Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cooper911

    senior tag

    válasz Cathulhu #3 üzenetére

    "jelenleg ott tartunk, hogy 2x-3x annyit fizetek steamen, mint anno dobozosan."
    Az anno-t ne hasonlitsuk már a mához. Anno egy játék fejlesztése a töredékébe került a mainak. De 10 éve is voltak 10Ft körüli játékok ami azért anno nagyobb pénz volt mint ma.

    Nálunk azért drágábbak a játékok mint pl az oroszoknál mert mi a nyugateurópai régióhoz tartozunk. Ha jól tudom a lengyelek is, ők is hisztiztek már emiatt.

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • Duddi

    aktív tag

    válasz Cathulhu #11 üzenetére

    Ami a Steam és az Epic sotre közti különbség lesz az hogy mennyit kap belőle a fejlesztő.
    PL kiadok egy játékot amit nagyon királynak érzek Unreal Engine 4 el készült és a Steam a platformom.
    Mivel nagyon király kérek 60 erurót /darab. A Steam azt mondja hogy mivel az ő platformján értékesítek 30% bevétel az övé (18 euró) Mivel az Unreal Engine-t használtam Epic azt mondja hogy a bevétel 5% az övé (3 euró)
    A végén marad nekem 39 euró a 60 ból

    Ugyanez ha Epic store-t használok a bevétel 12% (7.2) és marad 52,8 euró vagy ha nekem a bevételi célom 39 volt akkor árulhatom 44,4 euróért is.

    A bolti eladásnak is megvan a költsége amit nem le hanem rászámolnak a termék darab árára!
    A kiadó kiszámolja mennyit költött a játékra, megbecsüli mennyi példányt adhat el (direkt alászámolva) ezt a kettőt elosztja abból lesz egy ár / darab. Ehhez hozzáadja a platform és egyéb díjakat felkerekíti és megvan az ár.

    (#10) Cooper911
    Erre az árra jön rá a játékból kivágott DLC tartalom a digital deluxe kiadás felára a Season passok és a mikrotranzakció. mire végetér egy termék életciklusa addigra a befektetett pénz többszörösét visszahozza. Te csak attól ne félj hogy szegény kiadók az étellel spórolnak hogy épp kijöjjenek a keretből és csinálhassanak új játékot.

Új hozzászólás Aktív témák