- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Videós, mozgóképes topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- GoPro Topic
- Mini-ITX
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
buherton
őstag
Nekem a pözsómra, 38k az éves biztosítás. Ezzel szemben a 12k szinte nevetséges. Hidd el nagyobb motorok sem sokkal több. Viszont nem szabad elfelejteni, hogy egy biztosításnál nagyon sok minden közre játszik. Nekem pl. ~10k-val kerül többe a bp-i biztosítás, mint a vidéki.
(mert mitől lenne hasonló egy 1100 kilós autó nyújtotta szolgáltatás egy 50 köbcentis robogóhoz), akkor már ez sem tűnik olyan nagyon soknak.
Ha dolgozni jársz - nem télen - , akkor bizony a 4 literes különbséget igen csak megérzed a pénztárcádon, mert havonta vagy 20 napot ingázól. Főleg, hogy munkába menet egyedül mész, akkor meg hova a nagy kocsi? Most tekintsünk el attól, hogy vannak akik közösen mennek kocsival dolgozni.
hogy többe kerül-e a karbantartás, ez kérdés. autón nem kell láncot olajozni, feszíteni, fogaskerekeket cserélni rendszeresen, nem kell olyan gyakran motorolajat cserélni,
Volt már robogód?
Szerintem te még soha nem motoroztál. Csak az idióták mennek rendes motoros ruha nélkül motorozni. Számtalanszor estem el, és eddigi legkomolyabb sérülésem azaz első volt. Lehorzsoltam a térdem. Utána megtanultam, hogy rendesen fel kell öltözni, és mehet a menet. Meg se érzed, hogy elestél.
1-2 misiből frankó új motort veszel . Nem használt "roncsot". Sőt fater 1 misiből egy frankó 1100-as choppert vett.
Egy konzervben közel sem élvezel akkora szabadságot, mint egy motoron.
[ Szerkesztve ]
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
buherton
őstag
Egy értelmesebb motoron van bukósisak tartó, amibe belefér a laptop, szerszám - nekem még 10 liter benzin is - és így már más. Jó ruhát kell venni, és akkor állóhelyzet nincs baj. Menet közben pedig jól hűt a menetszél. Főleg, hogy ugye nem kell dugóban állni.
A te kocsidon nincs sport kipufogó? Ez nagyon típus függő, hogy melyik motor hangos és melyik nem.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
creation
senior tag
Dehogynem jön ki. Ha bármit akarsz csinálni városba kell menj és nem mindegy, hogy mennyiből mész fel mondjuk Pestre.
A láncszett a szekunder hajtásra értendő (első kis lánkerék + lánc + hátsó nagy lánckerék a keréken). Mivel motorkerékpároknál elsősorban a motorféket és az első féket használja a legjobban az ember, így (vezetési stílustól függően) ezek alkatrészei kopnak a legjobban. Én elég agresszív motorfékező vagyok, megszoktam két ütemnél és bennem maradt, pedig tudom, hogy annyira azért nem kéne, ha nem szükséges. A hátsó gumi létezik olcsóbban, olyan 26-tól már lehet kapni 130/70 R17-es gumit, de én a gyárihoz hasonlót szeretnék, ugyanakkor jobb minőségben és az a Dunlop 140/70 R17, gondolom így érthető, hogy miért annyi amennyi.
Sajnos az én motorom ebből a szempontból eléggé szélsőségnek számít ugyanis ez az évjárat még Japán belpiacos. Gyakorlatilag idehaza mindent csak rendelésre lehet hozzá kapni és igen drágán. Valamint nagyon kevés a hozzá való nem gyári alkatrész. A gyári meg ugyebár elég húzós. A fékbetét a legjobb példa rá. A gyári 14-16000HUF az utángyártott 4-6000HUF, de sajnos a minősége közelébe se ér a gyárinak. A vezérlés csere a másik amit lassan meg kell majd ejteni. De addig még van 25000km kb.Amire vágyok a TDM850. Az a motor sokkal igénytelenebb mint a mostanim és az alkatrészek is "olcsóbbak" hozzá. Nem hiába szeretnék váltani majd idővel.
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Tanulmányi tapasztalatok a Műszaki Egyetemmel kapcsolatban?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Motoros topic
- Autós topik
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen