Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Asztrofotózás
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Milyen videókártyát?
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
Hirdetés
-
Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
ph A Granite Rapids AI-ban kifejezetten erősnek tűnik, bár még nincs a piacon az a konkurens platform, amivel versenyezni fog.
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
-
Wooting 80HE teszt
gp Megérkezett a játékos billentyűzetek koronázatlan királyának nagytestvére, a TKL méretű Wooting 80HE, amelyet az elsők között próbálhattunk ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
Az USA-ban műküdő 32km/h (20mph) ideális lenne szerintem, nekem is az út 90%-a nyílegyenes kerékpárút, ahol nem nehéz azért 25-ös limitet elérni, főleg ha van is kedvem tekerni. És azért egy 12 kilós gépet szabadonfutóval könnyebben is tekersz ennyivel, főleg hátszélben mint egy 23 kilós, elektromos motoros gépet (nem tudom mennyi az ellenállása). Ez is a hátrány, persze egy 32km/h limithez ész is kellene az átlagnak, mert én speciel csak kis forgalmas kerékpárúton, közúton vállalom be, még ott is sokszor necces egy kerékpárút elsőbbséget mellőző autós miatt, ami egyáltalán nem ritka.
Enviolo-t egyébként próbálta már valaki, mert papíron igen jól hangzik a tudása?
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
Nagyon sok a 25 és 32 között a különbség. inkább azt mondom akkor vegyél S-Pedelec-et és lehet hasítani. Ha racionálisan belátom inkább s-pedelec akinek nagyobb sebességre van igénye, mint hogy 70+-os mamikák, idióták száguldozzanak a karos biciklikkel 32-vel, vagy meg kell akkor kockáztatni saját fejre a chiptuningot. Nyilván nekem jobb lenne a 32-es limit, de társadalmi szinten problémás. Itthon egyáltalán nincs elterjedve az e-bike, Kecskeméten nem is nagyon láttam pedelec-et csak Tornádós cigókat, mamákat, bele sem gondolok ha 32-es tempóval itt ezek elterjednének, szerencsére millió+-ért inkább valami olajat eresztő kocsit vesznek és állnak az Izsáki úti dugóban.
[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
Szerintem nincs igazán kerékpár kultúra erre, mindenki kocsival jár akinek futja rá, akinek nem az kerékpárral vagy olcsó karos elektromossal. Persze vannak a szabadidős kerékpárosok komolyabb gépekkel, de arra még én sem vennék elektromost. III.Bélán és Vízműn jövök be minden reggel, Hetényegyháza felől araszol több száz autó, közben még nyáron is jó ha 5 kerékpárossal találkozom, inkább a futókat szoktam kerülgetni.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
coolabácsi
tag
Én csak szabadidős céllal használok bringát.Ecoban csak kipróbálva volt, az nem nekem való, azt a szintet nem is tudom értelmezni.Max rásegítésen használom 90%-ban, nagy pedálfordulattal, nem nyomatékból, és kellemesen elszoktam fáradni.Így akár hová megyek vele, mindig élmény lesz számomra, és szigorúan 25-ös limit kilőve.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen