Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz Cifu #11 üzenetére

    Amióta DX11-re váltottak sokat javult a helyzet, de a látótáv növelése most is drasztikusan felzabálja a CPU-t, ez nem az a kategória, amit optimalizálással el lehet tüntetni. Ha egy erősebb CPU-val 3 km alatt maradsz, akkor semmi gond nincs. Jól is néz ki, és a GPU is szépen dolgozik.

    Jó példa a BF4. Ott nem beszélhetünk szar optimalizálásról, mégis erős CPU limit van például multiban, pedig ott nem nagyon van a látótáv 1km felett, sőt. Ezen ugye sokat segített a Mantle, az FX tulajok elég erős javulásról számoltak be.

    Az tény, hogy a BIS nem az optimalizálásáról híres, de ettől függetlenül a Real Virtuality motorra elég erősen ráfér a DX12. Egy twitter bejegyzésben már az egyik fejlesztő elég nagy javulásról számolt be. (Igyekszem megkeresni) Mondjuk az esetükben már az is meglepő, hogy ilyen hamar reagáltak erre az egészre. Nagy összegben nem fogadtam volna arra, hogy a következő 2-5 évben átállnak. :)

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák