- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Projektor topic
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fr@nkieWilde
senior tag
válasz #48613632 #90 üzenetére
Vertu, Vertu Vertu... bírod még?
Ami az autó márkákat illeti 3 nagy gyár van: Ázsiában Toyota. Eu-ban a Volkswagen, Amerikában a General Motors. Jóformán teljesen lefedik a világ autó piacát, mert a legtöbb márkát a magukénak tudhatják. Adják-veszik a márkákat és hol az egyik, hol a másik a lesz a legnagyobb gyár.
De a dobogó első 3 helye mindig az övék.Előbb-utóbb ez lesz más piacokon is, nem csak az autó piacon.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
válasz #48613632 #93 üzenetére
Azt nem is tudtam, hogy a Volvo kínai közreműködéssel készül.
Azért is érdekes mert én nagy Skandináv-fan vagyok. Nagyon szeretem ezeket az országokat, így pl. az autókat is, bár nem követem napi rendszerességgel ténykedésüket. Azt tudtam, hogy a Saab a GM-hez tartozott, ma meg már nem gyártanak Saab autókat (sajnos).Azt viszont senki nem gondolhatta komolyan, hogy a nagy vállaltok a munkáikat kiviszik Ázsiába (nem csak Kínába, meg Koreába) az olcsó munkaerő-piac végett, akkor majd ők a technológiáikat nem fogják koppintani és majd saját márkaként értékesíteni olcsóbban... Meg is lett az eredménye. Samsung, mint Sony utánzatot készítő márka kb. 10-15 évvel ezelőtt, most meg kilóra megvesz mindent.
Vagy az autóknál maradva Kia.Ma már nem az ázsiai országok függnek az eu-s országoktól és usa-tól gazdaságilag, hanem épp fordítva kezd lenni a dolog.
Én drukkolok nekik, ez nekünk vásárlóknak csak jót tesz, mert a több versenyző kiegyenlítettebb és olcsóbb piacot kell eredményezzen. Persze a minőség nagy kérdés lesz mindig is.
Bár itt épp ugye "piac-szűkülésről van szó". De a saját termékeik növelik azt.[ Szerkesztve ]
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
hallador
addikt
válasz #48613632 #124 üzenetére
Nem is kevertem, de az ára a stúdió fejhallgatók árát súrolgatja... sőt...
The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]