hallador #123 üzenetére

    A Beats egy utcai fejhallgató, telefonokhoz, mp3-azni tökéletes. nem keverendő a studió fejesekkel.

  • #48613632

    törölt tag

    válasz Bici #128 üzenetére

    Fú, hát a Beats szerintem a felét éri annak, amennyiért kapható. A másik fele a DrDree (így írják valahogy) márkavédjegy.
    Rappereknek bejön, utcára, gym-be, és ennyi :D Most mondhatnék egy csomó márkát, ami azért drága, mert neve van, csak nem akarok flame-t ebből :DDD

    szerk:
    Én, ahol dolgoztam, az UK-ban, rengeteg Portugál feka melózott. A felének ez volt. Így volt szerencsém meghallgatni, főleg iPhone kombóval. Nem voltak ideálisak a körülmények a tesztelésre, és nem is volt a fejemen fél percnél tovább, de hip-hop-hoz adta a mélyet rendesen, ennél mélyebben meg nem volt lehetőségem belemászni.
    Jó az időjárással szembeni tűrőképessége, meg egy csomó színben kapható :D Talán ennyi. Nem rohantam vásárolni, ez tény.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák