Hirdetés
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HKorn
addikt
válasz hroberto #2454 üzenetére
Egy nagyvárosban dehogynem gyorsabb a bringa, arról a nem mellékes dologról nem is beszélve, hogy legalább egyel keveebb autó pöfög ilyenkor a városban. Nagyon is így kellene mindenkinek gondolkoznia és kiszállni az autóból, amikor kicsit is van rá lehetősége.
Run&Ride
-
Joshi
titán
válasz hroberto #2469 üzenetére
Konkrétan erről a bringáról van szó. Megnéztem és a max sebességem 27.5km/h volt, de kikapcsolt motornál nem nagyon próbáltam csak itt-ott néha az összehasonlítás végett. Kondim tényleg nincs, de kizártnak tartom hogy rövid ideig ne tudnék menni vele akár 35-40km/h sebességgel. Vagy az áttétel kevés, ugyanis csak 10 sebességes.
-
Joshi
titán
válasz hroberto #2471 üzenetére
+Bib
Az óra szerint 4.4km-t mentem, szóval tényleg csak kipróbáltam a bringát. Na akkor mi a módja annak Shimano motoroknál, hogy ne álljon meg a rásegítés 25Km/h-nál? Elvileg valami firmwareben való túrkálás a módja, de pontosan nem ismerem a menetét. A BT kapcsolódás meg volt, már frissítette is a motort illetve előtte a kijelzőt.
Itt lehetne állítani a rásegítés mértékét, de természetesen csak lefele azaz 25km/h alá engedi. Gondolom ezt csak úgy feljebb állítani nem lehet?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hroberto #4065 üzenetére
Ez mondjuk igaz, az autós résszel nagyjából egyetértek. Én sem értek azért mindennel egyet, főleg nem Németország kapcsán. Elkaszálták az atomot, cserébe jön vissza a szén, és ők a zöldek, nevetséges. Viszont pedelec kapcsán nagyjából egyetértek a szabályozásokkal.
Somatom: Magyarországon nyilván senki nem foglalkozik vele, de ott ahol már rendszám kell az 50-es motorokra és S-Pedelec-re is, más a szitu.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hroberto #4068 üzenetére
Persze, hogy túlzás, de azt azért senki ne gondolja komolyan, hogy bárkit is lecsuknak azért mert 25 helyett 35-el vagy 40-el megy a pedelec-el. 30 ezer euro-s büntetést sem fog ezért senki sem fizetni. Ilyen maximum akkor lenne lehetséges ha mondjuk balesetet okozol, meghal egy ember mert elütöd, majd még ott is hagyod, de ez esetben már nem azért kapod a szigorú büntetést, mert tuningolt volt a pedelec-ed, hanem mert halálos kimenetelű, cserbenhagyásos balesetet okoztál! Ne vicceljünk már, börtön a tuningolt pedelec-ért csak úgy önmagában, lósz@rt. Nyugat Európára meg aztán pont az jellemző, hogy olyan könnyen börtönöznek, gyilkolászó, erőszakoló migránsok ússzák meg alig pár évvel vagy ejnye bejnyével, majd pont a pedelecesek mennek a börtönbe.
[ Szerkesztve ]
-
baluka
tag
válasz hroberto #4975 üzenetére
A Mondraker mint márka tényleg kevésbé elterjedt, de nagyon innovatív gyártónak számít, minőségben a legjobbak között van. Az általuk kínált elektromos bringák mindegyike (legyen az trail, AM vagy enduro) híres az egyedi geomatriájáról, ami nem mindenkinek passzol, a Mondrakerek esetében fokozottan érvényes hogy csakis kipróbálás után vesz az ember ilyet...
Kizárólag Bosch motorokkal dolgoznak, a 2022-es modellek mar 750-es akksival és smart rendszerrel jöttek a piacra.
Mielőtt még felmerülne a kérdés hogy mi olyan atipikus a Mondrakerek vázgeometriájában elárulom: a legtöbb embernek aki csak kipróbálás szintjén is ráült egy ilyen gépre a reach-csel volt gondja... -
Runner_fxr
Ármester
válasz hroberto #4981 üzenetére
Ma már azért annyira nem számít extrémnek a mondraker geo, mivel a legtöbb gyártó is hasonló elven gyártja a vázakat. A forward geometry 2014-15 környékén volt durva, amikor mindenki más még old school geot használt, ehhez képest egy mondraker több mérettel hosszabb volt. Nullás stucnival, több fokkal laposabb fejcsővel. Tényleg forradalmi volt. A geo egy összetett dolog, mert nem csak a reach számít, hanem a fejcsőszög, nyeregvázcsőszög. Meg ugye számítanak a testi adottságok. Érdemes a jelenlegi bringa geometriát átnézni és ahhoz lehet viszonyítani. Viszont 1 fokkal laposabb fejcső kb 1cm-el rövidíti a Reach-t. Tehát ha valakinek volt egy 67 fokos fejcsőszöge, 440-es reach el, majd vesz egy mondrakert 470-el, de 65 fokos fejcsőszöggel, akkor érzetre a hossz csak 1cm különbséget fog eredményezni. Meg ugye ott vannak a rossz beidegződések. Régen a legtöbb ember kisebb méretet használt mint kellett volna, én is sokáig M mérettel mentem 178 centis magasságommal, de rájöttem, hogy az L a jó méret, csak egy kis megszokást igényelt. De hozzáteszem az L-es Mondrakert nekem is ki kéne próbálnom, mert az a 490 reach azért nem rövid egy L-es gépnek.
A sram váltástól nem kell félni, jó cucc. A fékeit nem szeretem a sram-nak, jól fognak, de kevésbé megbízható mint egy shimano fék.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hroberto #4989 üzenetére
Az NX már teljesen használható cucc.
Nagyon ritkák a Magura villák, jelenleg a Magura tudtommal nem is gyárt telót.
Amúgy nem voltak olyan rosszak, de sikersztorinak sem nevezném. Az elect egy automata elektromos lock funkció. Van egy beépített gyorsulásmérő a villában, érzékeli milyen terepen tekersz és 0,2 másodperc alatt nyitja vagy zárja a villát. Soha nem próbáltam, csak tesztet olvastam róla, szerintem sok értelme nincs.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz hroberto #5025 üzenetére
e-Tuning.
Megnézhetem Stunlocker -rel is, de sztem ugyanazt fogja írni. Talán azért van ennyi ciklus, mert nagyrészt full terhelésen történt ez a kilóméter mennyiség.sz.zs.:
Újkorában olyan 30-40Km körül tudott teljes terhelésen. Ma próbaképpen mentem egy Kissvábhegy - Árpád híd oda-visszát, ami a Gugli szerint cirka 20Km és az eredményezte ezt a 39% -ot. Ez két lámpát jelent az akkun, viszont innen már gyorsan bezuhan.
Lett egy alkalmi másodállásom, amihez ilyen köröket kéne nyomnom gyorsban, oda-vissza, ami kb.40Km. Sokat tudnék vele spórolni az autóhoz képest. Tegnapelőtt próbaképpen megcsináltam spórolósban. Azt símán bírta, csak hát úgy megőszülök. Tíz alkalomból meglenne a 630 -as akku ára.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Buckey
senior tag
válasz hroberto #5385 üzenetére
Ezek a magyar (EU) szabályok szerintem elég bugyuták, de ez van. Ha legalább 500-800W-os motor engedélyezve lenne, akkor nem nagyon gondolkoznék az elektromos kerékpáron.
A rollert nem nagyon szeretik a rendőrök (sem), kerékpárúton meg még le is lőnének, ha tehetnék. Nem is nagyon látok a városban rollerest.#5386Gézengúz, építeni nem szeretnék, vázam sincs, és nem hiszem, hogy olcsóbban jönne ki, mint egy gyári.
[ Szerkesztve ]
-
Buckey
senior tag
válasz hroberto #5413 üzenetére
Inkább csak városban és városon kívül, max. földesúton használnám, igazi terepre nem mennék.
Használt is szóba jöhetne, de azt honnan lehet tudni, hogy mennyire használt? Nem kevés pénzről van szó, és ha nincs garancia, akkor ismét elég sokat el lehet költeni.
Szerintem elírták ezt a nyomatékot, a [BAFANG] oldalán 80Nm van írva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E548 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L470 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen