- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blindmouse
senior tag
Jelentkezzen valaki aki valamit is értett ebből.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
bbTamas77
aktív tag
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Én minden szavát értettem.
Ha nem érted, használd a fantáziádat, úgy mint idegen nyelvnél.
-
#52815360
törölt tag
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Egyszerű : új konzolokra még sokáig nem lesz normálisan megirt játék
-
veterán
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Jelen!
Üdv. core2
-
Tutu7030
veterán
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Én értettem;Élsimítás
LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro
-
E.Kaufmann
addikt
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Nem azt jelenti, hogy mivel unified shaderek vannak már mióta és egyre több funkció emulálva van, nem pedig tényleges hardver egységekben, ezért nem kell az adatátadással annyit bajlódni, hanem elég ha az egyik funkció által használt memóriaterültebe belekukkanthat egy másik funkciót megvalósító programrész?
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Jack@l
veterán
Fantasztikus, így még egyszer pufferelik a vertex geometriát, csak hogy élsimítsanak. Még több vram kell a kártyákra.
Mennyire jól jön ez majd a konzoloknál...A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nap
addikt
Érdekes, hogy kutatni a kell az új IGP-ket, ahelyett, hogy elolvasnák a specifikációt.
browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
ermisukrám
tag
ahh megen a ronda nvidia nem csinált jól valamit...
Aki másnak izébizé annak nyelve szabadlapos
-
Meteorhead
aktív tag
Ez a technika pont nem a VRAM-or használja, hanem az árnyalók megosztott memória területét. Ez sincs ingyen, de nem a VRAM-ot terheli.
Aki nem értette volna: Az élsimítás rákfenéje, hogy a pixelek színezésekor már elveszik (a DX/GL hagyományos szerelőszalagján) egy nagyon fontos információ: mi volt az a geometria, amiből jött az adott pixel. Ez a technika arról szól, miként lehet ezt az információnak egy fontos részét megőrizni olcsóbban, mint eddig, hogy szebb legyen az élsimítás.
-
ViZion
félisten
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Ha szerencsétlen vagy IGP-n játszol. Az nV meg nem frankó, meg konzol és úgy általában semmi sem. Viszont van még egy rövidítés, amit enabledre rakhatsz a játékok beállításánál.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Reggie0
félisten
válasz Blindmouse #1 üzenetére
Tokeletesen ertheto.
-
Jack@l
veterán
válasz Meteorhead #10 üzenetére
De a vertex adatok azok kapásból a közös elérésű memóriába töltődnek, vagy külön kell átmásolni a megosztottra rajzolás közbren?
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt az történik, hogy a GCN-en az ehhez szükséges információ mindenképp bekerül az LDS-be (akkor is ha nem használod). Ezért tud működni, mert amúgy a DX API erre nem ad megoldást. A több architektúrára kell írni egy olyan működést, ahogy a GCN működik. A Haswell IGP-jére elvileg meg lehet tenni. Az NV nem dokumentálja a hardvereit, így csak ők tudják, hogy megoldható-e vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Synology NAS
- Windows Insider Program
- Hobby rádiós topik
- Turbo Kid teszt
- Kompakt vízhűtés
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- World of Tanks - MMO
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel