- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
jól beszéltek és akkor már csak az AMD-nek kell találnia fizikát. ugyan nagy név már nincs eladó, viszont vannak olyan játékok a piacon, amelyekben elég komoly fizika van, egy ilyenből azért kinöveszthető egy általános célú megoldás is...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
közepesen nagy név?
igen, az R600-zal hatalmas előnyben vannak ezen a téren, csak aztán az API-k is támogassák... kicsit durva lenne, ha egy játék 3 platform közül csak az egyiken menne...[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
nem játékra gondolok, hanem engine-re. a Havok meg az Ageia valamennyire már benne van az emberek tudatában, harmadik ilyenről nem tudok. de pl. lehet, hogy a BugBear kötélnek állna, ha a FlatOut2-ben használt fizikai engine-nel valakinek távlati tervei lennének
rocket: igen, ilyet is lehet - ez részben megoldaná a 3 platformos problémát is.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
érdekes modon egyre jobb fizikai enginek jönnek ki szoftveresen semmi extra hardver nélkül...
... és a rájuk épülő játékok kiválóan elfutnak egy alapórajeles E2180-ason is, és még csak nem is a fizika terheli a legjobban a CPU-t. miért érzem úgy, hogy ez az ultraadvanced fizika a játékosok lehúzására megy ki, minimális + mellett?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
pont azért hoztam az E2180-at példának, hogy ne kövessem el ezt a logikai hibát lassan egy éve mainstream áron kapni Q6600-at, és hírét nem látom olyan játéknak, ami pl. "physics: very high" módban az asztalra csapna, és azt mondaná, hogy ide nekem 3 magot!
a GPU sztori azért más, mert ott azért könnyű volt elképzelni, merre van az előre - ma realtime megy egy rakás olyan effekt, amire 1995-ben 1 óra renderelés után lehetett nyálat csorgatni (tapasztalatból beszélek ). fizikában nem látom ezt a kijelölt utat...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
OK, 1. paragrafusban ott a pont, az igaz, hogy elsősorban mennyiségi különbség lehet a fokozatok között, minőségi alig.
Elképzelni én is el tudom, mit lehet, pl. a fentebb említett hidat lehetne molekula szinten is modellezni A gondom az, hogy nem látom, mire lesz ez jó egy játékban, vagy másképpen fogalmazva, nem csak arról van-e szó, hogy 10x olyan fizika 10% javulást (se) hoz a játékélményben. Ha a mai motorokat összehasonlítom a 90-es évekkel (pl. Destruction Derby VS FlatOut 2), akkor látom a releváns előrelépést - azt viszont nem látom merre (és meddig) van az előre. Ezért érzem a lehúzás-szagot - de ha valaki megcáfol, csak örülni fogok.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
asszem akkor innen nem tudunk továbblépni - mások az elvárásaink. én úgy látom a mai fizikákat, hogy pl. a Gish-re vagy a FlatOut2-re már elégedetten csettintek (utóbbiban kisebb hanyagolásokkal ), az újabb FPS-ek pedig megütik az elvárt szintet, nincs igényem többre.
ftc: amit írsz, azzal azt feszegeted, hogy mennyire egeded el a játékos kezét. miért ne lehetne az a szituáció, hogy felrobbantod a hidat, aztán onnantól nincs előre? vagy kapard össze a híd fából készült elemeit, amivel átúsztathatsz a folyón, és közben lövöd a krokodilokat (de mivel híd nincs, legalább onnan nem lőnek a géppuskafészkek ). érdemes megnézni egy valódi physics sandboxot (a fentebb említett Gish félig ilyen), ott pont abból van a játékélmény, hogy a feladatok többféleképpen megoldhatók, úgy is, ahogy a feladat készítője nem is gondolta volna...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
nincs semmi gond a feszegetéssel, sőt - pont arra akartam célozni, hogy a mostani FPS-ek túl lineárisak.
szerintem nem több programozásra lenne szükség, hanem más szemléletre a level designban. amit fent írtam, az pl. minimális extra munka:
- be kell rakni pár krokodilt a folyóba, akik a híd környékén patroloznak (egy extra NPC (melee only ), és rá lehet húzni egy standard AI profilt)
- a híd összedőlésekor a találattól függően kisebb vagy nagyobb darabok keletkezzenek (ez a fizikából következhet). a nagyobbakat nem bírod el, a kisebb túl hamar elúszik / nem bír el Téged (ez mind a fizikából következik, nincs benne extra munka), a játékosnak a jó méretet kell megtalálni, átúsztatni, és a túl lelkes krokodilokat lehűteni.szóval valamivel több world / level design munka, és több tesztelés, de sztem ennyi. ezért imádom a Gish-t, és propagálom mindenhol
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
hát a Crysis fizikája engem sem fogott meg túlzottan (bár addig eljutottam, hogy egy sárgának a fejére borítsak egy pálmafát ).
"Gish isn't your average hero. In fact, he isn't your average anything, see, he's a ball of tar..."
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210