Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    válasz #06658560 #21 üzenetére

    A kérdésed jogos és logikus. Ennek ellenére nem hiszem, hogy reálisan, számok alapján össze lehet hasonlítani a rengeteg plusz fejlesztést a rengeteg szopással. Nem azonos a mértékegységük. :)

    Nyilván a nagyobb stúdiók fognak ráugrani először az alacsony szintű API-ra, akiknek van rá erőforrásuk.
    Akik nem tudnak vagy nem akarnak ezzel foglalkozni, azok számára továbbra is nyitott a kapu a dx11.x irányába. Tudtommal emiatt született a dx11.3 is.
    Vagyis van választási lehetőség.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

  • sb

    veterán

    válasz #06658560 #21 üzenetére

    Amit leírtam az okozhatja:
    Csíkszélesség csökkentés már nem nagyon hoz előrelépést. Vagy k* drágán.
    Tulajdonképpen várni sem kell, ez már létező dolog. Nézd meg hány cpu, vga jött ki 10 éve és mennyi az utóbbi 5 évben. Hányat neveztek át vagy hánynál volt kis architektúra finomítás csak.

    Nem nagyon tudnak értelmes teljesítménytöbbletet kihozni hw szinten. Akkor miért tennének bele csillió pénzt?

    És - bár ugye nem azonos vállalat - de a játékfejlesztői megnövekedett fejlesztési költség is visszaüthet. Lásd Mantle/Vulkan demok. Ha X pénzből lóf*sz se jön ki teljesítményben új hw-ben, de egy kis plussz fejlesztéssel 2-3x kihasználtsággal gyakorlatilag 2-3x sebességre kapcsol a jelenlegi hw akkor érdemesebb oda támogatást tolni. Hogy mondjuk legyen kedv (pénz) a másik 10 vga-ra is optimalizálni kicsit.

Új hozzászólás Aktív témák